Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
plusfon
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 cze 2023, o 14:05

Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

Post autor: plusfon »

Witam wszystkich,
Chciałem przetestować Internet w Plusie w związku z tym zakupiłem starter i chciałem skorzystać z promocji "Miesiąc za darmo na start" czyli 100 GB dla nowych numerów, doładowałem konto 10 PLN, wysłałem SMS-a "MIESAC" na 80099, dostałem potwierdzenie "Promocja została włączona", miałem odczekać max 72h na włączenie promocji, odczekałem i... guzik, pakietu 100 GB jak nie było tak nie ma... Złożyłem reklamację za pośrednictwem konsultanta.
I teraz jest najciekawsza część. Konto mam ważne 30 dni a czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni :) Czyli może się zdarzyć, że promocja zostanie włączona po okresie ważności konta, czy to się trzyma kupy?
Dodam jeszcze, że ta sama sytuacja miała miejsce na drugim starterze, którego aktywowałem jak nie otrzymałem 100GB na tym pierwszym (już ponad tydzień rozpatrują reklamację)... Doładowałem drugi starter 10PLN, wysłałem SMS-a i... nic. Reklamacja również złożona. A czas sobie płynie :)

Nasuwa się spontaniczne pytanie, czy to jest może standardowa praktyka w przypadku tej promocji? Poczekajmy aż klientowi skończy się okres ważności konta i wtedy dajmu mu 100GB żeby doładował konto celem przedłużenia jego ważności? Tylko pytam ale taki scenariusz nasunął mi się na myśl w związku z dwiema nieudanymi próbami aktywacji tej promocji, która jest ale chyba jej jednak nie ma lub jest ale nie do końca jest tak jak w marketingowej obiecance :)

Aha, jest też druga część tej samej promocji "Włącz 200 GB extra na 30 dni" za zgody marketingowe, może obydwie części są nierozłączne? No ale czemu przychodzą SMS-y z potwierdzeniem włączenia promocji 100GB?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj plusfon,

podaj proszę numery tych reklamacji. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusfon
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 cze 2023, o 14:05

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

Post autor: plusfon »

no własnie, że pomożecie (przyśpieszycie sprawę) jednemu klientowi? a inni?
ja chcę osobiście sprawdzić "system", jak on działa i czy moja śmiała hipoteza o "poczekajmy, aż skończy się klientowi okres ważności konta" jest trafna :) mogę przeżyć bez tych 100 GB ;) a właściwie to już bez 200, bo na dwóch starterach :)
plusfon
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 cze 2023, o 14:05

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

Post autor: plusfon »

a tak przy okazji, to jaki jest teraz średni czas rozpatrywania reklamacji? bo oficjalnie do 30 dni a w praktyce jak to wygląda? czy ktoś może się w tym temacie wypowiedzieć? z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

Post autor: Joanna_Plus »

plusfon,

nie podajemy takich informacji. Reklamacje rozpatrywane są w kolejności zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ