W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 3 sty 2023, o 11:00
spekkio4 ,
spekkio4 pisze: ↑ 2 sty 2023, o 19:58
proszę o przyspieszenie sprawy
Prośba przekazana dalej.
Witaj
Rin ,
Rin pisze: ↑ 3 sty 2023, o 02:30
prosiłbym o przyspieszenie sprawy CASE/230103/15
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spekkio4
Początkujący PlusManiak
Posty: 19 Rejestracja: 17 wrz 2022, o 10:25
Post
autor: spekkio4 » 3 sty 2023, o 13:09
Dziękuję, już załatwione.
Lynnx
Nowy
Posty: 2 Rejestracja: 3 sty 2023, o 08:54
Post
autor: Lynnx » 3 sty 2023, o 16:02
Dzień dobry, proszę o przyspieszenie spraw CASE/230103/94 i CASE/230103/120 (na obu numerach nie przyznano pakietu 100GB w ramach promocji 1500GB). Pozdrawiam :)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 3 sty 2023, o 16:12
Witaj
Lynnx ,
Lynnx pisze: ↑ 3 sty 2023, o 16:02
proszę o przyspieszenie spraw CASE/230103/94 i CASE/230103/120
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TimonPlus
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 3 sty 2023, o 20:22
Post
autor: TimonPlus » 3 sty 2023, o 20:32
Witam,
Proszę również o pomoc,zgłoszona reklamacja CASE/221227/2307 z powodu nieprzyznania od 2 miesięcy pakietów 100gb z 1500gb .
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 sty 2023, o 11:05
Witaj
TimonPlus ,
TimonPlus pisze: ↑ 3 sty 2023, o 20:32
CASE/221227/2307
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack644
Nowy
Posty: 3 Rejestracja: 9 gru 2022, o 00:09
Post
autor: jack644 » 4 sty 2023, o 14:12
Dzień dobry.
Po raz kolejny poproszę o przyspieszenie reklamacji CASE/230103/2021
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 sty 2023, o 14:19
Witaj
jack644 ,
jack644 pisze: ↑ 4 sty 2023, o 14:12
poproszę o przyspieszenie reklamacji CASE/230103/2021
Prośba przekazana dalej
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244 Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45
Post
autor: misiu-182 » 4 sty 2023, o 18:18
Dzień dobry,
no to żebym nie zapomniał w nowym roku o swoim operatorze telefonii komórkowej, u córki brak pakietu 100 GB w ramach promocji "Nawet 1500 GB na lata". W grudniu, miałem zorganizowane przez Plus-a święto i nie musiałam pisać reklamacji, jak co miesiąc (czasem nawet kilka razy) od wiosny. Na osiem miesięcy na jednym numerze cztery razy brak 100 GB.
Proszę o interwencję CASE/230104/1484.
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego oraz dużo zdrowia w 2023 roku.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 sty 2023, o 18:42
Witaj
misiu-182 ,
misiu-182 pisze: ↑ 4 sty 2023, o 18:18
Proszę o interwencję CASE/230104/1484.
Przekazana
.
misiu-182 pisze: ↑ 4 sty 2023, o 18:18
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego oraz dużo zdrowia w 2023 roku.
Dziękuję pięknie i wzajemnie! Wszystkiego dobrego!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slawekgo
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 5 gru 2022, o 08:22
Post
autor: slawekgo » 5 sty 2023, o 08:03
Po raz kolejny zgłaszam błąd w działaniu Promocji 1500 GB na lata. Opłatę za pakiet w wysokości 30 zł pobrano w dniu 30 grudnia 2022 r. Do tej pory nie wpłynęła pula 100 GB, która miała się kumulować na koncie. To już kolejne zgłoszenie w tej sprawie, poprzednie miało miejsce miesiąc temu. Proszę o naprawę problemu tak, żeby działało to w automacie, jeśli to w ogóle możliwe. I pomyśleć, że Plus po raz kolejny przedłuża tę promocję. Osobiście nie odważyłbym się jej uruchomić na kolejnym numerze, bo na żadnym z dwóch numerów, na jakich promocję już uruchomiłem promocja po prostu nie działa. Korzystanie z niej to niestety droga przez mękę.
Proszę o interwencję CASE/230105/47. Pozdrawiam serdecznie
Kowal210gpl
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 5 sty 2023, o 08:47
Post
autor: Kowal210gpl » 5 sty 2023, o 08:53
Proszę o przyspieszenie realizacji zgłoszenia CASE/230105/74
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 5 sty 2023, o 11:30
slawekgo ,
Kowal210gpl ,
slawekgo pisze: ↑ 5 sty 2023, o 08:03
Proszę o interwencję CASE/230105/47.
Kowal210gpl pisze: ↑ 5 sty 2023, o 08:53
Proszę o przyspieszenie realizacji zgłoszenia CASE/230105/74
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na powyższe korespondencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jakemo
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 5 sty 2023, o 13:05
Post
autor: jakemo » 5 sty 2023, o 13:15
Witam.
Proszę o przyspieszenie realizacji zgłoszenia CASE/230104/1831
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191 Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Post
autor: Basia_Plus » 5 sty 2023, o 13:55
Witaj
jakemo ,
jakemo pisze: ↑ 5 sty 2023, o 13:15
Proszę o przyspieszenie realizacji zgłoszenia CASE/230104/1831
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ