simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 11:48
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Co można w takim razie zrobić w przypadku gdy podany kod do zdjęcia blokady nie zostaje przyjęty przez urządzenie?
Urządzenie spłacone, kod przez punkt sprzedaży wygenerowany oraz sprawdzany kilkukrotnie wraz a nr IMEI.
Punkt sprzedaży rozkłada ręce bo oni tylko podają kod. Infolinia zamyka usta bo oni tylko podają master kod, reklamacja odrzucona podając standardowe kroki postępowania aby zdjąć blokadę i pisząc na końcu "Nie ma możliwości wygenerowania innego kodu. Ufam, że powyższe wyjaśnienia są dla Pana wystarczające."
Czyli z 3'ch stron zostałem wysłany "na drzewo" i blokada nie została usunięta.
Urządzenie spłacone, kod przez punkt sprzedaży wygenerowany oraz sprawdzany kilkukrotnie wraz a nr IMEI.
Punkt sprzedaży rozkłada ręce bo oni tylko podają kod. Infolinia zamyka usta bo oni tylko podają master kod, reklamacja odrzucona podając standardowe kroki postępowania aby zdjąć blokadę i pisząc na końcu "Nie ma możliwości wygenerowania innego kodu. Ufam, że powyższe wyjaśnienia są dla Pana wystarczające."
Czyli z 3'ch stron zostałem wysłany "na drzewo" i blokada nie została usunięta.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
cezsta, czy w urządzeniu były dokonywane jakieś zmiany? Wgranie nowego firmware-u? ROOT na urządzeniu? Jaka jest podawana odpowiedz z urządzenia po wpisaniu kodu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 maja 2020, o 19:48
Re: ODU IDU - 200
mam dokładnie to samo, wsadziłem karte z ORANGE czyli główny operator, najpierw woła pin do karty potem wpisuje kod odblokowujący i dostaje komunikat że kod jest nieprawidłowy, kod powinien mieć od 4 do 8 cyfr. Co teraz ? Juz dwa razy próbowałem... czy moge do skutku ? Czy naprawde się ODU zblokuje ?Jacek176 pisze:Czy ktoś już próbował zdejmować simlock na ODU-200 kodem odblokowującym?
Ja po zakończeniu umowy w Plus poszedłem do ich punktu obsługi i poprosiłem o kod odblokowujący do urządzenia. Pani spisała moje dane, adres IMEI urządzenia i powiedziała, że dostanę kod e-mailem. Po 4 dniach przyszedł ale niestety nie działa
Są tylko 3 próby, po trzeciej próbie urządzenie zostanie trwale zablokowane. Ja wykorzystałem już dwie. Myślałem, że za pierwszym razem się pomyliłem ale za drugim razem jestem na 1000% pewien, że wpisałem taki kod jaki został mi przysłany. Oczywiście na infolinii nie mogą pomóc, pani w punkcie powiedziała tylko, że muszę odpisać na e-mail z którego dostałem kod. Odpisałem ale tydzień minął i cisza
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 maja 2020, o 19:48
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
firmwar'y nie zmieniane, zmieniłem tylko hasło adminaMichał_Plus pisze:cezsta, czy w urządzeniu były dokonywane jakieś zmiany? Wgranie nowego firmware-u? ROOT na urządzeniu? Jaka jest podawana odpowiedz z urządzenia po wpisaniu kodu?
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
mateusz2i@poczta.fm,
- spróbuj zdjąć PIN z karty (np. w telefonie) i potem dopiero użyć kodu odblokowującego.
- spróbuj zdjąć PIN z karty (np. w telefonie) i potem dopiero użyć kodu odblokowującego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 maja 2020, o 19:48
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
jesli teraz znowu wyskoczy że kod jest nie prawidłowy to ODU sie zablokuje ? Juz dwa razy kod był wpisywany....
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
mateusz2i@poczta.fm, istnieje, niestety, taka możliwość. W takim wypadku prosiłbym o kontakt z naszą infolinią (601102601).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 maja 2020, o 19:48
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Witam, w zakupie karty z T-mobile, kod odblokowujacy zadziałał.
dzieki za pomoc i pozdrawiam
dzieki za pomoc i pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
mateusz2i@poczta.fm, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Dzień dobry,
Zamierzam kupić z wolnego rynku Obu Idu 300 które jest po zakończonym okresie promocyjnym umowy ale chce z niego na przyszłość zdjąć blokade simlock. Pytanie czy jeśli sprzedający dołaczy skan umowy to będe miał taką możliwość w dowolnym salonie PLUS-a. Czy może potrzebuję jakiegoś innego dokumentu?
Dodam ze w tej chwili szukam rozwiązania w miejscowości Osiedle Wilga bo problemy z zasięgiem sa bardzo duże. Mam juz antene kierunkową i w środku lasu mam bardzo różne wyniki czasem ściąganie sięga 9 mega a czasem spada poniżej 0,5 przy czym nić się nie zmienia a pakiet GB nie jest jeszcze wykorzystany. Próbowałem tez na urządzeniu z sieci PLAY ZTE WK830 i czasami widać wyniki na poziomie 13 mega co jest przyzwoite ale też nie można mówic o stabilności rozwiązania. Urządzenie znajdowało sie jakieś 5 metrów nad ziemią podobnie w przypadku anten kierunkowych. Oczywiście są to wyniki z karty PLUS na sieci PLAY działało to jeszcze słabiej szczególnie wysyłanie.
Zamierzam kupić z wolnego rynku Obu Idu 300 które jest po zakończonym okresie promocyjnym umowy ale chce z niego na przyszłość zdjąć blokade simlock. Pytanie czy jeśli sprzedający dołaczy skan umowy to będe miał taką możliwość w dowolnym salonie PLUS-a. Czy może potrzebuję jakiegoś innego dokumentu?
Dodam ze w tej chwili szukam rozwiązania w miejscowości Osiedle Wilga bo problemy z zasięgiem sa bardzo duże. Mam juz antene kierunkową i w środku lasu mam bardzo różne wyniki czasem ściąganie sięga 9 mega a czasem spada poniżej 0,5 przy czym nić się nie zmienia a pakiet GB nie jest jeszcze wykorzystany. Próbowałem tez na urządzeniu z sieci PLAY ZTE WK830 i czasami widać wyniki na poziomie 13 mega co jest przyzwoite ale też nie można mówic o stabilności rozwiązania. Urządzenie znajdowało sie jakieś 5 metrów nad ziemią podobnie w przypadku anten kierunkowych. Oczywiście są to wyniki z karty PLUS na sieci PLAY działało to jeszcze słabiej szczególnie wysyłanie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Sirobur, jeśli sprzęt jest spłacony to do zdjęcia wystarczy umowa. POS sprawdzi po numerze IMEI czy wszystko jest ok. Przy zdjęciu blokady, pamiętaj, że w tym czasie w urządzeniu musi znajdować się aktywna karta innego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- nokimochishi
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 lis 2023, o 16:50
- Lokalizacja: Polska
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Witam.
Posiadam sprzęt ODU IDU 200 , który ma simlock Plus.
W niektórych salonach Plusa mi powiedziano że nie ma możliwości zdjęcia simlocka bo jest ten simlock na stałe.
W innym salonie Plus w Wąbrzeźnie jak i w Grudziądzu , dziwnie tłumaczyli że w ich bazie nie było żadnego ODU IDU 200 .
Czyżby oni starali się nie doprowadzić do zdjęcia simlocka?
I tu pytanie, jest jakaś inna możliwość zdjęcia simlocka?
Na stronie plusa sprawdzałem imei tego urządzenia i nie ma wzmianek o właścicielu urządzenia.
Czy dany tu administrator lub współpracujący z plusem może mi pomóc że zdjęciem simlocka?
Posiadam sprzęt ODU IDU 200 , który ma simlock Plus.
W niektórych salonach Plusa mi powiedziano że nie ma możliwości zdjęcia simlocka bo jest ten simlock na stałe.
W innym salonie Plus w Wąbrzeźnie jak i w Grudziądzu , dziwnie tłumaczyli że w ich bazie nie było żadnego ODU IDU 200 .
Czyżby oni starali się nie doprowadzić do zdjęcia simlocka?
I tu pytanie, jest jakaś inna możliwość zdjęcia simlocka?
Na stronie plusa sprawdzałem imei tego urządzenia i nie ma wzmianek o właścicielu urządzenia.
Czy dany tu administrator lub współpracujący z plusem może mi pomóc że zdjęciem simlocka?
Nokimochishi
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
nokimochishi, zdjęcie blokady mozliwe jest w salonie. Do zdjęcia potrzebny jest dowód zakupu. Jeśli go nie posiadasz napisz na bok@plus.pl i podaj swoje dane osobowa, odnajdziemy informacje o Twojej umowie i zostanie wysłany duplikat. Informacje o procesie znajdziesz tu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lis 2023, o 22:18
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Mam urządzenie IDU ODU 300. Spłaciłem je. Byłem w punkcie i otrzymałem kod. Zgodnie z instrukcją wpisałem kod. Teoretycznie wszystko poszło ok, ale nadal nie mogę korzystać z urządzenia z kartą od innego operatora. Nadal jakby coś blokuje. Do zdjęcia simlocka użyłem karty z PLAY. Normalnie działająca, sprawdzona na innym routerze.
Po zalogowaniu się ponownie do panelu urządzenia, karta (z PLAY) jest aktywna i wyświetla się zasięg. Natomiast jest też komunikat - usługi ograniczone.
Czym może to być spowodowane? W jaki sposób uporać się z tym problemem?
Po zalogowaniu się ponownie do panelu urządzenia, karta (z PLAY) jest aktywna i wyświetla się zasięg. Natomiast jest też komunikat - usługi ograniczone.
Czym może to być spowodowane? W jaki sposób uporać się z tym problemem?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Krzysztof92,
sprawdź, czy ustawienia punktu dostępowego dla nowego operatora są prawidłowe.
sprawdź, czy ustawienia punktu dostępowego dla nowego operatora są prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ