Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lut 2024, o 15:59
Re: Taryfa Nowy Plush
Cześć,
Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600.
Karta rejestrowana z wczoraj.
Numer nie reaguje, żadne odrzucenie lub przyjęcie na promocje.
Promocja powinna nadal być aktywna:
https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... adarmo.pdf
Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600.
Karta rejestrowana z wczoraj.
Numer nie reaguje, żadne odrzucenie lub przyjęcie na promocje.
Promocja powinna nadal być aktywna:
https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... adarmo.pdf
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj hj1978,
i pod kodem *147# widnieje taryfa Nowy Plush?
i pod kodem *147# widnieje taryfa Nowy Plush?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Tak, i przedtem udało mi się też włączyć "rok wartość konta"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
hj1978,
jeżeli pakiet nie zostanie przyznany w ciągu 72 godzin, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeżeli pakiet nie zostanie przyznany w ciągu 72 godzin, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witajcie,
Czy ktoś wie czy obowiązuje karencja dwa lata w przypadku przenoszenia numeru? Chodzi o to, że teraz jestem w taryfie Nowy Plush, przeniosę numer do innej sieci i jak wrócę np. po pół roku to czy będę mógł znów wybrać tę taryfę?
Czy ktoś wie czy obowiązuje karencja dwa lata w przypadku przenoszenia numeru? Chodzi o to, że teraz jestem w taryfie Nowy Plush, przeniosę numer do innej sieci i jak wrócę np. po pół roku to czy będę mógł znów wybrać tę taryfę?
Re: Taryfa Nowy Plush
@misiek122, Nie wiem o jaką karencje Ci chodzi, ale tak na dzień dzisiejszy taryfa Nowy Plush jest aktualna i można przenieść numer bezpośrednio do Nowy Plush jak i zmienić taryfę.
Re: Taryfa Nowy Plush
@Ron w podwieszonym temacie o promocjach jest przy taryfie Nowy Plush wzmianka o karencji więc myślałem, że to nadal obowiązuje.
Re: Taryfa Nowy Plush
Okres karencji, jest to okres dla ważności dla usług przychodzących, czyli ważności numeru w sieci w którym można przyjmować połączenia.
730 dni (17 520 godzin), liczony od upływu okresu ważności dla usług wychodzących, po
wcześniejszym dokonaniu zasilenia.
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za wyjaśnienie i pomoc. Teraz wszystko jasne.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.