Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 363
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
- Lokalizacja: Polska
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Odpowiedź jest błędna i prosiłbym o rzetelne zbadanie sprawy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
asandrzej,
z pozycji forum nie mamy wglądu w historię korespondencji. Tym samym proszę o kontuowanie sprawy drogą e-mail.
z pozycji forum nie mamy wglądu w historię korespondencji. Tym samym proszę o kontuowanie sprawy drogą e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Niestety... jak ze ścianą. Miałem nadzieję, że z forum możecie szepnąć słowo wyżej. Będzie masakra. Chyba znów przez UKE wielomiesięczne jednodniowe przeniesienie.
Numer przeniesiony do Plusa nie działa od ponad 30 godzin
Witam,
Dwa dni temu (2021-08-02) przeniosłem w Państwa salonie numer z innej sieci (numer był w ofercie na kartę) do Państwa sieci - dokładnie do usługi "PLUSH na kartę". Numer został przeniesiony w trybie (cytuję podpisany wniosek o przeniesienie): "bez zachowania okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą usług, w dniu 2021-08-03"
Wczoraj rano (2021-08-03) zauważyłem, że rzeczywiście przenoszony numer przestał działać u poprzedniego operatora, uruchomiłem więc telefon z nową kartą SIM otrzymaną w salonie, niestety numer nie działa do chwili obecnej, a od uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora minęło już ponad 30 godzin.
Nową kartę SIM sprawdzałem na dwóch telefonach,w jednym mam komunikat "karta sim nieaktywna", w drugim informację o możliwości wykonywania tylko połączeń alarmowych.
Wczoraj o godz. 10:49 za pośrednictwem formularza kontaktowego z Państwa BOK przesłałem zapytanie w tej sprawie (podałem w wiadomości swoje imię, nazwisko, PESEL i przenoszony numer) - po chwili otrzymałem automatyczną informację zwrotną z numerem #2350277, niestety do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.
Podsumowując: przeniesiony numer do Państwa sieci nie działa od ponad 30 godzin, bardzo proszę o pomoc i oczywiście uruchomienie działania tego numeru.
Dwa dni temu (2021-08-02) przeniosłem w Państwa salonie numer z innej sieci (numer był w ofercie na kartę) do Państwa sieci - dokładnie do usługi "PLUSH na kartę". Numer został przeniesiony w trybie (cytuję podpisany wniosek o przeniesienie): "bez zachowania okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą usług, w dniu 2021-08-03"
Wczoraj rano (2021-08-03) zauważyłem, że rzeczywiście przenoszony numer przestał działać u poprzedniego operatora, uruchomiłem więc telefon z nową kartą SIM otrzymaną w salonie, niestety numer nie działa do chwili obecnej, a od uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora minęło już ponad 30 godzin.
Nową kartę SIM sprawdzałem na dwóch telefonach,w jednym mam komunikat "karta sim nieaktywna", w drugim informację o możliwości wykonywania tylko połączeń alarmowych.
Wczoraj o godz. 10:49 za pośrednictwem formularza kontaktowego z Państwa BOK przesłałem zapytanie w tej sprawie (podałem w wiadomości swoje imię, nazwisko, PESEL i przenoszony numer) - po chwili otrzymałem automatyczną informację zwrotną z numerem #2350277, niestety do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.
Podsumowując: przeniesiony numer do Państwa sieci nie działa od ponad 30 godzin, bardzo proszę o pomoc i oczywiście uruchomienie działania tego numeru.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2021, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj jawa79,
najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.jawa79 pisze:#2350277
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pani Joanno, dziękuję za pomoc - przeniesiony numer rozpoczął działanie w sieci PLUS dzisiaj (2021.08.04) około godz. 13:00Joanna_Plus pisze:Witaj jawa79,
najmocniej przepraszam za te utrudnienia.Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.jawa79 pisze:#2350277
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
jawa79,
witam zatem na pokładzie i cieszę się, że udało się wszystko pomyślnie sfinalizować.
witam zatem na pokładzie i cieszę się, że udało się wszystko pomyślnie sfinalizować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 sie 2021, o 13:23
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dzień dobry. Mój problem jest podobny jak wiele tu opisanych. Przenosiłam numer z play do plush przez internet. Poprzednia siec wyznaczyła datę oddania numeru ma 9 sierpnia i numer przestał działać od północy. Jednak karta plush jest nadal nie aktywna ( odczekałam już 24h jak zalecił konsultant na mesenger) nie pomaga przełożenie karty do innego telefonu, wyłączenie włączenie również. Proszę o pomoc bo bez telefonu trochę słabo
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Marzena123,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 sie 2021, o 13:23
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
numer sprawy #2363511Joanna_Plus pisze:Witaj Marzena123,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Edycja: Przepraszam nie podałam numeru telefonu juz wysłałam poprawke oto numer sprawy #2363539
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, o 14:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Marzena123,
poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.
poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Chciałem zapytać o taką rzecz. Przed 2 laty miałem numer w Plusie na kartę. Potem przeniosłem go do innej sieci ale teraz zamierzam wrócić do Plusha. Czy w związku z tym będę mógł skorzystać z darmowych 3 miesięcy pakietu bez limitu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Robertus,
Nie powinno być problemu z aktywacją tej promocji.Robertus pisze:Czy w związku z tym będę mógł skorzystać z darmowych 3 miesięcy pakietu bez limitu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru z INNEJ SIECI do Plusa
Witam. Pytanie jak w temacie.
Posiadam prepaida w sieci Play, bez zobowiązań, bez zadłużenia, konto cały czas aktywne. Jestem właścicielem tegoż numeru. Mam zamiar wrócić do Plusa, ale na razie tylko jako prepaidowiec. Mam zobowiązania abonamentowe na innym numerze, więc tylko oferta bez abo mnie interesuje. W sieci jest sporo informacji odnośnie problemów z przenoszalnością numeru prepaid-prepaid. Jakie konkretnie dokumenty trzeba posiadać przy sobie aby wizyta w salonie była jednorazowa? Chyba że jest opcja przeniesienia numeru online - aktualnie posiadam jeden prepaid w Plusie, miałem też kilkanaście lat nr abonamentowy ;)
Pozdrawiam.
Posiadam prepaida w sieci Play, bez zobowiązań, bez zadłużenia, konto cały czas aktywne. Jestem właścicielem tegoż numeru. Mam zamiar wrócić do Plusa, ale na razie tylko jako prepaidowiec. Mam zobowiązania abonamentowe na innym numerze, więc tylko oferta bez abo mnie interesuje. W sieci jest sporo informacji odnośnie problemów z przenoszalnością numeru prepaid-prepaid. Jakie konkretnie dokumenty trzeba posiadać przy sobie aby wizyta w salonie była jednorazowa? Chyba że jest opcja przeniesienia numeru online - aktualnie posiadam jeden prepaid w Plusie, miałem też kilkanaście lat nr abonamentowy ;)
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2021, o 10:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Przeniesienie numeru z INNEJ SIECI do Plusa
Dowód tożsamości
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka