Witam, czy na telefonach Apple wyświetlają się komunikaty dotyczące blokady telefonu za brak spłaconych rat? Ile takich komunikatów otrzymuje się przed blokadą?
Czy taka informacja (w załączeniu), jaką wczoraj dostelem po 5 dniach użytkowania Samsunga S23ultra oznacza, że ten telefon został kupiony w systemie ratalnym i nie zostały one w pełni splacone? Tel kupiłem "z drugiej ręki" sprawdzając wcześniej obydwa nr imei.
dariot pisze: ↑14 mar 2023, o 10:54
Czy taka informacja (w załączeniu), jaką wczoraj dostelem po 5 dniach użytkowania Samsunga S23ultra oznacza, że ten telefon został kupiony w systemie ratalnym i nie zostały one w pełni splacone?
powyższe zapisy oznaczają, że właścicielem telefonu do czasu zapłaty wszystkich rat jest Polkomtel.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Basia_Plus pisze: ↑14 mar 2023, o 13:34dariot,
powyższe zapisy oznaczają, że właścicielem telefonu do czasu zapłaty wszystkich rat jest Polkomtel.
To dlaczego nie ma informacji o tym na Waszej stronie, jak sprawdzałem obydwa nr imei?
Uważa Pani, że to jest porządku w stosunku do ludzi, którzy chcą kupić w dobrej wierze telefon z "drugich rąk". To jest wprowadzanie ludzi w błąd i powinno być ścigane przez odpowiednie instytucje.
Albo wyłączyć w cholerę ten skrypt sprawdzający, albo rzetelnie informować!
W ogóle to powinien byc zakaz sprzedawania tak drogich telefonów na raty. Przez was ludzie którzy kupują z drugiej ręki telefon a po paru dniach okazuje sie zostanie zablokowany tracą bardzo dużo kasy. Ale przecież i tak wam to lata koło nosa. Najważniejsza jest KASA.
Nie zgadzam się. Dlaczego ja sobie nie mogę kupić drogiego telefonu na raty, bo Ty się boisz że ktoś Cię oszuka? To nie wina sklepu że niektórzy ludzie to złodzieje.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamierzam kupić na portalu aukcyjnym telefon "z sieci Plus, z gwarancją 24 mce w każdym salonie Plus GSM". Telefon nie był zakupiony na raty (zweryfikowałem IMEI na stronie i nie ma informacji o wadzie prawnej, ale nie wiem, czy telefon kupiony dzisiaj tj. 5 kwietnia jest już w systemie). Faktura wysłana przez sprzedającego zawiera dane firmy innej, niż Polkomtel. Sprzedający wyjaśnił mi, że "każdy salon który nie jest salonem firmowym prowadzi go Agent i Agent wystawia faktury a Plus dostarczą telefony Agentowi. Wszystkie salony w galeriach nie są firmowymi, tylko jest jakaś firma która ma sieć takich salonów i fv z tych salonów są od Agenta a nie od Polkotel czyli Plusa". Czy jest to prawda i taka faktura pozwala na skorzystanie z gwarancji?
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2023, o 16:55 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - podobny temat.
Miracle Arranger pisze: ↑5 kwie 2023, o 20:29
(zweryfikowałem IMEI na stronie i nie ma informacji o wadzie prawnej, ale nie wiem, czy telefon kupiony dzisiaj tj. 5 kwietnia jest już w systemie).
Weryfikacji mogą podlegać urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 8.07.2016 roku. Aktualizacja danych następuje w okresach tygodniowych.