Gryphus pisze: ↑7 wrz 2023, o 21:25
Byłbym zainteresowany jednym numerem na iphonie i apple smartwachu a nie chciałbym przechodzić do Orange
nie ma możliwości posiadania dwóch eSIM na jeden numer. Usługa dostępna jest dla wybranych smartwatchy, więcej szczegółów na stronie: www.plus.pl/esim.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gryphus pisze: ↑7 wrz 2023, o 21:25
Byłbym zainteresowany jednym numerem na iphonie i apple smartwachu a nie chciałbym przechodzić do Orange
nie ma możliwości posiadania dwóch eSIM na jeden numer. Usługa dostępna jest dla wybranych smartwatchy, więcej szczegółów na stronie: www.plus.pl/esim.
Rozumiem, a czy są prowadzone działania w tym kierunku aby można było mieć ten sam numer na dwóch urządzeniach oraz nad obsługą Apple Watch?
Czy będąc za granicą np w USA i posiadając w telefonie (iPhone)kartę SIM (plus) można ją wymienić (przekonwertować)na eSIM online (iplus) i go zaktywować,zainstalować?Czy to że jestem w USA stanowi przeszkodę w aktywacji profilu esim.?
Caladan pisze: ↑20 wrz 2023, o 08:26
Czy będąc za granicą np w USA i posiadając w telefonie (iPhone)kartę SIM (plus) można ją wymienić (przekonwertować)na eSIM online (iplus) i go zaktywować,zainstalować?Czy to że jestem w USA stanowi przeszkodę w aktywacji profilu esim.?
Jest taka możliwość. Jednakże nie rekomendujemy dokonywania takiej zmiany za granicą. Jeśli bowiem któryś z etapów zlecenia nie zostanie zakończony z powodzeniem, w takim przypadku pozostaje wizyta w stacjonarnym punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Również bardzo mnie to ciekawi. Najlepiej w formie możliwości dobrania drugiej karty esim (ten sam numer, abonament) dla AW - nawet za dopłatą. W zasadzie jest to jeden z nielicznych czynników czynników zapobiegających by esim plusa zamiast być awaryjnym (gdy zasięg/transfer u innego operatora nie domaga) stał się domyślnym.
Kłaniam się w Nowym Roku i wszystkiego najlepszego życzę!
Piszę w dość nietypowej sprawie - zleciłem dziś z tytułu rękojmi przyjęcie zgłoszenia na przysłanie kuriera po iPhone'a i niebawem nastąpi jego odbiór.
Mam w nim e-sim w taryfie Plush Abo. Zastępczak to Motorola - w jaki sposób mogę wymienić kartę na tradycyjną i ile to kosztuje? Oraz ile to potrwa? Mam na e-sim numer główny, bez możliwości przerwy w jego aktywności.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź (nigdzie nie mogłem znaleźć ścieżki e-sim->klasyczny sim)
sedzia20.
Przy próbie aktywacji eSIM straciłam dostęp do sieci na fizycznej karcie SIM.
Pierwsza próba aktywacji się nie powiodła, bo nie miałam dostępu do wi-fi (tak podejrzewałam). Skontaktowałam się z supportem to powiedzieli by usunąć profil i wygenerować nowy.
Usunęłam profil eSim i wygenerowałam nowy QR dla nowej eSim na ten sam numer. W tym momencie aktywacja również się nie powiodła ale tym razem straciłam też zasięg na fizycznej karcie. Nie mogę już otrzymywać żadnych systemowych smsów od plusa - tj. nie mogę podjąć 3ciej próby instalacji eSim...
Skontaktowałam się znowu z supportem to utworzyli zgłoszenie techniczne ale nie mam pojęcia ile czasu mam oczekiwać na odzew w tej sprawie.
Dziś idę do salonu spróbować otrzymać nową fizyczną kartę i dam sobie spokój z eSim w plusie, bo to śmiech na sali. Mam nadzieję, że nowa karta nie oznacza nowego numeru...
wymiany karty możesz dokonać od razu w dowolnym punkcie Plusa. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
sedzia20 pisze: ↑5 sty 2024, o 00:17
Kłaniam się w Nowym Roku i wszystkiego najlepszego życzę!
Dziękujemy i również życzmy szczęśliwego Nowego Roku.
Tak, rzeczywiście kartę otrzymałem na miejscu.
Niemniej mam problem z oddaniem iPhone'a na rękojmię - 4.01. zgłosiłem fakt uszkodzenia (po dodatkowej analizie wsparcia Apple, które również potwierdziło uszkodzenie) i do tej pory nie przybył kurier po jego odbiór. Dosłałem na maila: obsluga.posprzedazna@plus.pl zdjęcia i filmiki, które stanowią dowód uszkodzeń. I nic.
Zgodnie z polskim prawem sprzedawca powinien rozpatrzyć reklamację konsumenta w czasie 14 dni (kalendarzowych) od jej złożenia. Przekroczenie tego terminu oznacza uznanie reklamacji za zasadną. Czy zatem 18.01. otrzymam informację o jej uznaniu, o ile do tego czasu kurier nie odbierze sprzętu, który został zakupiony/zamówiony drogą sprzedaży na odległość i nie mogę go dostarczyć do punktu sprzedaży?