Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Johny,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Dziękuję, sprawa załatwiona. Dwa poprzednie zgłoszenia niestety bez żadnych dalszych kroków, zatem ponawiam:Joanna_Plus pisze: ↑17 sie 2022, o 17:53 Johny,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Johny,
moja prośba także ponowiona .
moja prośba także ponowiona .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
U mnie dalej nic...Póki co, promocyjne środki przepadły...
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Dziękuję Joanno, obie sprawy załatwione pozytywnie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Remislanc,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Załatwione, serdecznie dziękuję za przyśpieszenie :). Pozdrawiam.
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Cześć Joanno, kolejna prośba o pomoc:
CASE/220822/2292
CASE/220822/2292
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Remislanc,
Witaj Johny,
Ja również .
Witaj Johny,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witam. Dzisiaj rano aktywowałem pakiet 15Gb i Rozmowy i SmSy bez limitu w plushu. Miało mi pobrać kwotę z dodatkowych środków gratis. Teraz dostaję smsa że pakiet 30 zł został wyłączony, a kwotę pobrało mi ze środków, na koncie. Dlaczego? Miało mi pobrać z tego gratisa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witaj ziom94,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Ja mam tak co miesiąc.ziom94 pisze: ↑24 sie 2022, o 11:11 Witam. Dzisiaj rano aktywowałem pakiet 15Gb i Rozmowy i SmSy bez limitu w plushu. Miało mi pobrać kwotę z dodatkowych środków gratis. Teraz dostaję smsa że pakiet 30 zł został wyłączony, a kwotę pobrało mi ze środków, na koncie. Dlaczego? Miało mi pobrać z tego gratisa.
Moja teoria jest taka, że Plus chce w taki sposób "zniechęcić" ludzi do usługi na kartę i żeby przechodzili na abonament.
Pobieranie środków z głównego stanu konta zamiast z promocyjnych za 4 doładowanie
Dziś przy aktywacji pakietu 30GB pobrane środki zostały z głównego stanu konta zamiast z promocyjnych, już 2 oszustwo ze strony plusa w tym miesiącu prędzej zabrane GB których nie wykorzystałem teraz pobierana opłata nie stej puli środków
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2022, o 09:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
ursus83,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Proszę Specjalistów Plus'a o pilne zgłoszenie błędu w systemie Plus'a i dopilnowanie, aby został szybko naprawiony.
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.