sl@w_es pisze:reign pisze:Wszystkim pomogliście a założycielowi posta nie :) super obsługa ;)
Nie ośmieszaj się; nie odpowiedziałeś na żadne z pytań zadanych przez
Joannę, więc jak ktoś ma Ci pomóc.
Może
Joanna powinna zajrzeć do czarodziejskiej kuli lub użyć różdżki by LTE się pojawiło.
Zamknij pysk, nie zauważyłem po prostu tego posta co napisali bo przerzucili mój post tutaj.
EDIT:
Internet LTE nigdy nie działał zawsze tylko H+ maksymalnie. Gdy wpisuje *101# dostaje wiadomość "Usługa niedostępna. Sprawdź: 1)czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji" (dziwne każdy kod, który wpisuje typu *101#, *136# wyskakuje to samo ) nawet nie mogę sprawdzić ile mam na koncie bo *100# wyskakuje że usługa chwilowo niedostępna, jakiś czas temu nie było z tym problemów.
EDIT:
APN
Nazwa Plus INTERNET (zmiana na PLUS nie pomaga)
APN plus
Proxy Nieustawione
Port Nieustawione
Nazwa użytkownika Nieustawione
Hasło Nieustawione
Serwer Nieustawione
MMSC Nieustawione
Proxy MMSC Nieustawione
Port MMS Nieustawione
MCC 260
MNC 01
Tryb uwierzytelniania Brak
Typ APN default,supl
Protokół APN IPv4
Protokół roamingu APN IPv4
Włącz/wyłącz APN APN włączony (brak możliwości zmiany)
Połączenie Nieokreślony
Typ operatora wirtualniej sieci komórkowej Brak
Wartość operatora wirtualniej sieci komórkowej Nieustawione (brak możliwości zmiany)
EDIT:
Pakiet z którego korzystam z tego co widzę ostatni sms bo teraz sprawdzić nie mogę to Promocja Bez limitu i 15GB została włączona. Pozdrawiamy