Kolejne nawiązanie - do dyskusji sprzed pół roku dot. nowych zasad logowania do iPlus - przez konto plus.pl i bieżących wątpliwości dot. iPlus...
Biorąc pod uwagę uwagi użytkowników aplikacji mobilnej i odpowiedzi Operatora w stylu:
Prosimy, wypróbuj nowy sposób logowania i skorzystaj z konta plus.pl Jak już założysz konto i dokonasz szybkiego procesu autoryzacji, to otrzymasz dostęp do wszystkich numerów zarejestrowanych na Twój PESEL. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z działania aplikacji i zaproponowanego rozwiązania.
albo:
Prosimy, załóż konto plus.pl i korzystaj z nowego sposobu logowania. Zyskasz dostęp do wszystkich numerów zarejestrowanych na Twój PESEL. Wystarczy, że przejdziesz jednorazowy proces autoryzacji. Liczymy, że Twoja ocena zostanie zwiększona. Pozdrawiamy!
wydaje się, że jest coś na rzeczy...
Osobiście jestem zwolennikiem webowej wersji iPlus (generalnie wolę komputer niż smartfon do tych rzeczy, do których dzisiaj służy smartfon) i naprawdę wolałbym, żeby wszystko co da się zrobić w wersji mobilnej dało się także w wersji przeglądarkowej. Nie rozumiem, dlaczego jest to ograniczane (nie tylko - na co wskazują przesłanki - sposób logowania, wcześniej czy później także w wersji webowej - jestem pewien
), dlaczego Operator zmusza do korzystania z wersji mobilnej?
PS
Właśnie zauważyłem, że już także w webowej wersji jest "uwaga": Dostępna jest nowa metoda logowania - z zachętą do korzystania
PPS
A żeby dopełnić bałaganu jaki w omawianym zakresie występuje, powiem, że chcąc poczytać o nowym sposobie logowania, zwłaszcza do webowego iPlus, nie da się za bardzo, bo choćby odnośnik do "Regulaminu usługi Iplus dostępnej na www obowiązujący od 13.01.2022" prowadzi do "Informacji o warunkach realizacji uprawnień abonentów związanych ze zmianą dostawcy roamingu międzynarodowego na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego"