podeślij proszę numer reklamacji lub numer telefonu, którego dotyczy opisane zdarzenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Prześlę interwencję w Twojej sprawie.borufa pisze:Druga rozmowa z infolinią - nie ma takiej możliwości, żeby w okresie między cesją a nowym okresem rozliczeniowym zakupić pakiet. Zgłoszona reklamacja.
Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
borufa,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Uważajcie , cesja to bardzo kosztowna sprawa .
Cedent do momentu wejścia w życie aneksu do umowy ma tak fatalny pakiet (200 jednostek ??? wymiennnych na połączenia krajowe i SMS ) za 40 zł . Porażka . W punkcie PLUS-a nie zostałam uprzedzona o tym i niestety "w ciemno" zaufałam i podpisałam umowę cesji nie czytając . UWAŻAJCIE !!!!!
Cedent do momentu wejścia w życie aneksu do umowy ma tak fatalny pakiet (200 jednostek ??? wymiennnych na połączenia krajowe i SMS ) za 40 zł . Porażka . W punkcie PLUS-a nie zostałam uprzedzona o tym i niestety "w ciemno" zaufałam i podpisałam umowę cesji nie czytając . UWAŻAJCIE !!!!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Dzień dobry, chwilkę nie było mnie na forum jednakże stwierdziłem, że czas wrócić bo nigdzie indziej nie uzyskam odpowiedzi na moje pytania.
Jeśli chodzi o cesję - prosiłbym o uzyskanie informacji - czy w każdym punkcie Plusa w Polsce wykonam taką cesję? Czy jest to uzależnione od tego czy jest to salon Plusa czy punkt partnerski Plusa? Czy jest możliwość aby któryś z punktów Plusa nie miał takiej możliwości/dostępu aby taką cesję wykonać?
W skrócie napiszę o co dokładnie mi chodzi - chciałem przedłużyć u Państwa abonament jednakże numer z którego korzystam był zarejestrowany na ojca. Postanowiłem wcześniej zrobić cesję i zostałem poinformowany, że taką cesję wykonam w każdym punkcie Plusa w Polsce i że koszt oczywiście 30zł z groszem. Przyjąłem do wiadomości i umówiłem się na kolejny dzień z ojcem aby taką cesję zrobić u nas w mieście.
I teraz zaczęły się schody - wybraliśmy się do punktu Plusa, który istnieje już od lat. Po wejściu do punktu i powiedzeniu, że chcemy wykonać cesję na numer telefonu uzyskaliśmy prostą odpowiedź - u nas Pan jej nie zrobi.
Po zapytaniu się dlaczego Pan odpowiedział bardzo aroganckim i niemiłym głosem, że oni są salonem partnerskim Plusa i że nie mają dostępu do takich rzeczy. Dodał dodatkowo, że mamy jechać do salonu, który mieści się kilkanaście kilometrów dalej. Niestety nie mieliśmy tyle czasu tego dnia aby wybierać się do tego salonu więc postanowiliśmy wybrać się do drugiego punktu (również w naszej opinii salonu partnerskiego) który znajdował się kilka set metrów dalej od punktu pierwszego.
W tamtym punkcie Pani odpowiedziała, że nie ma żadnego problemu żeby zrobić taką cesję no i oczywiście ją zrobiliśmy. Na pytanie dlaczego w tamtym punkcie nie chcieli nam takiej cesji zrobić Pani odpowiedziała, że nie wie i że często klienci przychodzą z tamtego punktu z prostymi problemami i ich zbywają.
Po zrobieniu cesji wróciłem do pierwszego punktu z papierami w ręce i grzecznie się zapytałem jak to jest w końcu z tą cesją i dlaczego wysłali nas kilkanaście kilometrów żeby jechać a nie żeby przejść kilkaset metrów. I teraz najlepsze - Pan siedzący tam i obsługujący znacznie podniósł ton, wręcz agresywnie zaczął odpowiadać mi na pytania - że go to nie obchodzi co tam jest za punkt i co robią, że nic nie mogą zrobić tak jak mówił bo nie, że jak mi się nie podoba to mam składać skargi nie wiadomo gdzie. Szczerze poczułem się bardzo źle w tamtym momencie, Pan chyba stwierdził, że najlepszym rozwiązaniem obsługując mnie w tamtym momencie będzie agresywny ton głosu i chamskie odpowiedzi.
Stąd moje kolejne pytanie, gdzie mogę wysłać jakąś reklamację na dany punkt Plusa za obsługę? I czy jest w ogóle sens i ktoś to weźmie pod uwagę? Bo jeśli to nie ma nic dać to szkoda mojego zachodu.
Z ciekawości zerknąłem na opinie w Google tego punktu, prezentują się one tak jak na załączonym zdjęciu - czyli nie byłem pierwszym klientem, który został tak potraktowany przez obsługę tego punktu + wystawiają sobie sami na 99% fałszywe opinie na 5 gwiazdek (konta, które mają wystawione jedną opinie na swoim koncie).
Liczę na odpowiedź z Państwa strony.
Pozdrawiam serdecznie.
Jeśli chodzi o cesję - prosiłbym o uzyskanie informacji - czy w każdym punkcie Plusa w Polsce wykonam taką cesję? Czy jest to uzależnione od tego czy jest to salon Plusa czy punkt partnerski Plusa? Czy jest możliwość aby któryś z punktów Plusa nie miał takiej możliwości/dostępu aby taką cesję wykonać?
W skrócie napiszę o co dokładnie mi chodzi - chciałem przedłużyć u Państwa abonament jednakże numer z którego korzystam był zarejestrowany na ojca. Postanowiłem wcześniej zrobić cesję i zostałem poinformowany, że taką cesję wykonam w każdym punkcie Plusa w Polsce i że koszt oczywiście 30zł z groszem. Przyjąłem do wiadomości i umówiłem się na kolejny dzień z ojcem aby taką cesję zrobić u nas w mieście.
I teraz zaczęły się schody - wybraliśmy się do punktu Plusa, który istnieje już od lat. Po wejściu do punktu i powiedzeniu, że chcemy wykonać cesję na numer telefonu uzyskaliśmy prostą odpowiedź - u nas Pan jej nie zrobi.
Po zapytaniu się dlaczego Pan odpowiedział bardzo aroganckim i niemiłym głosem, że oni są salonem partnerskim Plusa i że nie mają dostępu do takich rzeczy. Dodał dodatkowo, że mamy jechać do salonu, który mieści się kilkanaście kilometrów dalej. Niestety nie mieliśmy tyle czasu tego dnia aby wybierać się do tego salonu więc postanowiliśmy wybrać się do drugiego punktu (również w naszej opinii salonu partnerskiego) który znajdował się kilka set metrów dalej od punktu pierwszego.
W tamtym punkcie Pani odpowiedziała, że nie ma żadnego problemu żeby zrobić taką cesję no i oczywiście ją zrobiliśmy. Na pytanie dlaczego w tamtym punkcie nie chcieli nam takiej cesji zrobić Pani odpowiedziała, że nie wie i że często klienci przychodzą z tamtego punktu z prostymi problemami i ich zbywają.
Po zrobieniu cesji wróciłem do pierwszego punktu z papierami w ręce i grzecznie się zapytałem jak to jest w końcu z tą cesją i dlaczego wysłali nas kilkanaście kilometrów żeby jechać a nie żeby przejść kilkaset metrów. I teraz najlepsze - Pan siedzący tam i obsługujący znacznie podniósł ton, wręcz agresywnie zaczął odpowiadać mi na pytania - że go to nie obchodzi co tam jest za punkt i co robią, że nic nie mogą zrobić tak jak mówił bo nie, że jak mi się nie podoba to mam składać skargi nie wiadomo gdzie. Szczerze poczułem się bardzo źle w tamtym momencie, Pan chyba stwierdził, że najlepszym rozwiązaniem obsługując mnie w tamtym momencie będzie agresywny ton głosu i chamskie odpowiedzi.
Stąd moje kolejne pytanie, gdzie mogę wysłać jakąś reklamację na dany punkt Plusa za obsługę? I czy jest w ogóle sens i ktoś to weźmie pod uwagę? Bo jeśli to nie ma nic dać to szkoda mojego zachodu.
Z ciekawości zerknąłem na opinie w Google tego punktu, prezentują się one tak jak na załączonym zdjęciu - czyli nie byłem pierwszym klientem, który został tak potraktowany przez obsługę tego punktu + wystawiają sobie sami na 99% fałszywe opinie na 5 gwiazdek (konta, które mają wystawione jedną opinie na swoim koncie).
Liczę na odpowiedź z Państwa strony.
Pozdrawiam serdecznie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Dziękuję bardzo za odpowiedź, złożyłem reklamację drogą mailową. Mam nadzieję, że choć coś uda się zrobić z tą sytuacjąBasia_Plus pisze: ↑10 lut 2023, o 11:26 Witaj AZRAEL,
tak.Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Decyzję w opisanej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Przeniesienie numeru z firmy na osobę prywatną.
Mam w firmie (sp. z o.o. jestem właścicielem) cztery numery Plusa. Dwa telefony i dwa internet mobilny. Chcialbym je przenieść (cesja) na siebie prywatnie. Najchętniej na tych samych warunkach. Czy da się to zrobić w miarę sprawnie i przy zachowaniu tych samych numerów? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2024, o 13:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie, ten sam temat.
Powód: przeniesienie, ten sam temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
taki tam,
nie wiem dokładnie, jaki rabat masz na myśli. W przypadku Abonentów posiadających REGON, można skorzystać z programu smartaFIRMA. Dla Klientów indywidualnych dostępny jest smartDOM.
nie wiem dokładnie, jaki rabat masz na myśli. W przypadku Abonentów posiadających REGON, można skorzystać z programu smartaFIRMA. Dla Klientów indywidualnych dostępny jest smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Witam. Wracam do sprawy cesji. Byłem punkcie obsługi klienta ale pracownicy wiedzę swoją czerpią ze strony internetowej i to trzeba ich jeszcze poprawiać.
Usłyszałem, że o ile cesja 2 numerów telefonicznych jest bezproblemowa, to Internet mobilny nie da się przenieść. Za to po przeniesieniu numerow głosowych tracę rabaty na internet lub biorę nowe numery, ale w cenie niekonkurencyjnej do innych operatorów. A potrzebuje 2 numerów mobilnych lub jeden (transfer kolo 150 Gb) plus światłowód. Czy można by porozmawiać z kimś kompetentnym w sprawie oferty?
Usłyszałem, że o ile cesja 2 numerów telefonicznych jest bezproblemowa, to Internet mobilny nie da się przenieść. Za to po przeniesieniu numerow głosowych tracę rabaty na internet lub biorę nowe numery, ale w cenie niekonkurencyjnej do innych operatorów. A potrzebuje 2 numerów mobilnych lub jeden (transfer kolo 150 Gb) plus światłowód. Czy można by porozmawiać z kimś kompetentnym w sprawie oferty?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Witaj taki tam,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52