Dzień dobry,
Staram się być lojalnym klientem, współpracujemy od wielu lat i bardzo często byłem zadowolony z konsultantów w salonie.
Dostałem bardzo atrakcyjną ofertę z sieci PLAY. Mimo wszystko, postanowiłem dać mojej sieci szansę na obronę. Podstawowe oferty nie spełniały moich oczekiwań, przełączono mnie do działu utrzymania klienta...
I w tymże o to dziale otrzymałem ofertę na abonament o wartości 30 zł + telefon na 24 raty. Zastanowiłem się i o ZGROZO,
POSTANOWIŁEM SKORZYSTAĆ ! To jeszcze raz na infolinię mówię, że chcę skorzystać iii... NAGLE NIE MA OFERTY po 1h od rozmowy...
Wiedzy i informacji w systemie ŻADNEJ.
Weźcie się zastanówcie może nad jakimś systemem w którym widać notatki z ostatnich rozmów oferty itp. bo to jest jakaś KPINA. Klientem jestem z 10 lat już, fajnie ;/
Przedłużenie umowy - dział utrzymania klienta NIE POLECAM
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2024, o 18:07
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy - dział utrzymania klienta NIE POLECAM
Sugeruje przede wszystkim napisać w oficjalnym wątku tutaj: viewtopic.php?t=6901&start=10005