Problem zamówienie telefon
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2023, o 21:04
Problem zamówienie telefon
Witam, mam pewien problem. W dniu 22 listopada przez infolinię próbowałem zamówić internet światłowodowy, dostałem telefon weryfikacyjny po południu, ale żadne wiadomości na emaila, ani na Smsem mi nie przyszły, a miała przyjść umowa i informacje Rodo. Dziś, tj 23 listopad odwiedziłem salon stacjonarny i tam Pani sprawdziła, że tamto zamówienie widnieje u niej jako problem z weryfikacją, według niej zostało anulowane i poleciła podpisać u niej umowę. Wypełniliśmy dane i podpisałem umowę, od razu przyszła wiadomość emaila z umową. Jak myślicie ? Faktycznie tamto zostało anulowane skoro nic nie przyszło ? I w razie w jakby kurier się pojawił z umową to co, jej nie podpisywać ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem zamówienie telefon
bali09, status zamówienia sprawdzisz pod numerem 601102601. Bez akceptacji warunków, umowa nie wejdzie w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ