Dział aktywacji - wymagana kaucja

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mikiasa
Szalony PlusManiak
Posty: 805
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lip 2014, o 17:16
Lokalizacja: Lublin

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: mikiasa »

Oni dokładnie wiedzą dlaczego nie mogą, ale strugają "jarząbka" na forum. Z moich znajomych nikomu się taka sytuacja nie wydarzyła bez powodu ;)
Analogicznie: idziesz do lekarza okazuje sie ze jestes chory i pytasz sie na jaką chorobe. Na to lekarz ma kartke z wynikami i odpowiada, nie powiem bo nie mam takiego obowiazku ?
Nie do końca analogiczna bo do lekarza idziesz po to aby się dowiedzieć na co chorujesz a nie idziesz dowiedzieć się co o tobie piszą w BIKu i innych bazach kredytowych. Plus z tego co wiem też takich usług nie świadczy.

Chyba że ty chodzisz do lekarza po informacje kredytowe, to niech i koledzy wyżej pójdą - może coś się dowiedzą.
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: KamilPowerLte »

mikiasa pisze:Oni dokładnie wiedzą dlaczego nie mogą, ale strugają "jarząbka" na forum. Z moich znajomych nikomu się taka sytuacja nie wydarzyła bez powodu ;)
Gdyby z wypowiedzi Specjalisty wynikało, że jedyną przyczyną nałożenia kaucji jest nieciekawa historia w BIK-u to nikt by tutaj nie tracił czasu na jakiekolwiek dyskusje... sprawa jest jasna i klarowna.
Z tej wypowiedzi wynika co innego:
Krzysiek_Plus pisze: Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
O tą niezgodność danych mi chodzi... jeśli ktoś niedawno zmienił adres zamieszkania albo nazwisko/ stan cywilny a w BIK-u są inne dane i na podstawie tej niezgodności danych odrzucany jest wniosek lub nakładana kaucja to klient powinien o tym wiedzieć! To są sprawy łatwe do wyjaśnienia i załatwienia w ciągu kilku minut jeśli tylko jest odrobina dobrej woli ze strony posiadającej wgląd w weryfikacje.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

mikiasa pisze:Oni dokładnie wiedzą dlaczego nie mogą, ale strugają "jarząbka" na forum.
Nie, pracownicy uzyskują informacje tylko o nałożeniu kaucji, nie otrzymują informacji o przyczynie, więc takiej informacji nie mogą przekazać.

Zasady i ewentualne powody nakładania kaucji są określone w regulaminie RŚUT pkt § 11.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: KamilPowerLte »

Wydaje mi się, że "jarząbek" odnosił się nie do pracowników a do osób z wątpliwą historią kredytową, które doskonale zdają sobie sprawę, że mają przerąbane i tylko udają swoje zdziwienia ;-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

KamilPowerLte, bardzo możliwe, że właśnie takie sytuacje występują. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keniak
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2022, o 11:38

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: keniak »

Właśnie zacząłem procedurę przenoszenia numeru do sieci plus numer z orange dwa numery w plusie już posiadam dostałem na raty dwa telefony jeden 34 zł miesięcznie drugi 200 zł + laptop 100 zł chciałem dla syna wziąć konsolę sony playsation 5 niestety wyznaczono mi kaucję nigdzie nie zalegam z płatnościami także w plusie internetowy sklep plusa odsyła do salonu gdzie ten sprzęt nie jest dostępny salonie rozkładają ręce i nie wiedzą o co chodzi Krzysiek_Plus robisz sobie kpiny czy o drogę pytasz
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Michał_Plus »

keniak, jeśli w trakcie sprzedaży zdalnej została naliczona kaucja to zakończenie sprzedaży możliwe jest tylko stacjonarnie. Co do dostępności sprzętu to może być różny w zależności od punktu. Listę salonów i numerów do nich znajdziesz tu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ