wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Pomogło, dziękuję za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
autolux007,
i to się nazywa dobra wiadomość . Super , dzięki za informację.
i to się nazywa dobra wiadomość . Super , dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Potwierdzam,
Na iPhone od IOS17 jest opcja włączenia rozmów przez WiFi
Ustawieniaw->Sieć komórkowa->Rozmowy przez Wi-Fi [Włł] >
Na iPhone od IOS17 jest opcja włączenia rozmów przez WiFi
Ustawieniaw->Sieć komórkowa->Rozmowy przez Wi-Fi [Włł] >
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
[/img]Potwierdzam stabilne działanie na iOS17, mały incydent na początku: wyłączyło rozmowy przez wifi, należy ponownie włączyć rozmowy przez wifi. Jak na razie 3h działa bez problemu :)
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
A u mnie jest taki problem, że jak z aktywnym WoWiFi dzwonię do kogoś, to narzeka, że słabo mnie słychać. Inne połączenia głosowe działają idealnie, tylko z włączonym WoWiFi słabo mnie słychać.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
franq23pl, jakość połączenia po WIFI zależna jest od mocy tego sygnału, prędkości łącza, opóźnienia transmisji, utraty pakietów itp. Może to również być zależne od oprogramowania urządzenia i jego wydajności dla kompresji przekazu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Stoję przy routerze, telefon to Samsung Galaxy S9+, chyba nie taki slabiak. Jednak przez WoWiFi po prostu za cicho.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam, na VoWifi nie działa pobieranie, ani wysyłanie mmsów, jest to uciążliwe, bo, żeby pobrać czy wysłać do kogoś mmsa to muszę rozłączyć się z VoWifi i włączyć dane komórkowe, gdzie przeważnie mam zasięg E i nic nie da się pobrać jak i wysłać
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Spark, możliwość wysyłania i odbierania MMSów jest wspierana na urządzeniach z systemem Android w wersji 12 i nowszej. Jej dostępność zależy od producenta terminala i wymaga aktualizacji oprogramowania. Dostępność funkcjonalności może zależeć od wersji oprogramowania i kanału dystrybucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja wifi calling
Witam,
Od listopada 2023 czekam aż ktoś z Plusa aktywuje mi usługę, wróć - włączy mi usługę wifi calling na moim numerze telefonu w ofercie na kartę bo aktywna ona to jest, ale nie działa.
Problem techniczny zgłaszany telefonicznie i bez rezultatu - nadal czekam, bo zgłoszenie z listopada zostało zamknięte i nic z tym nie udało się zrobić. Zgłoszenie z 23 stycznia i dalej czekam...
Telefon: Huawei p30 pro
Taryfa: Plus Elastyczna na Karte i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Karta sim: wymieniana na nową w grudniu 2023.
Na innym modelu telefonu na mojej karcie nadal nie da się korzystać z wifi calling mimo że jest aktywna, wlaczana/ wyłączania przez BOK i telefon również był resetowany...
Oczywiście inne karty (nawet plusa) po włożeniu do mojego telefonu od razu działają i możliwość dzwonienia przez wifi jest możliwe...
20 listopad 2023:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001940174. Plus
3 styczeń 2024:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001947352. Plus
23 styczeń 2024:
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001940174 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001947352 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001951133. Plus
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001951140. Plus
Echh...
Od listopada 2023 czekam aż ktoś z Plusa aktywuje mi usługę, wróć - włączy mi usługę wifi calling na moim numerze telefonu w ofercie na kartę bo aktywna ona to jest, ale nie działa.
Problem techniczny zgłaszany telefonicznie i bez rezultatu - nadal czekam, bo zgłoszenie z listopada zostało zamknięte i nic z tym nie udało się zrobić. Zgłoszenie z 23 stycznia i dalej czekam...
Telefon: Huawei p30 pro
Taryfa: Plus Elastyczna na Karte i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Karta sim: wymieniana na nową w grudniu 2023.
Na innym modelu telefonu na mojej karcie nadal nie da się korzystać z wifi calling mimo że jest aktywna, wlaczana/ wyłączania przez BOK i telefon również był resetowany...
Oczywiście inne karty (nawet plusa) po włożeniu do mojego telefonu od razu działają i możliwość dzwonienia przez wifi jest możliwe...
20 listopad 2023:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001940174. Plus
3 styczeń 2024:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001947352. Plus
23 styczeń 2024:
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001940174 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001947352 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001951133. Plus
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 609xxxxxx. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001951140. Plus
Echh...
Ostatnio zmieniony 6 mar 2024, o 11:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witaj Sivvek,
podaj proszę jakie usługi pojawiają się po wpisaniu kodu *101#.
podaj proszę jakie usługi pojawiają się po wpisaniu kodu *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Aktywne uslugi: VoLTE, VoLTE_VoWIFI, 5G, CLIRblock, Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Pay4Me, Wideorozmowy, GPRS
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Sivvek,
wyłącz proszę VoLTE wpisując kod: *101*00*1317#.
Następnie przeloguj urządzenie (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
wyłącz proszę VoLTE wpisując kod: *101*00*1317#.
Następnie przeloguj urządzenie (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
"Wybrany kod USSD nie jest obslugiwany"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Sivvek,
prześlij zatem prośbę o dezaktywację tej usługi za pośrednictwem tego formularza. W korespondencji należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli podasz nam tutaj numer sprawy, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem prośbę o dezaktywację tej usługi za pośrednictwem tego formularza. W korespondencji należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli podasz nam tutaj numer sprawy, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ