wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 mar 2024, o 00:46
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Wyłączyłem to dzwoniąc na infolinię:
Usluga VoLTE zostala wylaczona. Data dezaktywacji: 2024-03-06 14:13:45.
Niestety nadal usługa po resecie telefonu nie działa
Usluga VoLTE zostala wylaczona. Data dezaktywacji: 2024-03-06 14:13:45.
Niestety nadal usługa po resecie telefonu nie działa
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Sivvek,
sprawdziłeś działanie usługi przy włączonym trybie samolotowym?
sprawdziłeś działanie usługi przy włączonym trybie samolotowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Próbowałem.
Na sim1 - brak usługi (plus)
Na sim2 - wifi calling działa (orange)
Tak, zamieniałem miejsca kartami i nadal nie działa.
Dodam że karta żony plusa na kartę normalnie działa z usługa wifi calling także to coś po waszej stronie.
Na sim1 - brak usługi (plus)
Na sim2 - wifi calling działa (orange)
Tak, zamieniałem miejsca kartami i nadal nie działa.
Dodam że karta żony plusa na kartę normalnie działa z usługa wifi calling także to coś po waszej stronie.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Usługi miales prawidłowe
Aktywne uslugi: VoLTE, VoLTE_VoWIFI, 5G, CLIRblock, Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Pay4Me, Wideorozmowy, GPRS
Błędem jest deaktywacja volte przez konsultanta gdyż wifi calling natywne jest dodatkiem do volte. Obie bazują na usługach ims, zmienia się tylko medium dostępowe. Dlatego musisz miec volte żeby miec możliwość rejestracji w ims. Do tego mozesz mieć wifi calling.
Skoro inna karta dziala w twoim terminalu poprawnie to sprawdź swoją kartę w telefonie żony? Jeśli nadal nie dziala to znaczy że problem jest w subskrypcji u operatora. W takim wypadku należałoby od strony operatora deaktywowac wifi calling , potem ew. volte. I aktywowac wszystko od nowa można kodem od razu z 1327 zamiast 1317.
Wpisując krótki kod *101*11*1327# i naciskając zieloną słuchawkę. Przyjdzie sms że aktywowano i wtedy sprawdzać jak dalej nie działa to potrzeba analizy logów u operatora.
Aktywne uslugi: VoLTE, VoLTE_VoWIFI, 5G, CLIRblock, Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Pay4Me, Wideorozmowy, GPRS
Błędem jest deaktywacja volte przez konsultanta gdyż wifi calling natywne jest dodatkiem do volte. Obie bazują na usługach ims, zmienia się tylko medium dostępowe. Dlatego musisz miec volte żeby miec możliwość rejestracji w ims. Do tego mozesz mieć wifi calling.
Skoro inna karta dziala w twoim terminalu poprawnie to sprawdź swoją kartę w telefonie żony? Jeśli nadal nie dziala to znaczy że problem jest w subskrypcji u operatora. W takim wypadku należałoby od strony operatora deaktywowac wifi calling , potem ew. volte. I aktywowac wszystko od nowa można kodem od razu z 1327 zamiast 1317.
Wpisując krótki kod *101*11*1327# i naciskając zieloną słuchawkę. Przyjdzie sms że aktywowano i wtedy sprawdzać jak dalej nie działa to potrzeba analizy logów u operatora.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Poczekam co Konsultant powie bo każdy z kim rozmawiam czy to przez bok czy tu mówi co innego. Oni sami nie wiedzą tak mi się wydaje.hugo5 pisze: ↑6 mar 2024, o 21:15 Usługi miales prawidłowe
Aktywne uslugi: VoLTE, VoLTE_VoWIFI, 5G, CLIRblock, Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Pay4Me, Wideorozmowy, GPRS
Błędem jest deaktywacja volte przez konsultanta gdyż wifi calling natywne jest dodatkiem do volte. Obie bazują na usługach ims, zmienia się tylko medium dostępowe. Dlatego musisz miec volte żeby miec możliwość rejestracji w ims. Do tego mozesz mieć wifi calling.
Skoro inna karta dziala w twoim terminalu poprawnie to sprawdź swoją kartę w telefonie żony? Jeśli nadal nie dziala to znaczy że problem jest w subskrypcji u operatora. W takim wypadku należałoby od strony operatora deaktywowac wifi calling , potem ew. volte. I aktywowac wszystko od nowa można kodem od razu z 1327 zamiast 1317.
Wpisując krótki kod *101*11*1327# i naciskając zieloną słuchawkę. Przyjdzie sms że aktywowano i wtedy sprawdzać jak dalej nie działa to potrzeba analizy logów u operatora.
U żony w telefonie moja karta również nie wykrywa wifi calling.
No operator kopie się z tym od listopada i efektów brak
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Cześć,
Ja ostatnio miałem taką sytuację, że WiFi Calling działało i nagle, z dnia na dzień przestało.
Dopiero po aktualizacji oprogramowania systemowego telefonu (Android, klasyczna aktualizacja), usługa zaczęła działać.
Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz oczekującej na wykonanie aktualizacji.
Pozdrawiam!
Ja ostatnio miałem taką sytuację, że WiFi Calling działało i nagle, z dnia na dzień przestało.
Dopiero po aktualizacji oprogramowania systemowego telefonu (Android, klasyczna aktualizacja), usługa zaczęła działać.
Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz oczekującej na wykonanie aktualizacji.
Pozdrawiam!
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Aktualizacja telefonu nie ma z tym nic wspólnego bo na innych telefonach gdzie wificalling jest aktywne to po włożeniu mojej karty nie działa, oraz gdy przełożę czyjaś kartę czy to żony czy moja druga z orange to wszystko na moim telefonie działa prawidłowo (zarówno na slocie nr1 i nr2 wyskakuje dostęp do wifi calling)monter pisze: ↑6 mar 2024, o 22:40 Cześć,
Ja ostatnio miałem taką sytuację, że WiFi Calling działało i nagle, z dnia na dzień przestało.
Dopiero po aktualizacji oprogramowania systemowego telefonu (Android, klasyczna aktualizacja), usługa zaczęła działać.
Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz oczekującej na wykonanie aktualizacji.
Pozdrawiam!
Na infolinii mówią że u nich wszystko jest ok i powinno działać a ja głupi już jestem od tego wszystkiego i nie wiem gdzie uderzyć.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Przepraszam, wcześniej nie doprecyzowałem, że WiFi Calling przestało działać na karcie Plusa. W drugim slocie mam kartę innego operatora i tam działało cały czas.
Po aktualizacji Plus zaczął działać.
Telefon jest z dystrybucji Plusa.
PS
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się ... Podpowiadam tylko...
Po aktualizacji Plus zaczął działać.
Telefon jest z dystrybucji Plusa.
PS
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się ... Podpowiadam tylko...
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Skoro masz znaczek volte nadal to oznacza, że Ci działa i masz subskrypcje w imsie. Zatem spróbuj aktywować ręcznie wifi calling wpisując krótki kod *101*11*1327# i naciskając zieloną słuchawkę. Przyjdzie sms, że aktywowano u wtedy sprawdzić. A jak SMS nie przychodzi to do zgłoszenia, że nie możesz aktywować usługi.
Daj znać jaki efekt po wykonaniu kodu ussd.
Daj znać jaki efekt po wykonaniu kodu ussd.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Przed chwilą ze wsparcia technicznego ktoś do mnie zadzwonił i też podał ten kod do sprawdzenia. W odpowiedzi otrzymalem:hugo5 pisze: ↑7 mar 2024, o 11:46 Skoro masz znaczek volte nadal to oznacza, że Ci działa i masz subskrypcje w imsie. Zatem spróbuj aktywować ręcznie wifi calling wpisując krótki kod *101*11*1327# i naciskając zieloną słuchawkę. Przyjdzie sms, że aktywowano u wtedy sprawdzić. A jak SMS nie przychodzi to do zgłoszenia, że nie możesz aktywować usługi.
Daj znać jaki efekt po wykonaniu kodu ussd.
Usluga VoLTE_VoWIFI jest juz aktywna.
EDIT:
Wpisałem ten kod i dodatkowo otrzymałem dwa inne:
Wi-Fi Calling+ zostalo wylaczone. Data dezaktywacji: 2024-03-07 10:42:29.
Wi-Fi Calling+ zostalo wlaczone. Sprawdz, czy telefon posiada najnowsze oprogramowanie i uruchom go ponownie. Szczegoly na www.plus.pl/vowifi. Data aktywacji: 2024-03-07 10:42:53.
EDIT:
I kolejne zgłoszenie techniczne poszlo:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001960262. Plus
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Sivvek,
przeloguj proszę urządzenie i ponownie zweryfikuj działanie usługi.
przeloguj proszę urządzenie i ponownie zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Po 128 dniach od zgłoszenia w końcu udało się uruchomić usługę. Dziękuję.
Szkoda tylko że tyle to trwało, ile ja nerwów i czasu na połączenie z Bok straciłem to moje...
Szkoda tylko że tyle to trwało, ile ja nerwów i czasu na połączenie z Bok straciłem to moje...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Sivvek,
i to się nazywa dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację oraz informację zwrotną i najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
i to się nazywa dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację oraz informację zwrotną i najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ