Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 31
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sie 2022, o 18:28
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dzień dobry,
W dniu 30.07.2022 r. byłem w salonie złożyć wniosek o przeniesienie numeru z virgin mobile (karta) do plusa w trybie jednodniowym, i numer od tego czasu nadal jest w virgin mobile. Od złożenia wniosku nie dostałem żadnego sms-a od plusa dotyczącego przeniesienia, jak na stronie plusa wpiszę ten numer w zakładce ,,status przeniesienia numeru " to też żadna odpowiedź nie przychodzi. Moje dane na wniosku są na 100% poprawne. Konsultant na infolinii widzi tylko informację że numer oczekuje na datę przeniesienia. Bardzo proszę o pomoc, w jaki sposób mogę przenieść ten numer do plusa? Ile takie przeniesienie może jeszcze trwać i co jest powodem tego że ten numer jeszcze nie jest przeniesiony
W dniu 30.07.2022 r. byłem w salonie złożyć wniosek o przeniesienie numeru z virgin mobile (karta) do plusa w trybie jednodniowym, i numer od tego czasu nadal jest w virgin mobile. Od złożenia wniosku nie dostałem żadnego sms-a od plusa dotyczącego przeniesienia, jak na stronie plusa wpiszę ten numer w zakładce ,,status przeniesienia numeru " to też żadna odpowiedź nie przychodzi. Moje dane na wniosku są na 100% poprawne. Konsultant na infolinii widzi tylko informację że numer oczekuje na datę przeniesienia. Bardzo proszę o pomoc, w jaki sposób mogę przenieść ten numer do plusa? Ile takie przeniesienie może jeszcze trwać i co jest powodem tego że ten numer jeszcze nie jest przeniesiony
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Najważniejsze, to na wniosku zaznaczyć trzeba, że przeniesienie jest z Play, a nie Virgin.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj uzytkownik1344,
prześlij proszę krótki opis sprawy poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 31
- Rejestracja: 7 sie 2022, o 18:28
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ron
W salonie system sam nawet wskazał virgin, jak tam zadzwonię to twierdzą że wniosek do nich wpłynął i mogą tylko zgłoszenie przyjąć.
Basia_Plus
Przesłałem, numer CASE/220808/525
W salonie system sam nawet wskazał virgin, jak tam zadzwonię to twierdzą że wniosek do nich wpłynął i mogą tylko zgłoszenie przyjąć.
Basia_Plus
Przesłałem, numer CASE/220808/525
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Prawdopodobnie dlatego nie przeszło przeniesienie.
Automatycznie zaznaczony Virgin, ale należy ręcznie przestawić na PLAY. Jestem pewny na 99%, że to powód. Zgłoszenie powinno pomóc
Automatycznie zaznaczony Virgin, ale należy ręcznie przestawić na PLAY. Jestem pewny na 99%, że to powód. Zgłoszenie powinno pomóc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
uzytkownik1344,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 31
- Rejestracja: 7 sie 2022, o 18:28
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Bardzo dziękuje Basia_Plus za przyśpieszenie odpowiedzi, Ron dokładnie taką samą odpowiedź otrzymałem od plusa, miałeś rację na 100% . Niestety starego wniosku nie można poprawić, trzeba nowy w salonie złożyć.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ciekawe, że automat nie dostał cynku, że grubo od ponad miesiąca formalnie nie ma takiego operatora jak Virgin Mobile
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pewnie z czasem będzie aktualizowane... Ale najważniejsze, to edukować sprzedawców w salonach, bo już dawno powinna być możliwość przenoszenia numerów przez internet bez tych "ciężkich" wizyt.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 31
- Rejestracja: 7 sie 2022, o 18:28
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Kolejny raz byłem w salonie spróbować przenieść numer do plusa z virgin i okazało się że się nie da zaznaczyć play jako dawcy, bo niby system wymusza virgin a zmiana we wniosku operatora kończy się jakimiś czerwonymi błędami. I tak oto salon plusa się poddał . Znajdę gdzieś jakiś salon plusa który potrafi przenieść numer z virgin?
PS. W t-mobile to samo zjawisko występuje.
PS2. Dzisiaj t-mobile poprawił wniosek i przeniesienie potwierdzone, wniosek z tego taki że z virgin do plusa trzeba przenosić drogą okrężną
PS. W t-mobile to samo zjawisko występuje.
PS2. Dzisiaj t-mobile poprawił wniosek i przeniesienie potwierdzone, wniosek z tego taki że z virgin do plusa trzeba przenosić drogą okrężną
Przeniesienie nr do plusa
Witam dnia 31.08 byłem w salonie plusa żeby przenieść nr z Orange. Pani powiedziała mi że maksymalnie dzisiaj będę już mógł korzystać, że numery rejestruja się o północy jest 2 września a ja jestem w kropce bez niczego, nie moge nic robic. Chyba dosyć niepoważne zachowanie. Ogarnijcie to, telefon służy mi do pracy!
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2022, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przeniesienie nr do plusa
Chwila, chwila... Może więcej szczegółów? Co masz wypisane na wniosku o przeniesienie - że kiedy ma być? Orange potwierdził Ci SMSem że wyraża zgodę na przeniesienie numeru? Plus wysłał Ci wiadomość SMS kiedy nastąpi przeniesienie numeru? Przeniesienie się nie odbyło? Może odbyło częściowo (numer w Orange wyłączony a w Plusie nie działa)?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Hej, mogę prosić o przekazanie i prośbę o anulowanie procesów przeniesienia.
CASE/220921/285
CASE/220921/285
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Ron,
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę wiadomość.
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Cześć ponownie,
@Joanna_Plus, bardzo Ci dziękuję. Odpowiedź błyskawiczna, ale ... Problem nie rozwiązany.
Niestety przeniosłem kolejny numer i mam caly czas z nim problemy przez nieudolność salonu.
W związku z tym zdecydowałem z powrotem przenieść numer do Or...ale wnioski są odrzucane przez Polkomtel. Odpowiedź na zgłoszenie CASE/220921/285 jest taka, że Polkomtel nie widzi wniosków o przeniesienie, a odrzuca Odpisalem na odpowiedź do w/w zgłoszenia, że odpowiedź Or... Jest taka, że to Polkomtel odrzuca.
Dodatkowo zrobiłem kolejne zgloszenie CASE/220921/2014
Dzięki
Edit:
Już odpisali
@Joanna_Plus, bardzo Ci dziękuję. Odpowiedź błyskawiczna, ale ... Problem nie rozwiązany.
Niestety przeniosłem kolejny numer i mam caly czas z nim problemy przez nieudolność salonu.
W związku z tym zdecydowałem z powrotem przenieść numer do Or...ale wnioski są odrzucane przez Polkomtel. Odpowiedź na zgłoszenie CASE/220921/285 jest taka, że Polkomtel nie widzi wniosków o przeniesienie, a odrzuca Odpisalem na odpowiedź do w/w zgłoszenia, że odpowiedź Or... Jest taka, że to Polkomtel odrzuca.
Dodatkowo zrobiłem kolejne zgloszenie CASE/220921/2014
Najlepiej jakby ktoś wyczyścił wnioski MNP,1. Brak dokumentów na maila o przeniesieniu, wnioski itp (podpisywane wszystko na tablecie).
2. Po przeniesieniu ważność konta ustawiła się na 14 dni, mimo że zawsze było to 97 dni tak jak promocja 100%rabatu na 3 miesiące. (Nowy Plush).
3. Nie można wyrazic zgód marketingowych
4. Brak przyznania 100GB w promocji 1500GB, być może z mojego błędu - do weryfikacji.
Dzięki
Edit:
Już odpisali