roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lip 2022, o 23:13
Telefon w nocy połączył się z siecią
Dzień Dobry, znajduje się aktualnie na wyjeździe w Chorwacji. Nie wiadomo skąd 15 km od granicy z Bośnia I Hercegowiną, w nocy o godzinie 23:24 telefon złapał tamtejsza sieć. Przez co bez mojej wiedzy podczas snu zaczął naliczać rachunek za Internet, plus jest tego taki ze limiter zatrzymał licznik na 250 zł. Jest szansa na umorzenie zapłaty, albo jakoś pomniejszyć tą kwotę?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 sie 2022, o 12:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj kuba8181,
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli masz ustawiony automatyczny wybór sieci. W takich przypadkach karta loguje się do sieci, posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał.
Decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Dzień dobry, niestety w pobliżu granicy Chorwackiej z Bośnią i Hercegowiną naliczyło mi bardzo wysoki rachunek za roaming. 250 zł :( Jest to dla mnie strasznie wysoka kwota. Bardzo bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc. O umorzenie tej kwoty albo chociaż jej zmniejszenie. To jest znaczna część budżetu moich ekonomicznych wakacji. Będę wdzięczny za przyspieszenie tej reklamacji i pomoc w pozytywnym jej rozpatrzeniu. Jestem już w plusie parę dobrych lat. Mam wielką nadzieję, że uda się jakoś rozwiać tą sytuację. Mój numer reklamacji to:
CASE/220823/2285
CASE/220823/2285
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: roaming
Witaj Johny994,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Roaming
Dzień Dobry, spotkała mnie dziwna sytuacja w przypadku jednego numeru na fakturze. Nr telefonu 724 ... ... włączył blokadę roaming na 100 zł dnia 20.08.2022 o godzinie 20:42. Dnia 24.08.2022 przyszła do mnie wiadomość że wykorzystałem 100% danych roaming co wiąże się z naliczaniem dodatkowych kosztów do MAX 100 zł, ponieważ została nałożona blokada. Jednak dzisiaj sprawdziłem fakturę i zastałem dziwną informacje że nr 724 ... ... ma do zapłaty za roaming 213.06 zł. Jest możliwość, że Plus gdzieś popełnił błąd?
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Mój nr reklamacji to CASE/220912/1225
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Mój nr reklamacji to CASE/220912/1225
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj kuba8181,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
kuba8181 - Limiter DATA, co do zasady, ogranicza koszty korzystania w roamingu z usług opartych na pakietowej transmisji danych. Masz fakturę, masz i billing. Sprawdź za co dokładnie masz opłaty naliczone - bo przecież oprócz "internetu" może to dotyczyć połączeń głosowych czy wiadomości. To wszystko tam jest!
A z ciekawości - chętnie bym poznał fakty
A z ciekawości - chętnie bym poznał fakty
Re: roaming
Witam,
Czy w mojej sprawie jest jeszcze szansa na chociaż złagodzenie wysokiej płaty za połączenia roamingu.
W dniu 08.10.2022 przebywałem w Bieszczadach przy granicy z Ukrainą. Nie przekroczyłem granicy. W telefon miałem ustawione jak zawsze automatyczne wyszukiwanie sieci. Telefon połączył mi się z siecią Ukraińską i zostały naliczony wysoki rachunek za korzystanie z internetu. Pierwszy raz mam taką sytuację. Jestem z Plusem od ponad 15lat bez przerwy, dostałem powiadomienie sms o opłatach w Ukrainie, czasami będąc w Bieszczadach miałem podobne sms, ale nigdy nie miałem z tym związanych kosmicznych opłat jak teraz. Zadziałał też Limiter Data ale z tego typu wiadomością też pierwszy raz się spotkałem, niefrasobliwie dwa razy odblokowałem usługę. Rozumie że za pierwszym razem naliczyło 250zł ale po drugim odblokowaniu naliczyło już dużo ponad 250zł co finalnie dało obciążenie za roaming 966zł netto.
Dlaczego Plus jako operator nalicza roaming jeśli nie przekroczyłem fizycznie granicy z PL? Dlaczego Limiter Data po drugim odblokowaniu nie wysłał kolejnego ostrzeżenia o przekroczeniu kolejnych 250zł tylko dobił rachunek 966zł netto a było by więcej jakbym więcej korzystał z internetu?
Tego samego dnia złożyłem reklamację przez stronę Plus Online, została na dniach odrzucona.
Czy jest w mojej sprawie jeszcze szansa jeśli nie na anulowanie w całości to złagodzenie opłaty?
Dla mnie to pierwsza taka sytuacja, rozumie jeśli przebywałbym gdzieś za granicą ale ja cały czas byłem fizycznie na terytorium Polski.
Proszę o pomoc jeśli jest jakaś szansa w mojej sprawie.
Pozdrawiam Darek
Czy w mojej sprawie jest jeszcze szansa na chociaż złagodzenie wysokiej płaty za połączenia roamingu.
W dniu 08.10.2022 przebywałem w Bieszczadach przy granicy z Ukrainą. Nie przekroczyłem granicy. W telefon miałem ustawione jak zawsze automatyczne wyszukiwanie sieci. Telefon połączył mi się z siecią Ukraińską i zostały naliczony wysoki rachunek za korzystanie z internetu. Pierwszy raz mam taką sytuację. Jestem z Plusem od ponad 15lat bez przerwy, dostałem powiadomienie sms o opłatach w Ukrainie, czasami będąc w Bieszczadach miałem podobne sms, ale nigdy nie miałem z tym związanych kosmicznych opłat jak teraz. Zadziałał też Limiter Data ale z tego typu wiadomością też pierwszy raz się spotkałem, niefrasobliwie dwa razy odblokowałem usługę. Rozumie że za pierwszym razem naliczyło 250zł ale po drugim odblokowaniu naliczyło już dużo ponad 250zł co finalnie dało obciążenie za roaming 966zł netto.
Dlaczego Plus jako operator nalicza roaming jeśli nie przekroczyłem fizycznie granicy z PL? Dlaczego Limiter Data po drugim odblokowaniu nie wysłał kolejnego ostrzeżenia o przekroczeniu kolejnych 250zł tylko dobił rachunek 966zł netto a było by więcej jakbym więcej korzystał z internetu?
Tego samego dnia złożyłem reklamację przez stronę Plus Online, została na dniach odrzucona.
Czy jest w mojej sprawie jeszcze szansa jeśli nie na anulowanie w całości to złagodzenie opłaty?
Dla mnie to pierwsza taka sytuacja, rozumie jeśli przebywałbym gdzieś za granicą ale ja cały czas byłem fizycznie na terytorium Polski.
Proszę o pomoc jeśli jest jakaś szansa w mojej sprawie.
Pozdrawiam Darek
Re: roaming
Naliczyło tyle, bo zrobiłeś to:
Czyli dałes przyzwolenie na dalsze ciągnięcie danych, no i naciągnęło za sporą kwotę
Bo tu nie chodzi o Twoje fizyczne położenie, a o sieć komórkową z jakiej korzystasz. Dlatego osoby mieszkające przy granicy mają z tym niestety poważny problem. Pół biedy jak to jest granica z państwami UE, ale Ukraina czy inne wschodnie kraje, to już poważny koszt roamingu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj rdarek86,
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli masz ustawiony automatyczny wybór sieci. W takich przypadkach karta loguje się do sieci, posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał.rdarek86 pisze: ↑3 lis 2022, o 21:20 W dniu 08.10.2022 przebywałem w Bieszczadach przy granicy z Ukrainą. Nie przekroczyłem granicy. W telefon miałem ustawione jak zawsze automatyczne wyszukiwanie sieci. Telefon połączył mi się z siecią Ukraińską i zostały naliczony wysoki rachunek za korzystanie z internetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Dziękuje mariusz9a i Basia_Plus za odpowiedzi i wyjaśnienia.
Ewidentnie moja głupia wina w tym wszystkim, nie ukrywam tego.
Pozwoliłem sobie wysłać jeszcze raz zgłoszenie przez formularz, chociaż żeby w jakiś sposób złagodzić wyrok.
Polak mądry po szkodzie. Życie. Teraz już na pewno będę bardziej świadomy.
Dzięki i Pozdrawiam Darek
Ewidentnie moja głupia wina w tym wszystkim, nie ukrywam tego.
Pozwoliłem sobie wysłać jeszcze raz zgłoszenie przez formularz, chociaż żeby w jakiś sposób złagodzić wyrok.
Polak mądry po szkodzie. Życie. Teraz już na pewno będę bardziej świadomy.
Dzięki i Pozdrawiam Darek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
rdarek86,
podaj proszę numer wysłanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Witam, to chyba ten nr CASE/221104/459. Dzięki Basia_Plus za pomoc, chce to już mieć za sobą bo szkoda kasy.
Pozdrawiam Darek
Pozdrawiam Darek
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
Witaj rdarek86,
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie jego realizacji. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lis 2022, o 08:42
Re: roaming
Dzień dobry, W dniach 29.10.2022-01.11.2022 przebywałam w Bieszczadach. Podczas pobytu otrzymałam informację o kosztach roamingu ale w tym czasie nie opuszczałam granic Polski i nie zamierzałam ponosić kosztów transmisji danych przez zagranicznego operatora. W dniu 29.10.2022 otrzymałam informację (cały czas przebywając na terenie Polski), że wykorzystano 40%limitu 250zł Limitera Data w roamingu. Od tamtej pory została całkowicie wyłączona opcja transmisji danych. Niestety naliczyło mi prawie 500 zł do rachunku. Co mam zrobić, w jaki sposób najlepiej napisać reklamację aby została uznana? Dziękuję Magda