Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- illicit
- PlusManiak
- Posty: 51
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 sty 2021, o 07:05
- Lokalizacja: Polska
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
To nie ma się czym przejmować.
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nie, stan konta jest niezmienny.illicit pisze:Czy to ma wpływ na wasze usługi?
Pobiera wam pieniądze mimo posiadanych pakietów?
W aplikacji iPlus wygląda to dokładnie tak jak w załączniku przedstawił misiu-182; raz pakiet jest za chwilę go nie ma.
Te anomalie w moim przypadku zauważyłem w taryfach: Nowy Plush, Plus elastyczna, Ja + Na Kartę I.
Niby tak, ale wolę jak wszystko działa tak jak powinno, choć przyznać muszę, że gdyby nie wpis misiu-182 to wczorajszych rozbieżności w sprawdzaniu aktywnych promocji bym nie drążył.illicit pisze:To nie ma się czym przejmować.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Wygląda na to, że jest to szerszy błąd, nie tylko w aplikacji.sl@w_es pisze:W aplikacji iPlus wygląda to dokładnie tak jak w załączniku przedstawił misiu-182; raz pakiet jest za chwilę go nie ma.
Krótki kod *136# raz pokazuje wynik: "Brak aktywnych promocji.", a po ponownym wysłaniu tego kodu (po kilku sekundach) jest pokazywana faktyczny stan typu: "Aktywne promocje: Pakiet 25 GB (10,59 GB) .., GIGA BANK w PLUS."
Nie wiem czy dział techniczny śledzi Forum. Jeśli nie, to może Specjaliści Plusa zgłoszą im ten problem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182, sl@w_es, plufor,
poprosiłam o weryfikację sprawy.
poprosiłam o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Co najmniej od wczoraj wieczorem (wcześniej nie sprawdzałem) nie działają kody: *121# i *136# .
Po ich wpisaniu, dopiero po kilka minutach pojawia się SMSowa odpowiedź systemu:
Przepraszamy. Twoje zlecenie nie moze byc przetworzone w tym momencie. Prosimy sprobowac ponownie za 30 min. We are sorry. Your request can not be processed at this time. Please try again in 30 minutes.
Jaki są perspektywy naprawy tej awarii?
Po ich wpisaniu, dopiero po kilka minutach pojawia się SMSowa odpowiedź systemu:
Przepraszamy. Twoje zlecenie nie moze byc przetworzone w tym momencie. Prosimy sprobowac ponownie za 30 min. We are sorry. Your request can not be processed at this time. Please try again in 30 minutes.
Jaki są perspektywy naprawy tej awarii?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
plufor,
wiemy o tych utrudnieniach . Prace są w toku.
wiemy o tych utrudnieniach . Prace są w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nie mogę uruchomić aplikacji iPlus. Wczoraj działała (mimo że czasami nie pokazywała pakietów), a dzisiaj pojawia się info: "nie udało się zweryfikować wersji aplikacji, spróbuj ponownie".
Robiłem restart telefonu, odinstalowałem aplikację i ponownie zainstalowałem, nic to nie dało
W tej chwili nie ma jak sprawdzić stanu konta, pakietów
Robiłem restart telefonu, odinstalowałem aplikację i ponownie zainstalowałem, nic to nie dało
W tej chwili nie ma jak sprawdzić stanu konta, pakietów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
flatron1984,
W tej chwili mogą występować problemy z logowaniem. Sytuacja jest nam znana. Nasi technicy pracują nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
W tej chwili mogą występować problemy z logowaniem. Sytuacja jest nam znana. Nasi technicy pracują nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 320
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Od wczoraj nie pokazuje mi ile mam jeszcze neta z comiesięcznego pakietu 6giga.widoczny jest tylko pakiet bonus internet 12giga.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 320
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
#2578698], jeśli chodzi o ten numer to proszę. Jeśli nie , to proszę pisać
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
to ten , dzięki. Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
to ten , dzięki. Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 320
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nie mogę zalogować się do iplus. Pojawia się napis "dane logowania są nie właściwe". Numer ten sam od 15 lat, cztery cyfry puk też. O co chodzi ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
wiemy o tych utrudnieniach. Najmocniej przepraszam za powyższe niedogodności.
wiemy o tych utrudnieniach. Najmocniej przepraszam za powyższe niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Czy możecie dodać do aplikacji plus online nowy pakiet promocyjny 1500gb na lata
Wysłane z mojego Nokia 4.2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nokia 4.2 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 maja 2022, o 09:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: przeniesiono do właściwego wątku.