Odstąpienie od umowy....
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2013, o 13:24
Odstąpienie od umowy....
W piątek przyszła umowa kurierem (z telefonem) - umowa zawarta przez telefon - czy możemy się z niej wycofać?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odstąpienie od umowy....
Ponawiam prośbę o to żebyś nie zakładała nowych wątków, bo te kwestie były już omawiane w innych wątkach.
Tak, możesz. Masz na to 14 dni kalendarzowych. Zapoznaj się proszę, z dokumentami, jakie dostarczył kurier, w nich jest zawarte oświadczenie od odstąpieniu od umowy i informacja, w jaki sposób to zrobić. Istotne jest to, że z takiego rozwiązania może skorzystać tylko osoba indywidualna, nie firma.
Tak, możesz. Masz na to 14 dni kalendarzowych. Zapoznaj się proszę, z dokumentami, jakie dostarczył kurier, w nich jest zawarte oświadczenie od odstąpieniu od umowy i informacja, w jaki sposób to zrobić. Istotne jest to, że z takiego rozwiązania może skorzystać tylko osoba indywidualna, nie firma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.
Dzień dobry,
Wczoraj podpisałem umowę, powiedział że telefon będzie z 5g. Co się okazało telefon nie posiada. Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej. Jest możliwość odstąpienia od umowy i oddania telefonu?
Wczoraj podpisałem umowę, powiedział że telefon będzie z 5g. Co się okazało telefon nie posiada. Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej. Jest możliwość odstąpienia od umowy i oddania telefonu?
Ostatnio zmieniony 4 sie 2020, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.
A jaki model telefonu dostałeś?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odstąpienie od umowy....
Witaj Koniak96,
napisz proszę gdzie ta umowa była zawarta (w sklepie internetowym, BOK, placówce stacjonarnej).
napisz proszę gdzie ta umowa była zawarta (w sklepie internetowym, BOK, placówce stacjonarnej).
Doprecyzuj również o jakie zniżki chodzi.Koniak96 pisze:Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
Witam.
16 Października zdecydowałem się na przedłużenie umowy z PLUSem. Okazało się że telefon który wziąłem w abonamencie jest wadliwy. Chciałem dziś(22.10) odstąpić od umowy lub wymiany na inny działający model ale pracownicy odmówili i wysłali telefon na serwis co mi się nie podoba. Poinformowałem że sprawę skieruje też do uokik bo telefon jest wadliwy.
16 Października zdecydowałem się na przedłużenie umowy z PLUSem. Okazało się że telefon który wziąłem w abonamencie jest wadliwy. Chciałem dziś(22.10) odstąpić od umowy lub wymiany na inny działający model ale pracownicy odmówili i wysłali telefon na serwis co mi się nie podoba. Poinformowałem że sprawę skieruje też do uokik bo telefon jest wadliwy.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2021, o 10:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono watki - ten sam temat.
Powód: połączono watki - ten sam temat.
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
Wszystko fajnie, ale jakie jest pytanie?
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
A mógłbyś coś więcej napisać na temat jego wadliwości? Masz może jakieś foto jego,jeśli tak to dołącz najlepiej i napisz z ciekawości co to za model.
@mariusz9a może po prostu ktoś chciał się wyżalić i tyle... ;)
@mariusz9a może po prostu ktoś chciał się wyżalić i tyle... ;)
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odstąpienie od umowy....
MaVen,
Jakim kanałem sprzedaży realizowane było przedłużenie umowy?MaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy....
Nawet jakbyś kupił od producenta to dopiero po tym jak kilka razy z tym samym problemem trafi na serwis jest wymieniane urządzenie. Masz też jeszcze na niego gwarancję pewnie więc jest to naprawa w ramach gwarancjiMaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
,,Oświadczenie o odstąpieniu od aneksu'' jak do tego podejść
Witam serdecznie ,zwracam się do Was o pomoc w sprawie odstąpienia od Aneksu /Umowy sprzedaży sprzętu na raty zawartych na odległość . Przez infolinię zostałem namówiony na kupno Samsunga S21 FE który zupełnie mi nie przypadł do gustu .Chcę zrezygnować z zakupu jak i umowy na abonament . Pytanie jak to prawidłowo zrobić , Oświadczenie można wrzucić do paczki z telefonem i od razu całość wysłać czy lepiej telefon i oświadczenie osobno. I czy wszystko wysyłamy na adres :
InterPhone Service Centrum Logistyczne
ul. Inwestorów 13
39–300 Mielec
Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Ewentualnie wysyłając telefon do zwrotu umieszczamy jakieś swoje dane wewnątrz opakowania ?
Z góry dziękuję za pomoc
InterPhone Service Centrum Logistyczne
ul. Inwestorów 13
39–300 Mielec
Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Ewentualnie wysyłając telefon do zwrotu umieszczamy jakieś swoje dane wewnątrz opakowania ?
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 16 lut 2022, o 15:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tematyce.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odstąpienie od umowy....
Witaj TitoCFC,
najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (sprawdź je na umowie) i wysłanie go wraz ze sprzętem na wskazany adres magazynu InterPhone Service Centrum Logistyczne. Sprawdź, czy otrzymałeś wraz z umową wzór takiego odstąpienia.
najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (sprawdź je na umowie) i wysłanie go wraz ze sprzętem na wskazany adres magazynu InterPhone Service Centrum Logistyczne. Sprawdź, czy otrzymałeś wraz z umową wzór takiego odstąpienia.
Tak, skan Oświadczenia można wysłać na adres: bok@plus.pl, ale wtedy też należy odesłać sprzęt do naszego magazynu.TitoCFC pisze:Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Jeśli urządzenie jest sprawne, nie powinno być problemu z zaksięgowaniem jego zwrotu bez tej dodatkowej folii.TitoCFC pisze:Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy....
Za datę zawarcia umowy uznaje się datę doręczenia paczki z telefonem i umową przez kuriera , czy też datę która widnieje na umowie ? Na umowie widnieje ,,Data generowania dokumentu 10/02/2022'' a kurier dotarł do mnie 15/02 . Który dzień wpisać w aneksie odstąpienia od umowy ?
I jeszcze proszę niech ktoś podpowie co tu muszę wykreślić kiedy chcę zrezygnować z aneksu do umowy na abonament i umowy na kupno ratalne telefonu.
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od aneksu/umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) aneksu/umowy dostawy
następujących rzeczy(*) aneksu/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
I jeszcze proszę niech ktoś podpowie co tu muszę wykreślić kiedy chcę zrezygnować z aneksu do umowy na abonament i umowy na kupno ratalne telefonu.
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od aneksu/umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) aneksu/umowy dostawy
następujących rzeczy(*) aneksu/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odstąpienie od umowy....
TitoCFC,
ta data zależna jest między innymi od formy zawarcia umowy. Prawdopodobnie będzie to data doręczenia przesyłki - 15/02 br. Z pozycji forum nie mam jednak wglądu do konta, ale możesz przesłać zapytanie w tej sprawie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują dokładnie dany termin i pomogą także ustalić kwestię prawidłowego wypełnienia Oświadczenia. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
ta data zależna jest między innymi od formy zawarcia umowy. Prawdopodobnie będzie to data doręczenia przesyłki - 15/02 br. Z pozycji forum nie mam jednak wglądu do konta, ale możesz przesłać zapytanie w tej sprawie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują dokładnie dany termin i pomogą także ustalić kwestię prawidłowego wypełnienia Oświadczenia. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ