Witam.
Z kim mozna się skontaktować w sprawie usługi MultiInfo w zakresie wystawionej faktury (abonament za usługę) i wypowiedzenia umowy? Dzwoniąc pod nr BOK 601 102 601 nikt nic niewie na temat MultiInfo.
Usługa MultiInfo
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 12:34
Usługa MultiInfo
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2024, o 10:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniono temat wątku z Usługa MultiInfo (bramka sms) na Usługa MultiInfo.
Powód: Zmieniono temat wątku z Usługa MultiInfo (bramka sms) na Usługa MultiInfo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
Witaj luk1111,
jeśli posiadasz przydzielonego opiekuna, możesz się z nim skontaktować w danej kwestii. Informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221
jeśli posiadasz przydzielonego opiekuna, możesz się z nim skontaktować w danej kwestii. Informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
Opiekun który uruchamiał usługę już w Plusie nie pracuje podobno od dawna, a obecny opiekun, którego udało się ustalić wciąż nie odbiera telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
luk1111 ,
usługę możesz wyłączyć samodzielnie zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221 paragraf1, punkt 4.
usługę możesz wyłączyć samodzielnie zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221 paragraf1, punkt 4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 kwie 2024, o 09:32
Multiinfo - nadpis
Dzień dobry
W usłudze multiinfo chciałem zarejestrować nowy nadpis na potrzeby świadczenia usługi dla firmy trzeciej. Czy wystarczy, że załączę do wniosku upoważnienie jak poniżej
Upoważniamy firmę Y NIP: .... do zarejestrowania w naszym imieniu nadpisu o treści „XXX”. Nadpis będzie wykorzystywany przez nas w ramach usługi świadczonej dla naszej firmy przez firmę Y.
Podpisane przez
„XXX” Jan Nowak
adres...
Niestety mój opiekun nie odpowiada na moje próby kontaktu.
Pozdrawiam
Marek
W usłudze multiinfo chciałem zarejestrować nowy nadpis na potrzeby świadczenia usługi dla firmy trzeciej. Czy wystarczy, że załączę do wniosku upoważnienie jak poniżej
Upoważniamy firmę Y NIP: .... do zarejestrowania w naszym imieniu nadpisu o treści „XXX”. Nadpis będzie wykorzystywany przez nas w ramach usługi świadczonej dla naszej firmy przez firmę Y.
Podpisane przez
„XXX” Jan Nowak
adres...
Niestety mój opiekun nie odpowiada na moje próby kontaktu.
Pozdrawiam
Marek
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2024, o 10:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa MultiInfo
Witaj marek@fn-serwis.pl,
w oświadczeniu musi być jasny zapis, iż firma Y upoważnia Klienta do posługiwania się nazwą w zakresie świadczonych usług oraz informacja, że Klient bez przeciwwskazań może używać nazwy firmy Y w usłudze MultiInfo.
w oświadczeniu musi być jasny zapis, iż firma Y upoważnia Klienta do posługiwania się nazwą w zakresie świadczonych usług oraz informacja, że Klient bez przeciwwskazań może używać nazwy firmy Y w usłudze MultiInfo.
podeślij proszę numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika, przekażę sprawę do opiekuna.marek@fn-serwis.pl pisze: ↑16 kwie 2024, o 09:40 Niestety mój opiekun nie odpowiada na moje próby kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ