rozwiązanie umowy z Plus Internet S
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2024, o 22:08
rozwiązanie umowy z Plus Internet S
Cześć,
mam pytane jak skutecznie rozwiązać umowę z Plusem?
mam internet zakupiony 2 miesiące temu, umowa na 24 miesiące, stosują dziwne praktyki bo do rachunku zaczeli mi doliczać usługę dodatkową której nigdy nie zamawiałem, między innymi mam włączony jakiś Fun Skan i tracę teraz czas na pozyskanie informacji jak to zdeaktywować. Niestety nie mam czasu na zabawy w reklamacje czy rozmyślanie jak mnie jeszcze Plus okradnie w przyszłości.
proszę o jakąś mądrą poradę albo prawnika który umie rozwiązywać umowy z tymi naciągaczami.
Pozdrawaim
mam pytane jak skutecznie rozwiązać umowę z Plusem?
mam internet zakupiony 2 miesiące temu, umowa na 24 miesiące, stosują dziwne praktyki bo do rachunku zaczeli mi doliczać usługę dodatkową której nigdy nie zamawiałem, między innymi mam włączony jakiś Fun Skan i tracę teraz czas na pozyskanie informacji jak to zdeaktywować. Niestety nie mam czasu na zabawy w reklamacje czy rozmyślanie jak mnie jeszcze Plus okradnie w przyszłości.
proszę o jakąś mądrą poradę albo prawnika który umie rozwiązywać umowy z tymi naciągaczami.
Pozdrawaim
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
Fun Skan sam się nie może aktywować -> https://bok.plus.pl/article/496
Na dodatkową opłatę zawsze możesz złożyć reklamacje
Rozwiązanie umowy = naliczenie kary.
Na dodatkową opłatę zawsze możesz złożyć reklamacje
Rozwiązanie umowy = naliczenie kary.
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
To jak może się aktywować skoro karta jest w routerze i nie jest używana inaczej niż do internetu?
Sprawdzałem na nr 8888 czy mam jakieś subskrybcje powłączane lub usługi dodatkowe i pokazuje że nie,
sprawę zgłosiłem do BOK Plus.
Jakiej wysokości są kary z zerwanie umowy, ktoś wie?
Z Plusem mieliśmy problemy przy umowach na zwykły telefon teraz jakaś dziwna usługa się pojawiła przy umowie na internet, nie mam pewności do nich i chcę zrezygnować z tej sieci.
Sprawdzałem na nr 8888 czy mam jakieś subskrybcje powłączane lub usługi dodatkowe i pokazuje że nie,
sprawę zgłosiłem do BOK Plus.
Jakiej wysokości są kary z zerwanie umowy, ktoś wie?
Z Plusem mieliśmy problemy przy umowach na zwykły telefon teraz jakaś dziwna usługa się pojawiła przy umowie na internet, nie mam pewności do nich i chcę zrezygnować z tej sieci.
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
Ile wynosi potencjalna karta masz info zapiane w umowie.
Fun Skan nie działa chyba na zasadach subskrypcji z tego co pamiętam.
Jeśli faktycznie masz aktywną to: "Wyłączenie usługi - jeśli chcesz wyłączyć usługę, wyślij SMS o treści USUN pod numer 2500"
No pewnie tak samo jak sprawdzałeś subskrypcje pod 8888
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
widze że nic mądrego nie wymyślimy, próbuje dezaktywować przez BOK a później reklamacja i rezygnacja z ich usług
po wpisaniu USUN na 2500, pojawil sie komunikat ze usluga nie ma uprawnien do lokalizacji Twojej karty sim, wiec wychodzi na to ze nawet nie jest aktywna dla niej, wiec skad pozycja na fakturze za tą usługę?
na 8888 też jest wyraźnie napisane że włączonych usług = "0"
po wpisaniu USUN na 2500, pojawil sie komunikat ze usluga nie ma uprawnien do lokalizacji Twojej karty sim, wiec wychodzi na to ze nawet nie jest aktywna dla niej, wiec skad pozycja na fakturze za tą usługę?
na 8888 też jest wyraźnie napisane że włączonych usług = "0"
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
A to jaka kwota była naliczona na fakturze? Jak błędnie naliczona to po reklamacji ci anulują i tyle. Nie wiem czy to jest warte płacenia kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy, ale zrób jak uważasz.
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
to nie chodzi o kwotę, bo kwota jest niewielka 30 zł netto.
chodzi o fakt że :
1. bardzo słabo się z nimi współpracowało przy podpisywaniu umowy na telefony i internet
2. wprowadzają ludzi w bład
3. nie zabezpieczją klienta przed dodatkowymi kosztami, przykłąd jak opisany wyżej
4. na rynku są atrakcyjniejsi cenowo i jakościowo inni dostawcy usług telekomunikacyjnych niż Plus
stąd decyzja żeby polikwidować umowy z nimi i przejść do innego operatora
chodzi o fakt że :
1. bardzo słabo się z nimi współpracowało przy podpisywaniu umowy na telefony i internet
2. wprowadzają ludzi w bład
3. nie zabezpieczją klienta przed dodatkowymi kosztami, przykłąd jak opisany wyżej
4. na rynku są atrakcyjniejsi cenowo i jakościowo inni dostawcy usług telekomunikacyjnych niż Plus
stąd decyzja żeby polikwidować umowy z nimi i przejść do innego operatora
Re: rozwiązanie umowy z Plus Internet S
Musisz się skontaktować z BOK w celu wyliczenia kary umownej. Na forum nikt Ci kwoty nie poda, bo i skąd ktoś miałby to wiedzieć? A Specjaliści Plusa dostępni są tylko w oficjalnej części forum a nie tutaj.