Światłowód od Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Światłowód od Plusa
Witaj WiolaWioletta,
nasza oferta Internetu stacjonarnego jest dostępna na rożnych łączach, w zależności od lokalizacji i dostępności łącz. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapraszam do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
nasza oferta Internetu stacjonarnego jest dostępna na rożnych łączach, w zależności od lokalizacji i dostępności łącz. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapraszam do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Światłowód od Plusa
Witajcie
Powiedzcie Mi jak mogę sprawdzić jaką technologią jest dostarczany internet do mieszkań w moim budynku? Interesuje Mnie typowy FTTH.
Kończy Mi się za niedługo umowa u obecnego operatora gdzie dumnie nazywają usługę światłowodem a do domu dochodzi mi kabel antenowy.
Jedynym dostawcą w moim bloku oprócz obecnego jest właśnie Netia.
Tu właśnie zaczyna się problem. Bo dzwoniąc na infolinię Plusa bądź Netii słyszę tylko że światłowód pod moim adresem jest dostępny. A gdy proszę o konkretny model podłączenia to słyszę tylko że mam usługę zamówić, przyjdzie technik montować i wtedy się dowiem bo oni nie są w stanie mi tego sprawdzić
Powiedzcie Mi jak mogę sprawdzić jaką technologią jest dostarczany internet do mieszkań w moim budynku? Interesuje Mnie typowy FTTH.
Kończy Mi się za niedługo umowa u obecnego operatora gdzie dumnie nazywają usługę światłowodem a do domu dochodzi mi kabel antenowy.
Jedynym dostawcą w moim bloku oprócz obecnego jest właśnie Netia.
Tu właśnie zaczyna się problem. Bo dzwoniąc na infolinię Plusa bądź Netii słyszę tylko że światłowód pod moim adresem jest dostępny. A gdy proszę o konkretny model podłączenia to słyszę tylko że mam usługę zamówić, przyjdzie technik montować i wtedy się dowiem bo oni nie są w stanie mi tego sprawdzić
-
- V.I.P.
- Posty: 1250
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Światłowód od Plusa
W wyszukiwarkach online tego nie ustalisz, musiałbyś się zgadać z kimś ze spółdzielni / kimś kto ma dostęp do miejsca, z którego jest rozprowadzany internet tam gdzie mieszkasz.
Koncentryk to raczej norma w przypadku bloków, bezpośrednie połączenie światłem występuje raczej głównie w nowym budownictwie.
Jeżeli nie potrzebujesz bezpośredniego doprowadzenia światłowodu, ze względu na jakiś konkretny powód, to dużej różnicy nie powinno Ci to robić, prędkości będą takie same.
Jeżeli zaś chodzi o podpięcie własnego sprzętu to w przypadku koncentryka tworzy to pewnie więcej problemów, ale pewnie i tak jest wykonalne, w mniej lub bardziej elegancki sposób.
Swiatłowód
Podpisałem 10 Stycznia umowę na internet światłowodowy w Polsat Box i dostałem informacje po podpisaniu umowy ze w ciągu 10 dni bede miał to zrobione, mianowicie w ciagu 10 dni kurier przywiezie router jak i również montażysta umówi sie na kiedy montaż i to zrobi w ciagu tych 10 dni od podpisania umowy, dzisiaj jest 16 styczeń a ja dostałem telefon że montażysta pojawi się dopiero 29 Stycznia.
Jeśli dostałem taką informację to zakładam że plus gwarantuje w te 10 dni zamontowanie światłowodu a co w sytuacji w której jestem
Jeśli dostałem taką informację to zakładam że plus gwarantuje w te 10 dni zamontowanie światłowodu a co w sytuacji w której jestem
Ostatnio zmieniony 16 sty 2024, o 17:20 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Światłowód od Plusa
Adrian357, jeżeli usługa była zamawiana w Plusie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli natomiast skorzystałeś z oferty w Cyfrowym Polsacie, zapraszam do kontaktu z Cyfrowym Polsatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dane logowania do sieci światłowód od Plusa
Dzień dobry
Mam internet po światłowodzie niby od Cyfrowego Polsatu, ale z Plusa. Okazuje się jednak, że dostarcza go Netia (od nich przyszedł router) a na dodatek wszystko jest na łączach Nexery - okolice Włocławka.
Router działa bez konfiguracji logowania do sieci tzn. jest automatycznie po TR-069 (??). Ja nic nie wpisywałem, podłączyłem do ONT, działa.
Chciałbym zmienić router (Huawei) na inny. Skąd mam otrzymać dane logowania PPPoE ?
Od Neti? (nie mam konta, nie mam numeru abonenta), od Plusa (nie mam światłowodu w usługach jak się zaloguję przez www do swojego konta. Mam tylko numery komórek do zarządzania), od Cyfrowego Polsatu (nie mam w usługach jak się zaloguję, mam tylko telewizję satelitarną.).
Za światłowód płacę fakturę od Plusa, więc chyba tu muszę szukać.
Skąd wziąć dane logowania PPPoE do sieci światłowodowej?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Przemek
Mam internet po światłowodzie niby od Cyfrowego Polsatu, ale z Plusa. Okazuje się jednak, że dostarcza go Netia (od nich przyszedł router) a na dodatek wszystko jest na łączach Nexery - okolice Włocławka.
Router działa bez konfiguracji logowania do sieci tzn. jest automatycznie po TR-069 (??). Ja nic nie wpisywałem, podłączyłem do ONT, działa.
Chciałbym zmienić router (Huawei) na inny. Skąd mam otrzymać dane logowania PPPoE ?
Od Neti? (nie mam konta, nie mam numeru abonenta), od Plusa (nie mam światłowodu w usługach jak się zaloguję przez www do swojego konta. Mam tylko numery komórek do zarządzania), od Cyfrowego Polsatu (nie mam w usługach jak się zaloguję, mam tylko telewizję satelitarną.).
Za światłowód płacę fakturę od Plusa, więc chyba tu muszę szukać.
Skąd wziąć dane logowania PPPoE do sieci światłowodowej?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Przemek
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Światłowód od Plusa
PrzemekA, jeżeli usługa była zamawiana w Plusie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli natomiast skorzystałeś z oferty w Cyfrowym Polsacie, zapraszam do kontaktu z Cyfrowym Polsatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Migracja na światłowód.
Niedawno zakończyła się budowa światłowodu na mojej ulicy. Sieć czeka na uruchomienie. Czy mając umowę w Plusie na internet mobilny z routerem, będzie jakaś możliwość migracji na światłowód od Plusa bez kary za zerwanie umowy na internet mobilny? Umowa w Plusie kończy mi się w czerwcu, ale chciałbym przejść na światłowód jak najszybciej, jeśli to możliwe
Ostatnio zmieniony 12 lut 2024, o 13:35 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Światłowód od Plusa
qowodbb,
Taka migracja nie jest możliwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Światłowód od Plusa
witam. jak długo można czekać na odzew technika/instalatora po podpisaniu umowy. w umowie było napisane ze kontakt z ciagu 7 dni roboczych a nadal cisza. sadze ze skoro nie potraficie zapewnic wywiazania sie z kontaktu to może warto zaprzestać sprzedawania usług i oferować routery w salonach. umowa była podpisana 10.02.24
Re: Światłowód od Plusa
Na mapie zasięgu Plusa, pojawiła się opcja sprawdzenia zasięgu Internetu światłowodowego.
Link: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu
Link: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Światłowód od Plusa
kamil.wi, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Światłowód od Plusa
Michał Plus ile razy można dzwonić z pytaniem. Ponaglenia najszybciej klientą potrafią wysyłać albo dzwonić a technicy/instalatorzy mają gdzieś ich ponaglenia. Dla mnie jest to niewywiązanie się z zapisów w umowie i podstawą do rozwiązania umowy z waszej winy. Skoro coś jest napisane to ma być wykonane a nie zwlekanie. W taki sposób tracicie dobrą opinię i stałych klientów bo ich nie szanujecie
Re: Światłowód od Plusa
Pewnie zatrudnili jakiś młodych, którzy nie ogarniają i jakość usług spada na łeb na szyję. Po co przyłączać nowych klientów, skoro taniej można przechwycić tych, którzy już są podłączeni >.>
Z takim nastawieniem to jeszcze za 10-20 lat wciąż będą miejsca, gdzie kabel nie dociera, ale czego tu się wstydzić, w końcu mamy XXI wiek :D
Z takim nastawieniem to jeszcze za 10-20 lat wciąż będą miejsca, gdzie kabel nie dociera, ale czego tu się wstydzić, w końcu mamy XXI wiek :D