Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2022, o 23:03
Re: Przedłużenie umowy
Witam czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi ? Mialem mix 80 pln na miesiac zdecydowalem sie przejsc na abonament. Konto w mix mialem wazne do 26.01.2023 rok. 6 doladowan do konca. Umowe o przejsciu na abonament podpisalem 17.10.2022 - dostalem 3 miesiace abonamentu za darmo plus smartfon na raty. Abonament 65 PLN - 10 rabat za e-fakture.
Z racji 6 doladowan do końca zostalo mi dopisane 6 miesiecy abonamentu , czyli przedluzenie na 30 miesiecy abonament dnia 17.10.2022 Tego dnia odebralem smartfon podpisalem umowe zaplacilem rate numer 1 249 pln.
Dzisiaj to jest 22.11.2023 przychodzi mi faktura do zaplaty za abonament uwaga od dnia 22.10.2022 do 22.11.2022 i rata numer 2 za smartfon, czytac 0 za abonament i rata numer 2 za smartfon, gdzie rate numer 1 oplacilem 5 dni temu i 5 dni temu podpisalem umowe?
Czy ktos wie o co tutaj chodzi ? Bo na moje to jest w zywe oczy mi skracany 1 wszy miesiac darmowy abonamentu z 30 dni do uwaga 5 dni i wmawianie mi , ze od 20 stego pazdziernika mialem abonament ? Gdzie ja dnia 16 listopad 2022 mialem mix plus 80 i waznosc konta do 26 stycznia 2023.
O co tu chodzi??? Pomocy. Na koncie iplus online mi pisze, ze 2 ga rata mam termin do 20 sty grudnia 2022 - 1 miesiac od raty numer 1.
Mam jeszcze 7 dni na napisanie wypowiedzenia i jezeli ktos mi w tym nie pomoze pisze wypowiedzenie jestem totalnie zawiedziony tym jak zostalem potraktowany.
Z racji 6 doladowan do końca zostalo mi dopisane 6 miesiecy abonamentu , czyli przedluzenie na 30 miesiecy abonament dnia 17.10.2022 Tego dnia odebralem smartfon podpisalem umowe zaplacilem rate numer 1 249 pln.
Dzisiaj to jest 22.11.2023 przychodzi mi faktura do zaplaty za abonament uwaga od dnia 22.10.2022 do 22.11.2022 i rata numer 2 za smartfon, czytac 0 za abonament i rata numer 2 za smartfon, gdzie rate numer 1 oplacilem 5 dni temu i 5 dni temu podpisalem umowe?
Czy ktos wie o co tutaj chodzi ? Bo na moje to jest w zywe oczy mi skracany 1 wszy miesiac darmowy abonamentu z 30 dni do uwaga 5 dni i wmawianie mi , ze od 20 stego pazdziernika mialem abonament ? Gdzie ja dnia 16 listopad 2022 mialem mix plus 80 i waznosc konta do 26 stycznia 2023.
O co tu chodzi??? Pomocy. Na koncie iplus online mi pisze, ze 2 ga rata mam termin do 20 sty grudnia 2022 - 1 miesiac od raty numer 1.
Mam jeszcze 7 dni na napisanie wypowiedzenia i jezeli ktos mi w tym nie pomoze pisze wypowiedzenie jestem totalnie zawiedziony tym jak zostalem potraktowany.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Domiss223,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, w tym miesiącu kończy mi się oznaczony okres umowy. Czy jeśli nie podejmę żadnych działań, umowa przejdzie na czas nieokreślony? Jeśli ma to znaczenie, to jest to abonament dla małych firm.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj piotr_s,
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, wysłałem mailem wypowiedzenie umowy na abonament telefoniczny, czy można jakoś sprawdzić czy zostało zarejestrowane i kiedy dokładnie zakończy się umowa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sapcio7,
wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują tę kwestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam chciałbym przedłużyć umowę na 3 numery, można prosić o kontakt z DUK. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Mario24,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem
Marta_Plus pisze: ↑27 gru 2022, o 17:46 Witaj Mario24,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Mario24,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Już przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Mam 1 miesiąc do końca umowy na dwa numery. Ponieważ jestem długoletnim klientem Plusa a w punktach proponują standardowe warunki odnowienia umowy bardzo proszę o kontakt kogoś z DUK. Nie ukrywam, że liczę na przynajmniej trochę lepszą ofertę niż w salonie.
Pozdrawiam Kris462
Pozdrawiam Kris462
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
kris462,
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt konsultanta DUK. Pozdrawiam także.
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt konsultanta DUK. Pozdrawiam także.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłane. Dziękuję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
kris462,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry, chciałbym przedlużyć umowę bez wypowiadania jej jak co dwa lata. Proszę o kontakt kogoś z DUK.
pozdrawiam
pozdrawiam