Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
ursus83,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Pani Joanno, w tym miesiącu po raz pierwszy nie miałem problemów z odnowieniem pakietu w ramach "Nawet 1500 GB".
Za to wystąpił podobny problem jak opisywany przez poprzednika - po doładowaniu za 30 zł ilość jednostek w Gigabanku spadła, zamiast wzrosnąć.
Prosiłbym o przyspieszenie poniższej sprawy:
CASE/221109/1631 Reklamacje
Pozdrawiam.
Za to wystąpił podobny problem jak opisywany przez poprzednika - po doładowaniu za 30 zł ilość jednostek w Gigabanku spadła, zamiast wzrosnąć.
Prosiłbym o przyspieszenie poniższej sprawy:
CASE/221109/1631 Reklamacje
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
spekkio4,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dziękuję, już załatwione.
Re: Pakiet internetowy problem
CASE/221127/404
Tradycyjnie do samo co każde doładowanie jeszce raz to wystąpi sprawę daje do UOKiK co doładowanie przyznawania jest paczka danych która w tym samym momecie co została dodana zostaje wykorzystana dziś 15Gb w czasie poniżej jednej minuty według plusa zużyłem szybki macie ten internet
Tradycyjnie do samo co każde doładowanie jeszce raz to wystąpi sprawę daje do UOKiK co doładowanie przyznawania jest paczka danych która w tym samym momecie co została dodana zostaje wykorzystana dziś 15Gb w czasie poniżej jednej minuty według plusa zużyłem szybki macie ten internet
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
ursus83,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Ponowna reklamacja 3 w tym miesiącu nie otrzymałem 100GB z promocji 1500GB na lata
CASE/221128/1093
CASE/221128/1093
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
ursus83,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Już ktoś odpowiedział ale nawet chyba tego nie czytają co się zgłasza odpisali że została rozpatrzona ale rozpatrywali reklamację 15GB z doladowania a teraz zgłaszałem 100GB z promicji 1500GB na lata
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
ursus83,
przesłałam interwencję w tej sprawie.
przesłałam interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
[Plush] Brak pakietu 12GB na start
Witam,
dnia 21.12.2022 po godzinie 23, po wcześniejszej rejestracji uruchomiłem starter Plush. Włączyłem Rok ważności konta i doładowałem numer. Niestety w przeciwieństwie do innych kart z tą samą taryfą nie otrzymałem pakietu 12GB na start. We wcześniejszych przypadkach na innych numerach w tej taryfie pakiet ten aktywował się od razu po uruchomieniu karty.
Po wpisaniu kodu *136# pakiet był od samego początku widoczny, ale pozostałą ilość danych podana w nawiasie wynosiła 0GB, w aplikacji iPlus tak samo. Sprawę zgłaszałem dwukrotnie na czacie, gdzie dokładnie opisałem sytuację. Niestety za każdym razem byłem delikatnie mówiąc zbywany i kazano odczekać 24h od uruchomienia karty. Jeden z konsultantów rozróżnił nawet aktywację oraz przyznanie pakietu jako dwa oddzielne działania w systemie. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła pakiet jest nadal widoczny jako uruchomiony, ale widnieje jako wykorzystany, co jest niemożliwe ponieważ od uruchomienia karty zużyte zostało na tę chwilę około 1.6GB.
Po dzisiejszej rozmowie kolejny konsultant założył reklamację, na której rozpatrzenie Plus ma 30 dni. Czy konsultanci nie mają możliwości sprawdzenia salda GB oraz ilości danych zużytych w ramach pakietów? Dlaczego za każdym razem trzeba odpowiadać na te same pytania? Dziwi mnie, że sprawy tak proste, które w innych sieciach załatwiane są od ręki w Plusie urastają do rangi niemal nierozwiązywalnych.
dnia 21.12.2022 po godzinie 23, po wcześniejszej rejestracji uruchomiłem starter Plush. Włączyłem Rok ważności konta i doładowałem numer. Niestety w przeciwieństwie do innych kart z tą samą taryfą nie otrzymałem pakietu 12GB na start. We wcześniejszych przypadkach na innych numerach w tej taryfie pakiet ten aktywował się od razu po uruchomieniu karty.
Po wpisaniu kodu *136# pakiet był od samego początku widoczny, ale pozostałą ilość danych podana w nawiasie wynosiła 0GB, w aplikacji iPlus tak samo. Sprawę zgłaszałem dwukrotnie na czacie, gdzie dokładnie opisałem sytuację. Niestety za każdym razem byłem delikatnie mówiąc zbywany i kazano odczekać 24h od uruchomienia karty. Jeden z konsultantów rozróżnił nawet aktywację oraz przyznanie pakietu jako dwa oddzielne działania w systemie. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła pakiet jest nadal widoczny jako uruchomiony, ale widnieje jako wykorzystany, co jest niemożliwe ponieważ od uruchomienia karty zużyte zostało na tę chwilę około 1.6GB.
Po dzisiejszej rozmowie kolejny konsultant założył reklamację, na której rozpatrzenie Plus ma 30 dni. Czy konsultanci nie mają możliwości sprawdzenia salda GB oraz ilości danych zużytych w ramach pakietów? Dlaczego za każdym razem trzeba odpowiadać na te same pytania? Dziwi mnie, że sprawy tak proste, które w innych sieciach załatwiane są od ręki w Plusie urastają do rangi niemal nierozwiązywalnych.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2022, o 13:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj ajek,
Dysponujesz jej numerem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
@Joanna_Plus
Numer to 23023007.
Numer to 23023007.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
ajek,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dziękuję, sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Pakiet przyznano.Joanna_Plus pisze: ↑23 gru 2022, o 13:30 ajek,Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.