Basia_Plus pisze: ↑30 sty 2023, o 13:34
analyzer_65,
podeślij proszę numer zgłoszenia
Proszę bardzo.
C00000001880208
Wraz z otrzymanym numerem zgłoszenia, Pani na infolinii powiedziała, że zostanie sprawdzone co trzeba ze strony operatora i że otrzymam informację na ten temat, a gdybym chciał dowiedzieć się więcej, to zadzwonić ponownie na infolinię i podać numer zgłoszenia.
Zdziwiło mnie tylko to, że usługa połączeń przez wifi miała być tego dnia zresetowana, a wieczorem uruchomiłem ja na telefonie ikonką z menu szybkich ustawień i ku mojemu zdziwieniu Vowifi nie włączało się. Zadzwoniłem ponownie na infolinię, Pan powiedział że usługa jest wyłączona.
Włączył więc ją na nowo i działa ale dziś już miałem przypadek, że numer na który chciałem zadzwonić, nie został wybrany (brak sygnału łączenia, a po wyłączeniu vowifi problemu nie było i połączyło przez VoLte).
Obecnie udostępniłem wifi z innego routera. Póki co testuję.