Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
jazuch1982,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 wrz 2023, o 12:41
PRZEDŁUŻENIE UMOWY
Dzień dobry,
Mam pytanie, jeżeli przedłużam umowę abonamentową z sprzętem to występuje kaucja?
Mam pytanie, jeżeli przedłużam umowę abonamentową z sprzętem to występuje kaucja?
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2023, o 12:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Julia_plusowiczka,
nie.
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, skończyły mi się umowy na dwa numery i internet.
Proszę o kontakt o propozycję.
Proszę o kontakt o propozycję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj espresso,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, wysłałam. Proszę też o odpowiedź na pytanie zawarte w mailu.Basia_Plus pisze: ↑26 wrz 2023, o 17:48 Witaj espresso,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
espresso,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do konsultanta DUK, czekaj proszę na kontakt naszego pracownika.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do konsultanta DUK, czekaj proszę na kontakt naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 paź 2023, o 09:55
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry skończyła mi się umowa na na telefon. Jaka oferta jest teraz możliwa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Immoderatus,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Jestem klientem w sieci plus od zawsze ale jestem zawiedziona ofertą. Na tą chwilę mam umowę na czas nieokreślony i po prostu chciałabym więcej internetu. Dodam iż posiadamy w rodzinie 3 numery i internet. Jakie czas temu zaproponowano nam całkiem przyzwoita oferte. Z racji problemów w rodzinie nie bylismy w stanie zawrzeć umowy. Dzisiaj będąc w salonie dostaliśmy gorsza ofertę. W innej sieci zaproponowano nam korzystniejsze warunki. Od zawsze mam plusa. Nie chciałabym rezygnować. Ale chyba będę zmuszona. Jestem w stanie coś wynegocjować ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj fox0410,
z pozycji forum nie mamy wglądu do ofert. Podeślij numer telefonu (oraz ewentualny numer kontaktowy), którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta, który zaproponuje Ci dostępne oferty.
z pozycji forum nie mamy wglądu do ofert. Podeślij numer telefonu (oraz ewentualny numer kontaktowy), którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta, który zaproponuje Ci dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłane. Dziękuję
Re: Przedłużenie umowy
Witam chciałem przedłużyć swoją umowę ale niestety zaproponowane warunki są standartowe jak na stronie plus.pl..czy mogę liczyć na coś więcej??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Meagol,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, przedłużałem niedawno umowę na swoim numerze i jestem zadowolony bo dostałem fajną ofertę o nazwie "Plus 7 2x więcej GB dla stałych klientów". Teraz chciałem przedłużyć umowę na drugim numerze (należącym do mojej mamy) w tej samej ofercie (tylko oczko niżej, wariant S, a nie S+) i jestem zawiedziony, bo konsultant nie zaproponował mi tej oferty a jedynie standardową, w której internetu jest o połowę mniej. Ta oferta nie jest atrakcyjna i popycha nawet ku rozważeniu przejścia do innego operatora, tym bardziej że numer jest już w okresie utrzymaniowym. Czy mógłbym prosić o kontakt z DUK z zaznaczeniem konsultantowi, że interesuje mnie przedłużenie umowy w tej konkretnej ofercie?