Martynazuzianadia pisze:Dostalam wiadomosc na meila czy przeszlam prosze udzielic informacji ?
Z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, kontaktując się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, dostałem maila ze zmianą statusu zamówienia ale nic mi to nie mówi.
"Zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji. W związku z tym czas jego realizacji może się wydłużyć" .... Co to dokładnie oznacza? Mam dosłać jakieś dokumenty?
Mam problem z zamówieniem nr. 2021121512521757
Nie dostałem wiadomości e-mail i także powodu odmowy. "REALIZACJA ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM ZOSTAŁA ZABLOKOWANA ZE WZGLĘDU NA OBOWIĄZEK WNIESIENIA KAUCJI. ZAPRASZAMY DO NASZYCH TRADYCYJNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
I czegoś tutaj nie rozumiem przez sklep nie ale tradycyjnie tak ? To coś troszkę nie logiczne.
Zaznaczam że nikt do mnie również nie zadzwonił, co jest troszkę nie logiczne
Proszę o informację oraz interwencję.
PS. Otrzymałem wiadomość ze sklepu po 23:00
"Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy."
Tylko jest duży problem bo telefon w zestawie tym co wybrałem jest dostępny tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.
Zaznaczam również że nie znam powodu nałożenia kaucji jak i jej wysokości to po drugie.
W związku z powyższym proszę jak na wstępie. Edycja postu nastąpiła o 6:30...
Edycja postu po telefonie do sklepu internetowego.
Nikt nie wie dlaczego została nałożona kara i w jakiej wysokości... Do działu aktywacji brak kontaktu oczywiście
W związku z powyższym bez sensu tracić nerwy mam nadzieję że kiedyś UOKiK się zainteresuje sprawą tajemniczego sposobu. Może się komuś moje nazwisko nie spodobało to kaucję nałożył. Zgody na przetwarzanie danych zostały cofnięte. Szkoda że na tym forum nie ma opcji usuń konto.
kucja może zostać naliczona z różnego powodu, mogą to być zaległości w płatnościach, czy niezgodność w danych. W przypadku wyznaczenia takiej kaucji w sklepie internetowym, realizacja zamówienia w tym kanale sprzedaży nie jest niestety możliwa. Nie mogę nic obiecać, ale przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?
jakub298 pisze: Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?
czy przy składaniu zamówienia wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W esklepie Plus przedłużyłem ja i córka umowy abonamentowe wraz z aparatem. Realizacje dostawy miał wykonać TNT. Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 5 sty 2022, o 10:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków ze względu na tematykę.