numer do Działu Utrzymania Klienta to 2699 lub 601102699 (bezpłatnie, jeśli korzystasz z usługi nielimitowanych połączeń z siecią Plus). Jeśli chciałbyś, aby konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emarti,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Te numery nie działają. Po wybraniu tych numerów jest powitanie sieci Plus i informacja z prośbą o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Potem następuje rozłączenie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emarti,
trudno mi powiedzieć czym jest to spowodowane. Moja powyższa propozycja pozostaje aktualna.
trudno mi powiedzieć czym jest to spowodowane. Moja powyższa propozycja pozostaje aktualna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, chcę wycofać rezygnację z umowy . Chcę pozostać w dalszym ciągu Waszym klientem .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Łucja,
wycofanie rezygnacji jest możliwe poprzez:
- złożenie wniosku w dowolnym punkcie Plusa: https://www.plus.pl/znajdz-salon,
- kontakt telefoniczny z Działem Utrzymania Klienta pod bezpłatnym numerem 2699. Połączenie możliwe z numeru telefonu, którego dotyczy sprawa,
- skorzystanie z przedłużenia umowy (automatyczne anulowanie rezygnacji),
- wysłanie listu na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Wycofanie rezygnacji".
wycofanie rezygnacji jest możliwe poprzez:
- złożenie wniosku w dowolnym punkcie Plusa: https://www.plus.pl/znajdz-salon,
- kontakt telefoniczny z Działem Utrzymania Klienta pod bezpłatnym numerem 2699. Połączenie możliwe z numeru telefonu, którego dotyczy sprawa,
- skorzystanie z przedłużenia umowy (automatyczne anulowanie rezygnacji),
- wysłanie listu na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Wycofanie rezygnacji".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus Jednak nawet po kilku dniach nadal jest wspomniany przeze mnie komunikat. "W celu uzyskania informacji w sprawie numeru telefonu spod którego dzwonisz prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601." Może to problem u wszystkich? Może warto zgłosić sprawę aby problem został wyjaśniony? A być może Dział Utrzymania Klienta zablokował możliwość kontaktowania się z nim bezpośrednio z poziomu numeru abonenta?
Re: Przedłużenie umowy
Umowa w zasadzie się kończy ale pierwsza oferta słabsza niż to co teraz mam - czy mogę dostać sensowna propozycje ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emarti,
jeżeli kontakt następował z numeru, na którym kończy sie umowa (warunek konieczny), prześlij proszę krotki opis sprawy wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
frank4a,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jeżeli kontakt następował z numeru, na którym kończy sie umowa (warunek konieczny), prześlij proszę krotki opis sprawy wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
frank4a,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus
e-mail wysłany - dotyczy to dwóch numerów pierwszy numer bezpośrednio do mnie
e-mail wysłany - dotyczy to dwóch numerów pierwszy numer bezpośrednio do mnie
Ostatnio zmieniony 25 paź 2022, o 16:34 przez frank4a, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
frank4a,
wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana.
wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kolejny dzienni cisza, nikt się nie kontaktował ze mna ..Basia_Plus pisze: ↑25 paź 2022, o 16:34 frank4a,
wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
frank4a,
ponowiłam prośbę o kontakt.
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry. Kończą mi się 2 umowy na telefon. Proszę o kontakt z DUK.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dred81,
dziękuję za wiadomość. Przekazałam prośbę o kontakt.
dziękuję za wiadomość. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Mnie również kończy się powoli umowa na dwa numery Plush, teraz się już nikt nie zajmuje takimi klientami?
Oferta jaka proponują to 5zl droższy abonament za 5gb więcej. Jaki sens? Skoro taki pakiet 5gb za 5zl mogę sam sobie wykupic jak znajdzie się taka potrzeba.
Dodatkowo dziś od kilku godzin brak łączności z siecią. Totalne zero