Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
MichalZet,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
mam plan zero i złożone wypowiedzenie. Zastanawiam się nad pozostaniem w sieci i przekształceniem numeru na Plus Internet. Czy mogę prosić o kontakt DUK?
mam plan zero i złożone wypowiedzenie. Zastanawiam się nad pozostaniem w sieci i przekształceniem numeru na Plus Internet. Czy mogę prosić o kontakt DUK?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ipatszy,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta DUK, który oddzwoni i przedstawi dostępne oferty.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta DUK, który oddzwoni i przedstawi dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,Marta_Plus pisze: ↑11 sie 2022, o 17:27 Paskuda,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Już przekazałam prośbę o kontakt.
konsultant zadzwonił, jednakże jego propozycja była, mówiąc delikatnie, nikczemnie słaba.
Na pewno DUK ma potencjał - ale z niego nie korzysta.
Szukam nowego operatora dla trzech numerów z mojego konta - jeden z Waszych konkurentów ma teraz atrakcyjne rabaty na nowy sprzęt...
miłego dnia!
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 sie 2022, o 15:23
Re: Przedłużenie umowy
Witam potrzebna pomoc w przedłużeniu umowy z telefonem oraz przeniesie numeru
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krystianm121,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Miesiąc temu podpisałem aneks na przedłużenie Umowy w Plus Abonament, w związku z czym zachowałem ciągłość usługi, gdzie w aneksowanej umowie przysługiwał Benefit 50% na abo. smartDOM4. Nie dokonywałem żadnych zmian w usługach i produktach uprawniających w Programie smartDOM. Konsultant z Działu Utrzymania Klienta zapewniał mnie, że nie strace przysługujących mi rabatów, tylko że po zmianie regulaminu programu smartDOM4 na smartDOM5, nie będzie to już benefit 50% tylko rabat 25zł. To już drugi raz kiedy aneksuję umowę na tym nr tel. i za pierwszym razem nie było problemu z naliczeniem benefitu na pierwszej fakturze, tym bardziej zdziwiło mnie to, że teraz nie został on naliczony. W związku z tym złożyłem reklamację, a że zaraz dobiega koniec kolejnego okresu rozliczeniowego boję się, że reklamacja nie zdąży zostać rozpatrzona do wystawienia kolejnej faktury. Dlatego proszę, jeśli to możliwe, o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Miesiąc temu podpisałem aneks na przedłużenie Umowy w Plus Abonament, w związku z czym zachowałem ciągłość usługi, gdzie w aneksowanej umowie przysługiwał Benefit 50% na abo. smartDOM4. Nie dokonywałem żadnych zmian w usługach i produktach uprawniających w Programie smartDOM. Konsultant z Działu Utrzymania Klienta zapewniał mnie, że nie strace przysługujących mi rabatów, tylko że po zmianie regulaminu programu smartDOM4 na smartDOM5, nie będzie to już benefit 50% tylko rabat 25zł. To już drugi raz kiedy aneksuję umowę na tym nr tel. i za pierwszym razem nie było problemu z naliczeniem benefitu na pierwszej fakturze, tym bardziej zdziwiło mnie to, że teraz nie został on naliczony. W związku z tym złożyłem reklamację, a że zaraz dobiega koniec kolejnego okresu rozliczeniowego boję się, że reklamacja nie zdąży zostać rozpatrzona do wystawienia kolejnej faktury. Dlatego proszę, jeśli to możliwe, o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
Witam. W niedługim czasie kończy mi się umowa na dwóch numerach w sieci Plus. Na kolejnym już od pewnego czasu minął okres oznaczony umowy. Złożone zostało wypowiedzenie dla tych nr ale póki co jest brak kontaktu z strony Plusa. Czy jest szansa na kontakt z DUK?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jazuch1982,
Witaj speedy123,
podeślij proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Witaj speedy123,
podeślij proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 sie 2022, o 21:43
Re: Przedłużenie umowy
Ja podpisałem aneks 14dni temu. Przyszła faktura, która nie uwzględnia żadnych rabatów smartfon. Dodatkowo dobrany 1 nowy numer wraz z telefonem. Miał być za 1 zł, a jest za 26....jazuch1982 pisze: ↑19 sie 2022, o 19:49 Dzień dobry.
Miesiąc temu podpisałem aneks na przedłużenie Umowy w Plus Abonament, w związku z czym zachowałem ciągłość usługi, gdzie w aneksowanej umowie przysługiwał Benefit 50% na abo. smartDOM4. Nie dokonywałem żadnych zmian w usługach i produktach uprawniających w Programie smartDOM. Konsultant z Działu Utrzymania Klienta zapewniał mnie, że nie strace przysługujących mi rabatów, tylko że po zmianie regulaminu programu smartDOM4 na smartDOM5, nie będzie to już benefit 50% tylko rabat 25zł. To już drugi raz kiedy aneksuję umowę na tym nr tel. i za pierwszym razem nie było problemu z naliczeniem benefitu na pierwszej fakturze, tym bardziej zdziwiło mnie to, że teraz nie został on naliczony. W związku z tym złożyłem reklamację, a że zaraz dobiega koniec kolejnego okresu rozliczeniowego boję się, że reklamacja nie zdąży zostać rozpatrzona do wystawienia kolejnej faktury. Dlatego proszę, jeśli to możliwe, o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
CASE/220821/968
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cinomistrz2,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze: ↑18 lip 2022, o 10:04 Witaj WiTT,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do DUK. Pozdrawiam również.
Witaj kokoshaglava,Z poycji forum mogę jedynie zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.kokoshaglava pisze: ↑18 lip 2022, o 08:42 Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem)Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?kokoshaglava pisze: ↑18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Dzień dobry,
pisałem na forum w sprawie przedłużenia umowy.
Potem zgodnie z sugestią przesłałem numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodałem słowo: FORUM oraz zawarłem też moją nazwę użytkownika.
Mimo to nikt się ze mną nie skontaktował.
Co czynić?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
kokoshaglava,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Reklamacja została uznanaJoanna_Plus pisze: ↑22 sie 2022, o 10:01 Witaj jazuch1982,Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 sie 2022, o 16:32
Re: Przedłużenie umowy
Przez niewielkie niedopatrzenie zostałem można powiedzieć oszukany przez Państwa sieć. W skrócie: posiadałem i w sumie dalej posiadam u państwa 3 usługi. Łączone były w ramach starego programu Smart dom które przeszły na czas nieokreślony. Umowa 1 tv 2 telefon a 3 internet. Dzięki promocji płaciłem za 2 telefon 25 zł a 3 internet miałem za 1 zł . Dałem się nabrać na podwyższenie abonamentu 2 z 25 na 30 zł, jednakże to podwyższenie w Państwa mniemaniu stanowiło obniżenie w stosunku do pierwotnej kwoty ( 50zl ) automatycznie przestał się naliczać więc rabat na internet a zobowiązanie wzrosło do 49 zł . W ten sposób zostałem wydy**** bo nie dość że jako stały klient musiałem podpisać umowę na 27 miesięcy takie to profity to teraz lnternet mogę podpisać jako stały klient na gorszych warunkach niż klient nowy. Też 27 MSC nie 24 i bez miesiąca za darmo a najniższy wyjdzie 25 zł. Teraz pytanie czy mam szanse jakoś wybrnąć z tej sytuacji jest opcja uzyskania lepszej oferty na usługę internetu albo wycofania umowy na telefon ?