Nowy klient - rękojmia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2024, o 11:53
Nowy klient - rękojmia
Dzień dobry,
w dniu 23.01 zawarłem z Plusem umowę abonamentu wraz z smartfonem (nr zamówienia: 2024012215805085). Po otrzymaniu urządzenia okazało się, że posiada ono wadę fabryczną. Zgłosiłem to telefonicznie. Urządzenie zostało odebrane ode mnie (dpd:0000032451858T) i dostarczone na serwis z tytułu rękojmi w dniu 29.01. Pomimo korespondencji mailowej z BOK, do dziś nie otrzymałem nr zgłoszenia serwisowego. Jestem nowym klientem i pilnie potrzebuję uruchomić kartę SIM a brak urządzenia skutecznie mi to uniemożliwia. Czy macie może pomysł jak uzyskać jakieś konkretne informacje w sprawie?
Pozdrawiam, Grzegorz.
w dniu 23.01 zawarłem z Plusem umowę abonamentu wraz z smartfonem (nr zamówienia: 2024012215805085). Po otrzymaniu urządzenia okazało się, że posiada ono wadę fabryczną. Zgłosiłem to telefonicznie. Urządzenie zostało odebrane ode mnie (dpd:0000032451858T) i dostarczone na serwis z tytułu rękojmi w dniu 29.01. Pomimo korespondencji mailowej z BOK, do dziś nie otrzymałem nr zgłoszenia serwisowego. Jestem nowym klientem i pilnie potrzebuję uruchomić kartę SIM a brak urządzenia skutecznie mi to uniemożliwia. Czy macie może pomysł jak uzyskać jakieś konkretne informacje w sprawie?
Pozdrawiam, Grzegorz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy klient - rękojmia
Witaj pazuzu311,
Podaj proszę numer wspomnianej sprawy.
Podaj proszę numer wspomnianej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy klient - rękojmia
CASE/240131/382
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy klient - rękojmia
pazuzu311,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy klient - rękojmia
Dziękuję serdecznie.
Mam jeszcze od razu jedno pytanie: zostałem poinformowany, że rękojmia jest rozpatrywana w ciągu 30 dni. Natomiast z tego co się orientuję, przedsiębiorca ma 14 dni na odpowiedź, jeśli zgłaszamy reklamację na podstawie rękojmi. Jeżeli tego nie zrobi to przyjmuje się, że uznał reklamację za zasadną.
Czyli jak to jest 30 czy 14 dni?
Mam jeszcze od razu jedno pytanie: zostałem poinformowany, że rękojmia jest rozpatrywana w ciągu 30 dni. Natomiast z tego co się orientuję, przedsiębiorca ma 14 dni na odpowiedź, jeśli zgłaszamy reklamację na podstawie rękojmi. Jeżeli tego nie zrobi to przyjmuje się, że uznał reklamację za zasadną.
Czyli jak to jest 30 czy 14 dni?
Re: Nowy klient - rękojmia
W odpowiedzi otrzymałem maila: "Uprzejmie informuję, iż niestety nie posiadamy na chwilę obecną numeru zgłoszenia serwisowego, ponieważ urządzenie nie ma jeszcze diagnozy."Joanna_Plus pisze: ↑5 lut 2024, o 16:21 Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Pani Joanno, dziękuję za pomoc. W czwartek mija 14 dni od zawarcia z Plusem umowy a urządzenie nie jest zdiagnozowane a nawet nie ma nr serwisowego. Niestety to jest kpina z nowego klienta. Nowe urządzenie z wadą fabryczną powinno być od razu wymienione na nowe, nie wspomnę o jakiejkolwiek informacji serwisowej. W takim wypadku będę zmuszony odstąpić od umowy. Czy w takiej sytuacji mam prawo zrobić to po upływie 14 dniowego okresu od momentu zawarcia umowy? Jeśli np. decyzja serwisowa będzie dla mnie niesatysfakcjonująca?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nowy klient - rękojmia
pazuzu311,
mamy 14 dni na udzielenie informacji, czy roszczenie zostanie uznane. Wspomniany okres jest liczony od dnia dostarczenia urządzenia do nas. W przypadku odstąpienia od umowy, oświadczenie należy złożyć w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
mamy 14 dni na udzielenie informacji, czy roszczenie zostanie uznane. Wspomniany okres jest liczony od dnia dostarczenia urządzenia do nas. W przypadku odstąpienia od umowy, oświadczenie należy złożyć w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy klient - rękojmia
Pozwolę się wtrącić Marto_Plus, bo napisałaś nieprawdę!Marta_Plus pisze: ↑6 lut 2024, o 18:56 pazuzu311,
mamy 14 dni na udzielenie informacji, czy roszczenie zostanie uznane. Wspomniany okres jest liczony od dnia dostarczenia urządzenia do nas. W przypadku odstąpienia od umowy, oświadczenie należy złożyć w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
Mojego iPhone nie odesłano w terminie, a prawo wskazuje: zgodnie z Art. 561 [5] kc - stwierdzam, iż uchybiliście
Państwo (jako sprzedawca) terminowi do ustosunkowania się do żądania kupującego (Art. 561§ 1.: Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad).
W obecnej chwili UOKiK mnie wspomaga w rozwiązaniu umowy ratalnej i przynależnej jej głosowej - za bardzo sobie pozwalacie! Umowa na CP z pomocą UKE rozwiązana, oczekuję na zwrot wszelkich kosztów, które poniosłem.
Lipnie się kończy moja historia współpracy z Grupą Polsat Plus :/