Zmiana taryfy w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 19:32
abonament na czas nieokreślony - niemożliwy?
Szanowni Państwo,
Obecnego numeru, w sieci plus, używam od 1998 roku. Aktualnie posiadam taryfę JA+35 na którą przeszedłem kilka lat temu (zmiana od razu na czas nieokreślony). W chwili obecnej posiadany przeze mnie pakiet internetowy powoli przestaje mi wystarczać (10 GB + LTE bez końca 512kb), w związku z tym chciałem zmienić taryfę na droższą, z większym pakietem internetowym. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że plus nie oferuje abonamentów na czas nieokreślony, ponadto miły pan oznajmił mi, że żaden inny operator w kraju takiej usługi również nie oferuje (sic!).
Ostatnio, zanim zmieniłem taryfę na JA+35 na czas nieokreślony, podczas rozmowy z konsultantem usłyszałem podobną opinię i złożyłem wypowiedzenie umowy. Po kilku dniach odebrałem telefon z działu utrzymania klienta, gdzie konsultant zaoferował mi umowę na czas nieokreślony, która znacznie przewyższała moje wymagania.
Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Na prawdę nie mam ochoty na zabawę w podchody typu będę udawał, że rozwiązuję umowę, aby dostać lepsze warunki. Chcę zapłacić, aby mieć większy pakiet internetowy. Gdy ostatnio składałem rezygnację, Plus oferował jeszcze usługę PlusNet (konto mailowe), której byłem użytkownikiem. Obecnie, usługa ta została zlikwidowana, dużo mnie kosztowało "uniezależnienie" się od plusnetu, ale dzięki temu próg bólu związany z opuszczeniem sieci stał się znacznie niższy. Wolałbym załatwić sprawę, normalnie, bez tego typu zabaw. Bo gdy już złoże wypowiedzenie, to definitywnie. A dodatkowo przeniosę też numery żony i dzieci.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
andrzej
Obecnego numeru, w sieci plus, używam od 1998 roku. Aktualnie posiadam taryfę JA+35 na którą przeszedłem kilka lat temu (zmiana od razu na czas nieokreślony). W chwili obecnej posiadany przeze mnie pakiet internetowy powoli przestaje mi wystarczać (10 GB + LTE bez końca 512kb), w związku z tym chciałem zmienić taryfę na droższą, z większym pakietem internetowym. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że plus nie oferuje abonamentów na czas nieokreślony, ponadto miły pan oznajmił mi, że żaden inny operator w kraju takiej usługi również nie oferuje (sic!).
Ostatnio, zanim zmieniłem taryfę na JA+35 na czas nieokreślony, podczas rozmowy z konsultantem usłyszałem podobną opinię i złożyłem wypowiedzenie umowy. Po kilku dniach odebrałem telefon z działu utrzymania klienta, gdzie konsultant zaoferował mi umowę na czas nieokreślony, która znacznie przewyższała moje wymagania.
Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Na prawdę nie mam ochoty na zabawę w podchody typu będę udawał, że rozwiązuję umowę, aby dostać lepsze warunki. Chcę zapłacić, aby mieć większy pakiet internetowy. Gdy ostatnio składałem rezygnację, Plus oferował jeszcze usługę PlusNet (konto mailowe), której byłem użytkownikiem. Obecnie, usługa ta została zlikwidowana, dużo mnie kosztowało "uniezależnienie" się od plusnetu, ale dzięki temu próg bólu związany z opuszczeniem sieci stał się znacznie niższy. Wolałbym załatwić sprawę, normalnie, bez tego typu zabaw. Bo gdy już złoże wypowiedzenie, to definitywnie. A dodatkowo przeniosę też numery żony i dzieci.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
andrzej
Ostatnio zmieniony 2 lip 2020, o 10:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj alfasierra,
zmiana taryfy po kontrakcie wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy. Więcej info tutaj.
zmiana taryfy po kontrakcie wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy. Więcej info tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 19:32
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Czyli w takim razie nie jestem w stanie zapłacić za droższą taryfę bez podpisywania umowy na czas określony? Przykra sprawa.
pozdrawiam, andrzej
pozdrawiam, andrzej
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
alfasierra,
niestety nie. Po kontrakcie zmiana taryfy możliwa jest tylko poprzez podpisanie nowej umowy.alfasierra pisze:Czyli w takim razie nie jestem w stanie zapłacić za droższą taryfę bez podpisywania umowy na czas określony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana typu abonamentu w trakcie trwania umowy
Dzień dobry,
Mam następujący temat: posiadam obecnie kilkanaście numerów w Plus, wszystkie w abonamencie na firmę. Część z nich to abonamenty internetowe, reszta - standardowe do rozmów.
Skończyły mi się umowy na 2 numerach do rozmów. Zamierzam z tych 2 numerów zrezygnować, a w ich miejsce wykorzystać 2 z nieużywanych abonamentów internetowych.
No i teraz:
1. Czy mogę zmienić w trakcie trwania umowy typ abonamentu z internetowego na telefoniczny? Dodam, że umowy internetowe kończą się w 2023r.
2. Rozumiem, że bez zmiany abonamentu mogę karty internetowe wykorzystać do rozmów, ale obowiązywać będą stawki za minutę połączenia, sms, itd.?
3. Czy mogę ustawić indywidualne limity kwotowe dla poszczególnych numerów (np. 100zł)?
Z góry dziękuję za informacje
Paweł
Mam następujący temat: posiadam obecnie kilkanaście numerów w Plus, wszystkie w abonamencie na firmę. Część z nich to abonamenty internetowe, reszta - standardowe do rozmów.
Skończyły mi się umowy na 2 numerach do rozmów. Zamierzam z tych 2 numerów zrezygnować, a w ich miejsce wykorzystać 2 z nieużywanych abonamentów internetowych.
No i teraz:
1. Czy mogę zmienić w trakcie trwania umowy typ abonamentu z internetowego na telefoniczny? Dodam, że umowy internetowe kończą się w 2023r.
2. Rozumiem, że bez zmiany abonamentu mogę karty internetowe wykorzystać do rozmów, ale obowiązywać będą stawki za minutę połączenia, sms, itd.?
3. Czy mogę ustawić indywidualne limity kwotowe dla poszczególnych numerów (np. 100zł)?
Z góry dziękuję za informacje
Paweł
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, o 12:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj Zed,
nie. Zmiana taryfy w trakcie kontraktu jest możliwa tylko na wyższą dostępną w promocji, w której zawarłeś umowę. Tutaj więcej informacji.Zed pisze:1. Czy mogę zmienić w trakcie trwania umowy typ abonamentu z internetowego na telefoniczny? Dodam, że umowy internetowe kończą się w 2023r.
Tak, opłaty będą rozliczane zgodnie z cennikiem obowiązującej taryfy.Zed pisze:2. Rozumiem, że bez zmiany abonamentu mogę karty internetowe wykorzystać do rozmów, ale obowiązywać będą stawki za minutę połączenia, sms, itd.?
Nie.Zed pisze:3. Czy mogę ustawić indywidualne limity kwotowe dla poszczególnych numerów (np. 100zł)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Mam pytanie bo nie doszukałem się tego w aneksie. Właśnie rozpocząłem nową umowę od 5 sierpnia (taryfa Plus.45 z 4 GB internetu) oraz 12 rat za sprzęt. Gdyby okazało się, że internetu mi nie wystarcza jak to jest z możliwością przejścia o jedno oczko wyżej (na taryfę Plus.55 z 8 GB internetu)? Czy migracja w górę jest możliwa w dowolnym momencie czy muszę odczekać jakiś okres? Czy ma tu znaczenie fakt, że mam raty za sprzęt? Wiem że można doraźnie dokupić jednorazowy pakiet ale nie o to mi chodzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Kolejoman,
tak. Zmiana taryfy w trakcie kontraktu jest możliwa na wyższy plan cenowy dostępny w promocji, w której zawarłeś umowę. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witam,
dokonałem zmiany planu cenowego na wyższy w ramach promocji, którą posiadam (Plus 7 2x więcej gigabajtów dla stałych klientów). Zmieniłem z S+ (30GB miesięcznie i 45GB jednorazowy) na M (100GB miesięcznie i 150GB jednorazowy). Zmiany dokonałem poprzez kontakt mailowy z BOK.
Nurtują mnie następujące kwestie:
- od kiedy taka zmiana wchodzi w życie i czy dostanę jakiś dokument potwierdzający tą zmianę? Na razie w żadnym systemie nie widzę informacji o zmianie taryfy a jedynym potwierdzeniem jest mail od konsultanta z informacją, że takiej zmiany dokonał
- czy coś się zmienia w kwestii czasu oznaczonego umowy w związku z wprowadzoną zmianą taryfy?
- czy jednorazowy pakiet GB na cały kontrakt będzie w pełnej wysokości czy pomniejszony proporcjonalnie do czasu, który pozostał do zakończenia umowy?
Z góry dziękuję za informacje.
dokonałem zmiany planu cenowego na wyższy w ramach promocji, którą posiadam (Plus 7 2x więcej gigabajtów dla stałych klientów). Zmieniłem z S+ (30GB miesięcznie i 45GB jednorazowy) na M (100GB miesięcznie i 150GB jednorazowy). Zmiany dokonałem poprzez kontakt mailowy z BOK.
Nurtują mnie następujące kwestie:
- od kiedy taka zmiana wchodzi w życie i czy dostanę jakiś dokument potwierdzający tą zmianę? Na razie w żadnym systemie nie widzę informacji o zmianie taryfy a jedynym potwierdzeniem jest mail od konsultanta z informacją, że takiej zmiany dokonał
- czy coś się zmienia w kwestii czasu oznaczonego umowy w związku z wprowadzoną zmianą taryfy?
- czy jednorazowy pakiet GB na cały kontrakt będzie w pełnej wysokości czy pomniejszony proporcjonalnie do czasu, który pozostał do zakończenia umowy?
Z góry dziękuję za informacje.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj Kolejoman,
nowa taryfa wchodzi w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Potwierdzeniem zmiany jest otrzymana wiadomość e - mail.
Nie.
Dostępny będzie pakiet z pełną wysokością GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Nowe warunki weszły w życie i nie do końca jest tak jak zostało tu napisane. Pakiet miesięczny owszem jest w nowej wysokości, ale jednorazowy pakiet na cały kontrakt pozostał ten ze starej niższej taryfy (częściowo już wykorzystany), nie został mi przyznany nowy wyższy pakiet w pełnej wysokości. No chyba, że to jakiś błąd po stronie Plusa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Kolejoman,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd na konto numeru, zweryfikują tę kwestię. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd na konto numeru, zweryfikują tę kwestię. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Odpisałem już z zapytaniem o to na maila z potwierdzeniem zmiany taryfy. Został nadany numer sprawy CASE/240506/6 , a wcześniejsza korespondencja, w której załatwiałem zmianę miała numer CASE/240423/765
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Kolejoman,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Dziękuję, sprawa załatwiona pozytywnie. Został wgrany ten pakiet, który miał być.