Hej, zmagam się z tematem utraty połączenia w grze, konkretnie chodzi o COD Warzone na PS5, nie pomagają zmiany MTU i DNS.
Do masztu mam jakieś 500m, router jest na dachu ZTE MC889, w speedtest jest ping około 25ms, DL nawet 400Mb/s. Router podłączony bezpośrednio do konsoli przez LAN.
Ktoś zna ten problem? Jak można temu zaradzić?
Dodam, ze mam zewnętrzny dynamiczny IP, w grze status NAT to OPEN.
5G i utrata połączenia w grze na PS5
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lut 2024, o 10:52
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: 5G i utrata połączenia w grze na PS5
W momencie rozłączenia konsola dalej widzi połącznie z routerem tylko nie ma Internetu? Ewentualnie diody od połączenia dalej się święcą na routerze?
Testowałeś na Wi-fi, jest ten sam problem?
Czy w momencie występowanie problemu inne urządzenia połączone z routerem mają ten sam problem?
Testowałeś na Wi-fi, jest ten sam problem?
Czy w momencie występowanie problemu inne urządzenia połączone z routerem mają ten sam problem?
Re: 5G i utrata połączenia w grze na PS5
Hej, odpowiadając:
- tak sądzę że widzi, ponieważ nie ma komunikatu o odłączonym kablu LAN, a konsola i modem są połączone bezpośrednio LANem
- łączyłem się poprzez modem, ale przez LAN i problem też występował, przetestuję WiFi
- tylko konsola była połączona do modemu, wiec nie wiem, ale nawet ale wiem jak miałbym to sprawdzić, połączenie w grze jest z serwerem z którego mnie wywala, jak równolegle można to sprawdzić?
Dodatkowe informacje:
- przestawiając na ZTE MC889 tylko na LTE (nie 5G) też wywala (NAT: Open)
- na innym ruterze (Huawei B818) na Plus LTE (nie 5G) też wywala (NAT: Strict)
- na routerze ZTE MC889 ale na T-Mobile LTE, co ciekawe z automatu NAT jest Moderate i nie wywala
Wydaje się, że problem tkwi w samej sieci, prośba do Moderatora, czy można to jakoś sprawdzić? BTS BT30339
- tak sądzę że widzi, ponieważ nie ma komunikatu o odłączonym kablu LAN, a konsola i modem są połączone bezpośrednio LANem
- łączyłem się poprzez modem, ale przez LAN i problem też występował, przetestuję WiFi
- tylko konsola była połączona do modemu, wiec nie wiem, ale nawet ale wiem jak miałbym to sprawdzić, połączenie w grze jest z serwerem z którego mnie wywala, jak równolegle można to sprawdzić?
Dodatkowe informacje:
- przestawiając na ZTE MC889 tylko na LTE (nie 5G) też wywala (NAT: Open)
- na innym ruterze (Huawei B818) na Plus LTE (nie 5G) też wywala (NAT: Strict)
- na routerze ZTE MC889 ale na T-Mobile LTE, co ciekawe z automatu NAT jest Moderate i nie wywala
Wydaje się, że problem tkwi w samej sieci, prośba do Moderatora, czy można to jakoś sprawdzić? BTS BT30339
Re: 5G i utrata połączenia w grze na PS5
Przeszukując internet natknąłem się myślę na bliźniaczy problem z tym że na Xbox. Problem dotyczy połączenia w sieci komórkowej 5G.
https://community.three.co.uk/t5/Networ ... /td-p/5113
Teraz pytanie do techników Plusa, jakie powinno być ustawione MTU w konsoli, bo na pewno nie default (czyli 1500 u mnie nie działa).
Dodam, że test pingu wykazuje największe możliwe MTU bez fragmentacji na tym łączu to 1500, ale jak wspomniałem przy tym pingu połączenie podczas gry najpierw zlaguje się a następnie rozłączy.
https://community.three.co.uk/t5/Networ ... /td-p/5113
Teraz pytanie do techników Plusa, jakie powinno być ustawione MTU w konsoli, bo na pewno nie default (czyli 1500 u mnie nie działa).
Dodam, że test pingu wykazuje największe możliwe MTU bez fragmentacji na tym łączu to 1500, ale jak wspomniałem przy tym pingu połączenie podczas gry najpierw zlaguje się a następnie rozłączy.