Kiedy i w jakim kanale sprzedaży podpisałeś umowę na telefon?koziolmsw2 pisze: ↑31 sie 2022, o 16:46 Teraz pytanie czy mam szanse jakoś wybrnąć z tej sytuacji jest opcja uzyskania lepszej oferty na usługę internetu albo wycofania umowy na telefon ?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
koziolmsw2,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 sie 2022, o 16:32
Re: Przedłużenie umowy
Przez internet 16 lipca. Dopiero teraz dostałem informację że usługa internet wzrosła do 49 zł
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
koziolmsw2,
odstąpienie od umowy nie będzie już możliwe. Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
odstąpienie od umowy nie będzie już możliwe. Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 sie 2022, o 16:32
Re: Przedłużenie umowy
CASE/220901/588
Sprawa zgłoszona pod ww. Numerem jeśli można prosić o jakąś interwencje to byłbym wdzięczny
Sprawa zgłoszona pod ww. Numerem jeśli można prosić o jakąś interwencje to byłbym wdzięczny
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
koziolmsw2,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Za 2 miesiące kończy sie mi umowa na abonament którą wypowiedziałem. Oferta przedstawiona w salonie oraz telefonicznie niestety jest tragiczna. Ze względu iż posiadam dekoder cp z telewizja satelitarna z możliwością oglądania przez połączenie z światłowodem chciałby również dokupić światłowód. Czy można prosić o kontakt duk i przedstawienie oferty która zadowoli obie strony?
Dziękuję
Za 2 miesiące kończy sie mi umowa na abonament którą wypowiedziałem. Oferta przedstawiona w salonie oraz telefonicznie niestety jest tragiczna. Ze względu iż posiadam dekoder cp z telewizja satelitarna z możliwością oglądania przez połączenie z światłowodem chciałby również dokupić światłowód. Czy można prosić o kontakt duk i przedstawienie oferty która zadowoli obie strony?
Dziękuję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gibon1986,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzien dobry, Chcialbym przedluzyc umowe dla 4 kart sim (Rodzina). Oferte która otrzymalem w salonie uwazam za malo atrakcyjna. Bardzo prosze o kontakt kogos kto moglby moze zaproponowac cos lepszego (Dzial Utrzymania Klienta?). Dziekuje
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj szulca,
zgodnie z poniższą prośbą:
zgodnie z poniższą prośbą:
Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Basia_Plus pisze: ↑23 wrz 2022, o 14:14 podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Moja umowa z plusem kończy się za 3 miesiące. Moje pytanie jest następujące. Czy możliwe jest przedłużenie umowy telefonicznie/internetowo ale po dobraniu np telefonu odebranie go w jakimś konkretnym wskazanym salonie? W domu bywam nieregularnie czasem o 18 czasem dopiero o 21. Na co dzień korzystam z paczkomatów. W odbiór osobisty nie bawię się od kilku lat. Pytam z tego względu iż lepszą ofertę dostaję w ten sposób niż bezpośrednio w salonie. Ale sam telefon czy podpisanie umowy najwygodniej byłoby mi zrobić w salonie. Czy jest to możliwe? Czy jeśli przedłużę umowę przez internet to tylko i wyłącznie w domu muszę być żeby to podpisać kurierowi i odebrać ewentualnie dobrane urządzenia?
Moja umowa z plusem kończy się za 3 miesiące. Moje pytanie jest następujące. Czy możliwe jest przedłużenie umowy telefonicznie/internetowo ale po dobraniu np telefonu odebranie go w jakimś konkretnym wskazanym salonie? W domu bywam nieregularnie czasem o 18 czasem dopiero o 21. Na co dzień korzystam z paczkomatów. W odbiór osobisty nie bawię się od kilku lat. Pytam z tego względu iż lepszą ofertę dostaję w ten sposób niż bezpośrednio w salonie. Ale sam telefon czy podpisanie umowy najwygodniej byłoby mi zrobić w salonie. Czy jest to możliwe? Czy jeśli przedłużę umowę przez internet to tylko i wyłącznie w domu muszę być żeby to podpisać kurierowi i odebrać ewentualnie dobrane urządzenia?
Re: Przedłużenie umowy
Mail wyslany. Dziekuje.Marta_Plus pisze: ↑4 paź 2022, o 17:20 Witaj szulca,
zgodnie z poniższą prośbą:Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Basia_Plus pisze: ↑23 wrz 2022, o 14:14 podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Rafal90J,
szulca,
nie.
Tak.
szulca,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
mam abo w plusie obecnie, 37,50 zł 72gb. No i rezygnuje z tego. biore 130gb w plushu za 30zł i to prepaid bez umów... Naprawde w duk nie ma nic podobnego? Dostałbym 100gb za te 30zł to zostałbym przy abonamencie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
dawid1302,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A jaki jest numer telefonu do Działu Utrzymania Klienta?