Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 15:41
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dziś oraz przy mocniejszym wietrze, brak zasięgu sieci zarówno GSM jaki i internetowego w obszarze BTS Brusy. Proszę o naprawę problemu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
xmanu93, stacja działa prawidłowo. Warunki atmosferyczne mogą wpływać na jakość sygnału odbieranego przez urządzenie końcowe. Zgłaszałeś utrudnienia np. mailem? Jeśli tak, podaj numer zgłoszenia na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
CASE/230218/40,
CASE/230206/723,
CASE/230113/1357
CASE/230206/723,
CASE/230113/1357
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam, będąc przez wiele lat użytkowniczką innej sieci postanowiłam przejść do Plusa. Zachęciła mnie do tego udostępniona przez Państwa mapka na której wyraźnie moje miejsce zamieszkania widnieje w zasięgu 5G (ul. Bukowa, Jasienica, woj. Śląskie). Od wczoraj jestem w Państwa sieci i to jest jakieś nieporozumienie...pokazuje mi zasięg 1 kreska, wiadomości dochodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, filmiki i zdjęcia nie chcą się ładować. Jak to jest możliwe?? Co mogę zrobić w tej sytuacji, ponieważ na dłuższą metę jest to nie do uciągnięcia. Czy jest możliwe jakieś rozwiązanie problemu z Państwa strony? Jeżeli nie to jak rozwiązać umowę, ponieważ nie jestem w stanie korzystać z usług za którę płacę a zostałam wprowadzona celowo w błąd...z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Anna
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj Anka466,
brak zasięgu odczuwalny jest w różnych technologiach, po przełączeniu do 3G/LTE? Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynków?
brak zasięgu odczuwalny jest w różnych technologiach, po przełączeniu do 3G/LTE? Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynków?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Jasienica ma tylko 1 stacje. Bardzo dobra lokalizacja i dlatego w ogole masz jeszcze jakis sygnal w centrum. Niestety jest koniecznie postawienia 2 dodatkowych stacji tak jak konkurencja. Centrum miejscowosci i dzielnica uzdrowiskowa na poludniu. Plany na te druga z tego co wiem sa. Niestety nie poprawi to sytuacji w w centrum. Sprobuj sie dowiedziec czy sa plany na centrum. Proponuje kontakt bezp. z inzynierem odpowiedzialnym za rejon. Inaczej niczego sie nie dowiesz. I lepiej wtedy powrocic do starego operatora niz meczyc sie byc moze i latami.Anka466 pisze: ↑15 mar 2023, o 21:54 Witam, będąc przez wiele lat użytkowniczką innej sieci postanowiłam przejść do Plusa. Zachęciła mnie do tego udostępniona przez Państwa mapka na której wyraźnie moje miejsce zamieszkania widnieje w zasięgu 5G (ul. Bukowa, Jasienica, woj. Śląskie). Od wczoraj jestem w Państwa sieci i to jest jakieś nieporozumienie...pokazuje mi zasięg 1 kreska, wiadomości dochodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, filmiki i zdjęcia nie chcą się ładować. Jak to jest możliwe?? Co mogę zrobić w tej sytuacji, ponieważ na dłuższą metę jest to nie do uciągnięcia. Czy jest możliwe jakieś rozwiązanie problemu z Państwa strony? Jeżeli nie to jak rozwiązać umowę, ponieważ nie jestem w stanie korzystać z usług za którę płacę a zostałam wprowadzona celowo w błąd...z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Anna
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Bardzo słaby lte. Od kilku dni prędkość nom stop jest poniżej 1Mb/s. Winą tego jest wasz słaby net z Lte. Mam modem cudy lt500, bez anteny zewnętrznej, wcześniej nigdy nie było problemy prędkość powyżej 30Mb/s. Mam 2 karty w plus[+1 z a2mobile]. Każda karte sprawdzałem w różnych telefonach i w domu i na zewnątrz/ wszędzie jest słabo. Nadajniki to widzę z domu max1.5km.
Moje zgłoszenie CASE/230325/647
Zapomniałem
Adress
57-200 Ząbkowice Śląskie, wieś Zwrócona
Czy mój slaby zasięg i spadek prędkości ma związek z wyłączeniem sieci 3G?
EDYCJA: połączenie tekstu - post pod postem.
Moje zgłoszenie CASE/230325/647
Zapomniałem
Adress
57-200 Ząbkowice Śląskie, wieś Zwrócona
Czy mój slaby zasięg i spadek prędkości ma związek z wyłączeniem sieci 3G?
EDYCJA: połączenie tekstu - post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Gustaw00,
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojego zgłoszenia.
Na tę chwilę nie posiadamy informacji odnośnie wyłączania 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Net zaczął normalnie działać . W speedtest miedzy 30, a 40[3 razy robiłem po 18]. Tylko, ze weekend już minął, a frustracja została.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Niestety moja cierpliwość do Plusa jest na wykończeniu. 5 numerów w firmie. Przy podpisywaniu umowy zasięg bez uwag. Oczywiście przed umową sprawdzałem zasięg korzystając z karty dzięki uprzejmości sprzedawcy. Umowa podpisana, a zasięg po jakimś czasie zaginął bez wieści. W domu nie ma zasięgu, próba połączenia skutkuje pocztą głosową. Jeśli mamy szczęście to nawiążemy połączenie ale po chwili połączenie jest zerwane. Sprzedawca oferty rozkłada ręce.... Dochodzę do wniosku, że przejście z Play do Plusa było najgorszym ruchem.
Miejscowość Dubów, gm. Łomazy, woj. lubelskie
Proszę o radę, co mogę uczynić w takiej sytuacji.
Miejscowość Dubów, gm. Łomazy, woj. lubelskie
Proszę o radę, co mogę uczynić w takiej sytuacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Pawel88,
nie mam informacji o odnotowanych utrudnieniach w tej lokalizacji. Brak zasięgu występuje w różnych technologiach, po przełączeniu do 2G/3G? Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynków? Zgłaszałeś już wcześniej może opisaną sprawę?
nie mam informacji o odnotowanych utrudnieniach w tej lokalizacji. Brak zasięgu występuje w różnych technologiach, po przełączeniu do 2G/3G? Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynków? Zgłaszałeś już wcześniej może opisaną sprawę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Problem zgłaszany u sprzedawcy Plusa. Twierdzi, że to przejściowy problem i planowana jest budowa przekaźnika w okolicy. Na zewnątrz jest ciut lepiej. Telefony z numerem Play nie mają problemu z zasięgiem wewnątrz budynku. Miałem również internet LTE z plusa i przy antenie zewnętrznej był notoryczny problem z sygnałem. Na szczęście pojawił się światłowód i miałem okazję podziękować za usługę LTE
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam
Czy w okolicach Gęś 21-205 prowadzicie obecnie jakieś prace? Wczoraj był słaby zasięg i rozłączało, dziś dalej to samo tylko gorzej z zasięgiem, nawet jak połączy rozłącza po kilku minutach...
Pozdrawiam
Czy w okolicach Gęś 21-205 prowadzicie obecnie jakieś prace? Wczoraj był słaby zasięg i rozłączało, dziś dalej to samo tylko gorzej z zasięgiem, nawet jak połączy rozłącza po kilku minutach...
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj cro,
w podanej lokalizacji nie mamy odnotowanych zgłoszeń i nie są prowadzone żadne prace. Czy opisana sytuacja dotyczy wybranych numerów? Pojawia się jakiś komunikat przy próbie połączenia?
w podanej lokalizacji nie mamy odnotowanych zgłoszeń i nie są prowadzone żadne prace. Czy opisana sytuacja dotyczy wybranych numerów? Pojawia się jakiś komunikat przy próbie połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Rozłączało dla różnych nr. i stacjonarnych i komórek. W tej chwili z tego co widzę zasięg się pojawił, i jest OK. 2 różne karty sim. Dzięki za odpowiedź.