Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 paź 2022, o 09:18
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A czy komuś udało się uruchomić aplikacyjne WiFi Calling na iPhone?
Od miesiąca próbuje. Konsultanci odpisują, że wszystko jest OK ale nie jest. Próba zalogowania do aplikacji powoduje komunikat "Nie posiadasz aktywnej usługi Aplikacyjne Wifi Calling".
A podobno mam ją włączoną. Na rachunku widzę również, że mam usługę "VoLTE+VoWIFI nat" za 0 zł.
Aplikacja najnowsza. iPhone to 12 Pro Max. Nie działało ani z iOS 15.7, jak i najnowszym 16.1
Od miesiąca próbuje. Konsultanci odpisują, że wszystko jest OK ale nie jest. Próba zalogowania do aplikacji powoduje komunikat "Nie posiadasz aktywnej usługi Aplikacyjne Wifi Calling".
A podobno mam ją włączoną. Na rachunku widzę również, że mam usługę "VoLTE+VoWIFI nat" za 0 zł.
Aplikacja najnowsza. iPhone to 12 Pro Max. Nie działało ani z iOS 15.7, jak i najnowszym 16.1
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
No i tu jest pies pogrzebany - natywna usługa wyklucza się z aplikacyjną. Dlatego Ci nie działa. Na rachunku masz wyszczególnioną usługę natywną (przypisek "nat"). Musisz ją wyłączyć a włączyć aplikacyjne VoWiFi, jeśli chcesz używać aplikacji.
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
No to sa jakieś jaja. Usługa była włączana przez konsultanta. Kolejnego się o to pytałem i każdy potwierdza, że mam włączone aplikacyjne, a nie natywne. Zarówno na czacie, jak i bok@plus.
EDYCJA:
Nawet teraz zapytałem przez email i mam odp:
"Aplikacyjne Wi-Fi Calling na numerze xxxxxxx zostało włączone 11.10.2022 r.
Obecnie na numerze xxxxxxxxx posiada Pan aktywną usługę aplikacyjnego Wi-Fi Calling.
Z poważaniem
Tomasz Sz....."
EDYCJA:
Nawet teraz zapytałem przez email i mam odp:
"Aplikacyjne Wi-Fi Calling na numerze xxxxxxx zostało włączone 11.10.2022 r.
Obecnie na numerze xxxxxxxxx posiada Pan aktywną usługę aplikacyjnego Wi-Fi Calling.
Z poważaniem
Tomasz Sz....."
Ostatnio zmieniony 27 paź 2022, o 12:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
kontynuując wiadomość, zgłoś zatem problem z działaniem tej usługi.
kontynuując wiadomość, zgłoś zatem problem z działaniem tej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Od 3 tyg zgłaszam i niestety nikt mi nie pomaga. Już 3 razy słyszałem, że mam odinstalować i ponownie zainstalować aplikację - co uczyniłem. Słyszałem również, że mam przełożyć kartę sim do innego telefonu - ale ja nie mam innego iphona.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia. Poproszę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia. Poproszę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
RE: Re: Re: Re: Re: CASE/221026/880 Re: CASE/221017/261 nie działa aplikacyjne wifi calling
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Z regulaminu aplikacji:
Trzeba wyłączyć natywne VoLTE, czyli SMS o treści "WylaczVoLTE" na numer 2601. Poczekać aż przyjdzie potwierdzenie wykonania żądania. Zrestartować telefon. Włączyć aplikacyjne VoWiFi (czy tam WiFi Calling - zwał jak zwał), czyli SMS o treści "START" na numer 80801. Po potwierdzeniu wykonania usługi zrestartować telefon, pobrać aplikację i ją sobie skonfigurować zgodnie z jej poleceniami.Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli Abonent korzysta (na numerze telefonu w sieci Plus, na którym chce aktywować Usługę) z którejkolwiek z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, VoLTE.
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
jak wysyłam WylaczVoLTE na 2601 to otrzymuję zwrotnego SMSa - Komenda nieprawidłowa
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A to ciekawe... Masz ofertę na abonament? WylaczVoLTE na pewno wpisane bez polskich znaków?
Albo ktoś już coś kombinuje z Twoim zgłoszeniem i już wyłączyli VoLTE.
Albo ktoś już coś kombinuje z Twoim zgłoszeniem i już wyłączyli VoLTE.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
Dziękuję za numer. Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dziękuję za pomocMarta_Plus pisze: ↑28 paź 2022, o 14:19 pasażer,
Dziękuję za numer. Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji.
Dla numeru z końcówka 240 już wszystko odziała - aplikacja się zaktywowała. Proszę jeszcze o pomoc, bo usługa nie działa dla numeru z końcówką 988, a podobno powinna
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
Dziękuję za informację. Dział techniczny nadal działa w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania i proszę jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Jeszcze jedno pytanie w przypadku Iphonów. Podaliście, że aplikacyjne VoWIFI wyklucza usługę VoLTE.
Czy to oznacza, że nie można mieć jednocześnie obu usług?
Czy to oznacza, że nie można mieć jednocześnie obu usług?