Ze względu na inwentaryzację został wydłużony termin doręczania przesyłek do 7 dni roboczych. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.amaryl556 pisze:Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
amaryl556,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czyli informacje z Plusa o przekazaniu przesyłek do doręczenia z podaniem numeru przesyłki a w następstwie tego wpis o wydaniu do doręczenia z datą i godziną przez TNT nic nie znaczy? Trzeba nie pracować i codziennie być w domu.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
amaryl556,
proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.
proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 sty 2022, o 10:18
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Sklep internetowy plus .
Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .
Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .
Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 sty 2022, o 10:18
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Cierpliwość to podstawa ,prośba byla o informację co oznacza taki status .
Marta_Plus pisze:amaryl556,
proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
4t.tele@gmail.com,
informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam już ponad tydzień czekam na zamówienie 2022021412808841 cały czas w trakcie wetyfikacji
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj w.w.chlon,
przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia. Nie mamy z pozycji forum wglądu do podanego zgłoszenia. Czy kontaktowałeś się może w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego?
przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia. Nie mamy z pozycji forum wglądu do podanego zgłoszenia. Czy kontaktowałeś się może w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry.
08.04.2022 składałam zamówienie online ,wszystko fajnie szło ale w dniu 09.04.2022 otrzymałam informację że będzie dodatkowa weryfikacja.
Ok zgadzam się niech sprawdzają itd ale już dziś 13.04.2022 dalej widnieje ten sam status.
Ile to może trwać ?
08.04.2022 składałam zamówienie online ,wszystko fajnie szło ale w dniu 09.04.2022 otrzymałam informację że będzie dodatkowa weryfikacja.
Ok zgadzam się niech sprawdzają itd ale już dziś 13.04.2022 dalej widnieje ten sam status.
Ile to może trwać ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostałam informację o naliczonej kaucji ,czy można to jakoś ominąć ?
Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Osa,
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Informację uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz) lub wysyłając wiadomość na: esklep@plus.pl"target="_blank.Osa pisze:Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Długi czas oczekiwania na realizację esklep
Witam
Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2022, o 09:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj kondzi56,
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Zgłoszenie zostało zapisane wczoraj, na co wskazują pierwsze cyfry numeru zamówienia.kondzi56 pisze:Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sklep internetowy Plus vs. Sklep stacjonarny Plus
Witam serdecznie, pytanie raczej do moderatorów tego Plus Forum ale może też jakiś użytkownik forum będzie znał odpowiedź. Jestem zainteresowany zakupem telewizora ze sklepu Plusa. Oferta sklepu internetowego jest jednak uboga a i tak z tej ubogiej oferty część telewizorów widnieje jako "niedostępna". I tak jest od dłuższego czasu. Mam pytanie kiedy oferta zostanie zaktualizowana? Czy stacjonarne punkty Plusa mają w ofercie telewizory i w jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnym stanie tego sprzętu? Czy jedynym sposobem jest kontakt z takim punktem w celu zasięgnięcia informacji?