@ Kipcior,
opisałeś już swoje kłopoty w oficjalnym dziale http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=22009, więc przypominam, że na FORUM obowiązuje Regulamin; bardzo proszę trzymaj się tych zasad.
Znikające pieniądze z konta
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Znikające pieniądze z konta
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Znikające pieniądze z konta
Też swego czasu miałem problem, tyle że ze znikającym transferem z pakietu internetowego. Winowajcą okazała się aplikacja prognozy pogody która nagminnie całą dobę łączyła się z internetem (małe paczki po 1kB co kilka sekund) - paranoja. Oczywiście android nie wykazywał w swoim rejestrze żadnych przesyłanych danych Może wasze znikające środki na koncie też są spowodowane czymś podobnym... Czasami warto przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i nie instalować na nim nic i sprawdzić co się dzieje z naszym kontem.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 paź 2021, o 22:02
Znikające z konta doładowania
Dzień dobry,
któryś już raz jestem w sytuacji, gdzie znikają mi z konta pieniądze, mimo że nie zużywam w całości wykupionych pakietów. Tym razem w poniedziałek dostałam smsa przypominającego o konieczności doładowania by móc wykonywać połączenia wychodzące, doładowałam za 50zł (stan konta wyniósł 78zł), a dzisiaj pakiet się nie odnowił z powodu braku środków i stan konta pokazał się w aplikacji 28zł (jak sprzed doładowania), a w skrotach *100 jako grosz lub 8zł. Nie mogę dzwonić, nie mogę korzystać z transferu a nie mam zamiaru tracić kolejnych 50zł. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, kiedy poprzednio chciałam uzyskać pomoc pani na infolinii próbowała mi wmówić, że na pewno dzwoniłam za granicę i tę kasę z mojej winy ściągnięto ( przecież mam roaming i nie dzwoniłam), liczę na lepszą odpowiedź tym razem. Potrzebuję telefonu do wykonywania swojej pracy, i jestem coraz bardziej zawiedziona współpracą z siecią...
któryś już raz jestem w sytuacji, gdzie znikają mi z konta pieniądze, mimo że nie zużywam w całości wykupionych pakietów. Tym razem w poniedziałek dostałam smsa przypominającego o konieczności doładowania by móc wykonywać połączenia wychodzące, doładowałam za 50zł (stan konta wyniósł 78zł), a dzisiaj pakiet się nie odnowił z powodu braku środków i stan konta pokazał się w aplikacji 28zł (jak sprzed doładowania), a w skrotach *100 jako grosz lub 8zł. Nie mogę dzwonić, nie mogę korzystać z transferu a nie mam zamiaru tracić kolejnych 50zł. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, kiedy poprzednio chciałam uzyskać pomoc pani na infolinii próbowała mi wmówić, że na pewno dzwoniłam za granicę i tę kasę z mojej winy ściągnięto ( przecież mam roaming i nie dzwoniłam), liczę na lepszą odpowiedź tym razem. Potrzebuję telefonu do wykonywania swojej pracy, i jestem coraz bardziej zawiedziona współpracą z siecią...
Re: Znikające pieniądze z konta
A w aplikacji do zarzadzania numerem (iPlus) co pokazuje w bilingu? Będzie tam wyszczególnione (z datą i godziną) na co zostały zużyte środki (rozmowy, SMSy czy internet).
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: Znikające pieniądze z konta
W aplikacji iPlus, tej mobilnej ma się rozumieć, jeśli mowa o numerze na kartę :) . W webowej tego wykazu nie ma.mariusz9a pisze:A w aplikacji do zarzadzania numerem (...)
A jeśli poszukiwania nic nie dadzą, napisz, co masz po użyciu kodów USSD *121# / *136# / *147# .
Re: Znikające pieniądze z konta
Racja Zapomniałem że karta ma biling tylko w aplikacji na telefon Plus za czujnośćtuxowolf pisze:W aplikacji iPlus, tej mobilnej ma się rozumieć, jeśli mowa o numerze na kartę :) . W webowej tego wykazu nie ma.mariusz9a pisze:A w aplikacji do zarzadzania numerem (...)
A jeśli poszukiwania nic nie dadzą, napisz, co masz po użyciu kodów USSD *121# / *136# / *147# .