Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Uszczypliwość nietrafiona - napisałem, że czytali w trakcie zdalnego wsparcia :)
Technicy nie skontaktują się póki nie dostaną ode mnie numeru zlecenia, w zależności od informacji zwrotnej z Polkomtela - jeśli będzie że w Plusie jest okey. To napisałem.
Jakie problemy z czytaniem ze zrozumieniem występują na tymże forum
Technicy nie skontaktują się póki nie dostaną ode mnie numeru zlecenia, w zależności od informacji zwrotnej z Polkomtela - jeśli będzie że w Plusie jest okey. To napisałem.
Jakie problemy z czytaniem ze zrozumieniem występują na tymże forum
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Sprawdziłem i usługi się poprawnie aktywują na nowym numerze. Poza tym jakby to była ogólna przypadłość to byłby tutaj zalew zgłoszeń.
Dokładnie jak piszą, operator tylko forwarduje wiadomosci weryfikacyjne w dwie strony. I wiecej nie sprawdzi. To nie on je odbiera a potem na ich podstawie wyzwala logikę, odsyła do terminala i widzi czy terminal zglasza się po https z tymi danymi a jeśli nie to dlaczego. Zatem czy technik apple zweryfikował , że wiadomosci weryfikacyjne otrzymali od swojego posrednika do którego wyslal je operator, czy sprawdzili co dalej się stało z tym smsem w ich systemach aktywacyjnych. Łącząc się do terminala jak to nazywasz czy wskazał dowody ze wiadomosci zwrotna nie dotarła? Poza tym nikt od operatora nie udzieli odpowiedzi jakieś osobie , choćby to był technik apple, na temat billingu numeru, którego nie jest właścicielem, bądźmy poważni.
Dokładnie jak piszą, operator tylko forwarduje wiadomosci weryfikacyjne w dwie strony. I wiecej nie sprawdzi. To nie on je odbiera a potem na ich podstawie wyzwala logikę, odsyła do terminala i widzi czy terminal zglasza się po https z tymi danymi a jeśli nie to dlaczego. Zatem czy technik apple zweryfikował , że wiadomosci weryfikacyjne otrzymali od swojego posrednika do którego wyslal je operator, czy sprawdzili co dalej się stało z tym smsem w ich systemach aktywacyjnych. Łącząc się do terminala jak to nazywasz czy wskazał dowody ze wiadomosci zwrotna nie dotarła? Poza tym nikt od operatora nie udzieli odpowiedzi jakieś osobie , choćby to był technik apple, na temat billingu numeru, którego nie jest właścicielem, bądźmy poważni.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Świetnie, że Tobie działa - oby jak najdłużej! Mnie już cierpliwość się skończyła, nawet nie czekam na rozwiązanie zgłoszenia - przed chwilą złożyłem wniosek MNP.
Tak więc nie będzie trzeba za mną tęsknić xD
Tak więc nie będzie trzeba za mną tęsknić xD
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Że niby co? Ty chyba sam nie wiesz co piszesz... Albo masz problem z przekazaniem tego co chcesz powiedzieć... Także nie mam pytań :-]
Może dlatego pracownicy BOK Cię nie rozumieją? Może pomoc z Apple też nie kuma o co Co chodzi? Pewnie dlatego problem wisi nieroziązany...
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
mariusz9a pisze: ↑17 lut 2024, o 23:16Że niby co? Ty chyba sam nie wiesz co piszesz... Albo masz problem z przekazaniem tego co chcesz powiedzieć... Także nie mam pytań :-]
Może dlatego pracownicy BOK Cię nie rozumieją? Może pomoc z Apple też nie kuma o co Co chodzi? Pewnie dlatego problem wisi nieroziązany...
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Do czasu aktywności numeru w Plusie cały czas się kręciło kółeczko - nieudana aktywacja.
O północy numer w Orange, aktywacja trwała 3 sekundy - na tym samym iP12 ;)
Cóż, wniosek nasuwa się sam - NIGDY więcej +GSM!
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
i to, a chce czasami odpowiadać z laptopa (MacBook) to nie mogę
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Paffciq,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ