Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Mam taryfę nowy plush i nagle dzis przestal działać mi Internet tzn dane komórkowe. Pakiet jest aktywny, ustawienia nie byly zmieniane. Dzis nagle albo wyskakuje zaloguj sie do sieci Plus albo wyświetla sie LTE, ale internet nie działa . Od kilku dni tez sam zmienia mi sie stan konta raz 0,01 zl innym razem rośnie i np mam 0,28 zl albo kilkanaście złotych
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 31 sty 2023, o 19:24 zaloguj sie do sieci Plus
Połączenia i SMS-y działają? Restart (wył./wł.) urządzenia nie pomaga?
Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Tak, wszystko pozostale działa.
Telefon restartowalam, wyjmowalam karte sim i nic.
*136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
*121#
Brak aktywnych pakietòw
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Z tego co podajesz to pakiet internetowy został wykorzystany, dlatego transmisja danych nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Dlaczego? Po czym Państwo tak sądzicie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 6 lut 2023, o 11:59 Dlaczego? Po czym Państwo tak sądzicie?
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Taką informację podałaś powyżej, po sprawdzeniu aktywnych jednostek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Taka wiadomość dostaja zaraz po aktywowaniu, wiec niemozliwe jest zebym w jeden dzien wykorzystala 10 Gb tym bardziej, ze nigdy w ciagu miesiaca nawet nie wykorzystuje pakietu.
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Chyba to jakiś problem z siecią bo pieniądze z konta ok.15 zl tez mi zniknęły! ( Najpierw sam stan konta rosl, spadal) Wszystko mam za darmo a na platne nr nie wykonywalam polaczen ani sms.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 *136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
To nie jest informacja zwrotna po aktywacji oferty, tylko sprawdzenie aktywnych usług. Ta promocja nie została aktywowana wczoraj, bo ma termin ważności do 10/02 czyli została włączona 11/01/2023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolina07101992
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: karolina07101992 »

Wiem kiedy wlaczylam usluge, 12 stycznia. I mam wiadomosc właśnie dzien po tylko nie mozna wysłac tutaj zrzutu ekranu.

Edycja:
I mimo ze w wiadomości pisalo limit 0GB to wszystko dzialalo zawsze normalnie,do ostatniego tygodnia....
Ostatnio zmieniony 6 lut 2023, o 12:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz proszę post pod postem. Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

karolina07101992,

z tego co podajesz pakiet został wykorzystany dlatego:
13. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie Ważności Promocji prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s.
Regulamin promocji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aerkoo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2023, o 16:11

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: aerkoo »

Hej,

Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600. Przychodzi mi odpowiedź - "Twoje zgloszenie nie moze byc przyjete. Nie jestes uprawniony do udzialu w promocji "Bonusy za darmo". Pozdrawiamy, Plush".

Czy to jest jakaś ogólna awaria, czy tylko tymczasowa? Widzę sporo ludzi zgłasza taki sam problem w internecie.

Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj aerkoo,
aerkoo pisze: 6 lut 2023, o 16:17 Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aerkoo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2023, o 16:11

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: aerkoo »

Joanna_Plus pisze: 6 lut 2023, o 16:31 Witaj aerkoo,
aerkoo pisze: 6 lut 2023, o 16:17 Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Dziękuję bardzo :)
Sezar89
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 8 lut 2023, o 13:52

Doładowanie a GB

Post autor: Sezar89 »

Zakupiłem w zeszłym miesiącu starter plus 15 gb na start.Dziś załadowałem telefon za kwotę 30 zł z czego dostałem 15 gb a w polecanych pakietach pisze, że 15 z pakietu i 15 z doładowanie może mi ktoś wyjaśnić o co come on ? :-/

Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ? bo na koncie pokazuje że mam 8 zł serio nie czaje tego.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2023, o 15:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ