Mam podobny problem. Proszę o informację, co muszę zrobić, żeby absolutnie nigdy nie mieć internetu rozliczanego za 100 kB, tylko np. obniżoną do bardzo niskiej szybkość zamiast tego. Jaka jest najtańsza opcja (pakiet, promocja) tak działająca? Bo na karcie, którą dostałem w wyniku przeniesienia innej sieci jest tylko ten giga bank, który kończy się w przypadkowych momentach bez żadnego przypomnienia i internet robi się z zaskoczenia bardzo drogi.Ron pisze: ↑17 mar 2021, o 21:03 Zgodnie z Regulaminem GigaBank - Po zakończeniu Okresu ważności Bonusu transmisja danych będzie rozliczana zgodnie z Cennikiem Taryfy...
Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 kwie 2024, o 07:16
Re: Pakiet internetowy problem
Re: Pakiet internetowy problem
Wystarczy aktywować pakiet 30 zł 30 GB / 30 dni
15 GB z pakietu i 15 GB
z doładowania
Bez Limitu:
MIN. / SMS / MMS
A do tego 1500GB w pakietach 100GB co miesiąc.
15 GB z pakietu i 15 GB
z doładowania
Bez Limitu:
MIN. / SMS / MMS
A do tego 1500GB w pakietach 100GB co miesiąc.
Problem z pakietem 35gb bezlimit
Witam plusowicze. Przychodzę z problemem.
Ostatnio przy próbie aktywacji pakietu 35gb bezlimit aplikacja iPlus się zacinała. Przez przypadek odrazu po aktywacji dezaktywowało pakiet. Pieniądzę pobrało. Pakietu brak.
Sprawa: CASE/240430/892
Proszę o szybkie rozwiązanie sprawy z względu na potrzebę posiadania internetu poza domem
Ostatnio przy próbie aktywacji pakietu 35gb bezlimit aplikacja iPlus się zacinała. Przez przypadek odrazu po aktywacji dezaktywowało pakiet. Pieniądzę pobrało. Pakietu brak.
Sprawa: CASE/240430/892
Proszę o szybkie rozwiązanie sprawy z względu na potrzebę posiadania internetu poza domem
Ostatnio zmieniony 7 maja 2024, o 13:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Rin,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ