Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Witaj Ottise,
spróbuj proszę:
- wyłączyć iMessage,
- zrestartować telefon,
- włączyć iMessage.
spróbuj proszę:
- wyłączyć iMessage,
- zrestartować telefon,
- włączyć iMessage.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Dzień dobry,
i u mnie pojawił się problem z aktywacją IMESSAGE (oraz chyba też FaceTime, choć udało mi się połączyć z innym iPhonem)
Przechodzę w Firmie sukcesywnie na Iphone, na razie są trzy, pozostały jeszcze trzy do wymiany. Wszystkie 6 numerów na jednym moim koncie Fimowym. Wszystkie podane na forum, oraz inne, znane mi sposoby aktywacji usługi Apple w Plus GSM zawiodły, w związku z czym pozostało mi na Forum prosic o pomoc, być może Pani @Basia_Plus będzie mogła w tej sprawie pomóc, będę bardzo wdzięczny!
Pozdrawiam, Jacek
PS. nie wiem czy można będzie aktywować Imessage na 3 numerach które aktualnie pracują w Samsungach?
Planowane przejscie na Apple do końca wakacji.
i u mnie pojawił się problem z aktywacją IMESSAGE (oraz chyba też FaceTime, choć udało mi się połączyć z innym iPhonem)
Przechodzę w Firmie sukcesywnie na Iphone, na razie są trzy, pozostały jeszcze trzy do wymiany. Wszystkie 6 numerów na jednym moim koncie Fimowym. Wszystkie podane na forum, oraz inne, znane mi sposoby aktywacji usługi Apple w Plus GSM zawiodły, w związku z czym pozostało mi na Forum prosic o pomoc, być może Pani @Basia_Plus będzie mogła w tej sprawie pomóc, będę bardzo wdzięczny!
Pozdrawiam, Jacek
PS. nie wiem czy można będzie aktywować Imessage na 3 numerach które aktualnie pracują w Samsungach?
Planowane przejscie na Apple do końca wakacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Witaj JAAL_PLUS,
podeślij zatem proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
podeślij zatem proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
Nie. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Wczoraj nie działała aktywacja także w innych sieciach także to jakiś problem w Apple, trzeba pewnie poczekać aż naprawią.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Bardzo dziękuję!
Wyślę więc maila, lecz jeśli pozwolisz to zaczekam z tym do przyszłego tygodnia bo
dojedzie jeszce jeden Iphone. :)
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Kłaniam się!
Piszę żeby się dowiedzieć co się stało w sieci Plus, że nagle wyłączyło się iMessage a kiedy próbuję aktywować od nowa (od dwóch dni) nje nie jest to możliwe - cały czas weryfikuje, wymiana eSIM nie pomogła, reset iPhone 12 też nie (mimo zaleceń konsultanta Waszego BOK). Jak widać na screenie inny nr (Play) nie ma z tym problemu. Podobnie Orange.
Proszę o natychmiastową interwencję, gdyż przez tą sytuację nie mogę korzystać z integracji z iPadem, MacBookiem i Watchem, co w moim zawodzie jest NIEZBĘDNE!
Ps. Nr zgłoszenia CASE/240216/126 Usługi dodatkowe.
Pozdrawiam
sedzia20.
Piszę żeby się dowiedzieć co się stało w sieci Plus, że nagle wyłączyło się iMessage a kiedy próbuję aktywować od nowa (od dwóch dni) nje nie jest to możliwe - cały czas weryfikuje, wymiana eSIM nie pomogła, reset iPhone 12 też nie (mimo zaleceń konsultanta Waszego BOK). Jak widać na screenie inny nr (Play) nie ma z tym problemu. Podobnie Orange.
Proszę o natychmiastową interwencję, gdyż przez tą sytuację nie mogę korzystać z integracji z iPadem, MacBookiem i Watchem, co w moim zawodzie jest NIEZBĘDNE!
Ps. Nr zgłoszenia CASE/240216/126 Usługi dodatkowe.
Pozdrawiam
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
sedzia20,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższy numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
No i super Marto_Plus, tylko co z tego jak odpowiedź jest tak skandaliczna? Bardzo, ale to bardzo się popsuła jakość obsługi w sieci Plus. Ilość przypadkowych osób na tym stanowisku jest przerażająca - dla mnie jako szkoleniowca standardów obsługi jest to nie do zaakceptowania. Czas więc się pożegnać.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Ale tu akurat odpowiedź jest jak najbardziej sensowna. Sam napisałeś że Plus wysyła SMSy aktywacyjne a Apple mimo tego nie aktywuje. Co do tego ma operator? Przecież on nie zarządza usługami Apple.
Na necie masz tysiące opisów, nawet w pomocy samego Apple jak rozwiązać problem z aktywacją iMessage. Roszczenia bym raczej kierował w pierwszej kolejności do Apple bo najwyraźniej im się coś wysypało. A to że działa aktywacja u jakiegoś operatora nie jest żadnym argumentem, że nie mogą mieć problemu z działaniem innego operatora.
Na necie masz tysiące opisów, nawet w pomocy samego Apple jak rozwiązać problem z aktywacją iMessage. Roszczenia bym raczej kierował w pierwszej kolejności do Apple bo najwyraźniej im się coś wysypało. A to że działa aktywacja u jakiegoś operatora nie jest żadnym argumentem, że nie mogą mieć problemu z działaniem innego operatora.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Co Ty za głupoty pleciesz xDmariusz9a pisze: ↑16 lut 2024, o 11:54 Ale tu akurat odpowiedź jest jak najbardziej sensowna. Sam napisałeś że Plus wysyła SMSy aktywacyjne a Apple mimo tego nie aktywuje. Co do tego ma operator? Przecież on nie zarządza usługami Apple.
Na necie masz tysiące opisów, nawet w pomocy samego Apple jak rozwiązać problem z aktywacją iMessage. Roszczenia bym raczej kierował w pierwszej kolejności do Apple bo najwyraźniej im się coś wysypało. A to że działa aktywacja u jakiegoś operatora nie jest żadnym argumentem, że nie mogą mieć problemu z działaniem innego operatora.
Kłopoty Plusa z tymi usługami są stare jak świat - Wsparcie Apple w procesie zdalnym zajrzało w mojego iPhone'a i wszystko jest okey (z ich strony nie ma żadnej awarii względem sieci Plus).
Dlatego nie mogę odpowiedzi operatora uznać za sensowną. Nie ma przypadku, że trzy sieci bez problemu, a jedna ma awarię. Już teraz wiem skąd się bierze tyle odejść w procesie MNP.
-
- V.I.P.
- Posty: 1255
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
A Twoim zdaniem status "Weryfikuje" wysyła i jest zależny od operator czy producenta telefonu? Kto Twoim zdaniem robi tę weryfikacje? Kto świadczy tę usługę?
Jeśli jest to ci pilne potrzebne, zawsze możesz zalogować się adresem email: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422
Nie ma też żadnego ogólnego problemu z działaniem usługi w sieci Plus bo wtedy było by to widać tutaj: https://downdetector.pl/status/imessage/
Skoro z Plusa wychodzi SMS - to po stronie operatora wszystko zostało zrealizowane. Status "Weryfikuje" zmieni się jak z serwera producenta przyjdzie komunikat potwierdzający aktywacje - co ma do tego operator?
Jeśli jest to ci pilne potrzebne, zawsze możesz zalogować się adresem email: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422
Nie ma też żadnego ogólnego problemu z działaniem usługi w sieci Plus bo wtedy było by to widać tutaj: https://downdetector.pl/status/imessage/
Skoro z Plusa wychodzi SMS - to po stronie operatora wszystko zostało zrealizowane. Status "Weryfikuje" zmieni się jak z serwera producenta przyjdzie komunikat potwierdzający aktywacje - co ma do tego operator?
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Mój drogi, dziękuję za dołączenie do dyskusji.zbych_in_flames pisze: ↑16 lut 2024, o 12:33 A Twoim zdaniem status "Weryfikuje" wysyła i jest zależny od operator czy producenta telefonu? Kto Twoim zdaniem robi tę weryfikacje? Kto świadczy tę usługę?
Jeśli jest to ci pilne potrzebne, zawsze możesz zalogować się adresem email: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422
Nie ma też żadnego ogólnego problemu z działaniem usługi w sieci Plus bo wtedy było by to widać tutaj: https://downdetector.pl/status/imessage/
Skoro z Plusa wychodzi SMS - to po stronie operatora wszystko zostało zrealizowane. Status "Weryfikuje" zmieni się jak z serwera producenta przyjdzie komunikat potwierdzający aktywacje - co ma do tego operator?
Tak jak wcześniej wspominałem, zostało to sprawdzone na moim urządzeniu przez Apple - żadnych problemów nie mają.
A działania podjąłem m.in. na podstawie ich wytycznych (screen).
Nadal upatrujemy winę operatora Plus.
-
- V.I.P.
- Posty: 1255
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Ale może doczytaj to zdanie do końca "aby upewnić się ze możesz wysyłać i odbierać wiadomości SMS"
Nie masz pewności czy wysyłanie i odbiór wiadomość SMS działa? Tego się tyczy Twoje zgłoszenie? Bo to jedyna rzecz którą operator tutaj może sprawdzić - cała reszta jest po stronie Apple.
Bo tutaj nie ma nigdzie informacji "Skontaktuj się z operatorem, żeby rozwiązał Twój problem bo to na pewno nie u nas "
Tzn. Co dokładnie sprawdzili? Udostępniłeś im ekran i zobaczyli dokładnie to co ty widzisz? Czy może sprawdzili czy Twoje Apple ID nie jest zablokowane? Tak w ogóle to nikt nie twierdzi że problem jest samym telefonem, bo wiadomość chyba została wysłana "skoro" masz status "weryfikuje" problem jest jest brak odpowiedzi od Apple by ten status się zmienił?
Nie masz pewności czy wysyłanie i odbiór wiadomość SMS działa? Tego się tyczy Twoje zgłoszenie? Bo to jedyna rzecz którą operator tutaj może sprawdzić - cała reszta jest po stronie Apple.
Bo tutaj nie ma nigdzie informacji "Skontaktuj się z operatorem, żeby rozwiązał Twój problem bo to na pewno nie u nas "
Tzn. Co dokładnie sprawdzili? Udostępniłeś im ekran i zobaczyli dokładnie to co ty widzisz? Czy może sprawdzili czy Twoje Apple ID nie jest zablokowane? Tak w ogóle to nikt nie twierdzi że problem jest samym telefonem, bo wiadomość chyba została wysłana "skoro" masz status "weryfikuje" problem jest jest brak odpowiedzi od Apple by ten status się zmienił?
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Tak, sprawdzili czy nie jest zablokowane - nie jest.
Przeczytali to forum - nie zgadzają się z treściami komentujących.
Zresetowałem ustawienia sieciowe - bez zmian, nadal weryfikuje.
Bez winy po stronie Apple.
Ponieważ działania zasugerowane nie przyniosły rezultatu, poproszono mnie o przesłanie odpowiedzi Plus (jeśli stwierdza, że po stronie sieci jest okey) i nr zgłoszenia - przekażą to do starszych techników celem pomocy w rozwiązaniu problemu.
Na przyszłość - proszę nie imputować braku mojej wiedzy, mam kilka urządzeń w ekosystemie Apple, a to daje podstawy żeby stwierdzić, iż wiedzę posiadam :)
Dziękuję za zrozumienie ;)
Przeczytali to forum - nie zgadzają się z treściami komentujących.
Zresetowałem ustawienia sieciowe - bez zmian, nadal weryfikuje.
Bez winy po stronie Apple.
Ponieważ działania zasugerowane nie przyniosły rezultatu, poproszono mnie o przesłanie odpowiedzi Plus (jeśli stwierdza, że po stronie sieci jest okey) i nr zgłoszenia - przekażą to do starszych techników celem pomocy w rozwiązaniu problemu.
Na przyszłość - proszę nie imputować braku mojej wiedzy, mam kilka urządzeń w ekosystemie Apple, a to daje podstawy żeby stwierdzić, iż wiedzę posiadam :)
Dziękuję za zrozumienie ;)
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Nie chciałem być uszczypliwy, ale sam prowokujesz...
To skoro czytają to forum, to już znają odpowiedź Sam ją tu wkleiłeś kilka postów wyżej Numer zgłoszenia zresztą też. Także musieli ją przeczytać, nie ma szans że przegapili. A skoro tak, to zapewne już się ci technicy kontaktują z Polkomtelem Także musisz czekać, bo oni w tym Apple już wszystko wiedzą z forum :-]