Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.sedzia20 pisze: ↑22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
zerwanie umowy- koszt
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj sedzia20,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Dziękuję, mam nadzieję, że to pomoże, bo póki co żadnej reakcji :(Marta_Plus pisze: ↑23 lis 2023, o 10:59 Witaj sedzia20,
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.sedzia20 pisze: ↑22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Pozdrawiam!
Re: zerwanie umowy- koszt
Marta_PlusMarta_Plus pisze: ↑23 lis 2023, o 10:59 Witaj sedzia20,
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.sedzia20 pisze: ↑22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Czy istnieje szansa na pomoc z Waszej strony?
We środę wysłałem pismo z potwierdzeniem wpłaty za router, dopłaciłem 10 zł bo źle mnie dział reklamacji poinformował a dziś konsultant stwierdził że dopiero za miesiąc może mi te raty zdjąć, a co za tym idzie - usunąć IMEI z bazy.
Jak to możliwe? To jest absurd bo w tytułach wpłat wyraźnie wskazałem że to całkowita spłata konkretnej faktury sprzedaży urządzenia.
Nie mam już na to siły! Zrobiłem wszystko wg wytycznych na stronie a mimo to robicie mi pod górkę - dlaczego?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
sedzia20,
nic nie mogę obiecać, ale zweryfikuję, czy da się coś więcej zrobić w tej sprawie.
nic nie mogę obiecać, ale zweryfikuję, czy da się coś więcej zrobić w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Bardzo poproszę Marta_Plus, bo przyznam, iż z tak mało kompetentnym konsultantem Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej Polkomtel to się jeszcze nie spotkałem!Marta_Plus pisze: ↑24 lis 2023, o 18:12 sedzia20,
nic nie mogę obiecać, ale zweryfikuję, czy da się coś więcej zrobić w tej sprawie.
Skoro wpłaciłem całość za router, to na jakiej podstawie mam jeszcze miesiąc czekać na usunięcie IMEI z bazy urządzeń własnych Polkomtel, do nowego okresu rozliczeniowego, skoro umowa została rozwiązana?
Re: zerwanie umowy- koszt
Dzień dobry
Piszę ponownie, bo to co wyprawia gość z obsługi, to przechodzi ludzkie pojęcie!
Sprawa pod numerem CASE/231128/1423 Faktury i płatności.
Dodatkowo na adres specjalista_plus@plus.pl wysłałem załącznik, którego formularz nie chciał przyjąć - cała historia korespondencji.
Pozdrawiam i liczę na pomoc
sedzia20.
Piszę ponownie, bo to co wyprawia gość z obsługi, to przechodzi ludzkie pojęcie!
Sprawa pod numerem CASE/231128/1423 Faktury i płatności.
Dodatkowo na adres specjalista_plus@plus.pl wysłałem załącznik, którego formularz nie chciał przyjąć - cała historia korespondencji.
Pozdrawiam i liczę na pomoc
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj sedzia20,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Dziękuję, oby faktycznie coś się ruszyło.Marta_Plus pisze: ↑28 lis 2023, o 18:49 Witaj sedzia20,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Pozdrawiam!
Re: zerwanie umowy- koszt
Kłaniam się Marta_PlusMarta_Plus pisze: ↑28 lis 2023, o 18:49 Witaj sedzia20,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Mogłabyś poprosić kogoś innego o odpowiedź w mojej sprawie, aniżeli pana Krzysztofa G.?
Na 3 maile odpowiada to samo, kopiując wiadomości (z błędami) wystawiając Was na śmieszność - poproś go o niepisanie do mnie już nigdy, okey? Nawet z adresu specjalistów odpisał Bardzo źle mi się współpracuje z niekompetentnymi ludźmi. Z góry dziękuję.
sedzia20.
Ostatnio zmieniony 1 gru 2023, o 09:33 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryto nazwisko. Zgodnie z regulaminem forum nie można publikować takich danych! Operator wie kto z Tobą prowadzi korespondencję - nie ma potrzeby publikować tego w miejscu publicznym.
Powód: Ukryto nazwisko. Zgodnie z regulaminem forum nie można publikować takich danych! Operator wie kto z Tobą prowadzi korespondencję - nie ma potrzeby publikować tego w miejscu publicznym.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj sedzia20,
nie mamy wpływu na wybór osoby, odpowiadającej na przesłaną korespondencję.
nie mamy wpływu na wybór osoby, odpowiadającej na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Być może, ale poprosić o ponowne zajęcie się sprawą chyba możecie?Marta_Plus pisze: ↑1 gru 2023, o 13:55 Witaj sedzia20,
nie mamy wpływu na wybór osoby, odpowiadającej na przesłaną korespondencję.
Przypomnę, że prawie dwa tygodnie temu SPŁACIŁEM router i nic z tego nie wynika - to zakrawa na kpinę!
Proszę o zajęcie stanowiska przez bardziej kompetentną osobę. Może przełożony tego wątpliwej jakości konsultanta?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: zerwanie umowy- koszt
sedzia20, jeśli zgłoszenie jest zrealizowane, informacje przedstawione przez konsultanta są wiążące. Stanowisko może zająć tylko Departament Reklamacji. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, odwołanie możesz przesłać mailowo na bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Tylko, że po ilości korespondencji od tego samego pana, należy domniemać, iż Departament Reklamacji to on samMichał_Plus pisze: ↑4 gru 2023, o 15:13 sedzia20, jeśli zgłoszenie jest zrealizowane, informacje przedstawione przez konsultanta są wiążące. Stanowisko może zająć tylko Departament Reklamacji. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, odwołanie możesz przesłać mailowo na bok@plus.pl.
Muszę przyznać, że to niebywałe - jak jeden człowiek jest w stanie ogarniać tyle mln abonentów, a co za tym idzie zgłoszeń.
WIELKIE brawa dla pana Krzysztofa G.