Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2021, o 02:04
Re: Centralka Firmowa
Cześć
Czy jest możliwość ustawienia centralki firmy (w jakiejkolwiek konfig.) tak aby po powitaniu, bez wybierania przez dzwoniącego w menu cyfry - od razu następowało połączenie z danym numerem wpisanym do przekierowania ?
Czy jest możliwość ustawienia centralki firmy (w jakiejkolwiek konfig.) tak aby po powitaniu, bez wybierania przez dzwoniącego w menu cyfry - od razu następowało połączenie z danym numerem wpisanym do przekierowania ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Witaj ultramed00,
zweryfikuję i dam znać.
EDYCJA:
tak.
W menu Głównym należy wybrać opcję Przekieruj do i wpisać numer, na który ma być przekierowanie.
zweryfikuję i dam znać.
EDYCJA:
tak.
W menu Głównym należy wybrać opcję Przekieruj do i wpisać numer, na który ma być przekierowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Dzień dobry
Posiadamy w firmie numer stacjonarny w Plusie, co wyklucza możliwość aktywowania na nim centralki firmy (mimo, iż korzystamy z karty SIM Plusa). Zmiana numeru na komórkowy nie wchodzi w grę, mamy go od zawsze, reklamy, kontrahenci...
Zależy nam na możliwości wyboru tematu rozmowy i przekierowaniu rozmówcy na odpowiedni dla tematu numer komórkowy. Mamy kilkadziesiąt rozmów dziennie do przekierowania. Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Posiadamy w firmie numer stacjonarny w Plusie, co wyklucza możliwość aktywowania na nim centralki firmy (mimo, iż korzystamy z karty SIM Plusa). Zmiana numeru na komórkowy nie wchodzi w grę, mamy go od zawsze, reklamy, kontrahenci...
Zależy nam na możliwości wyboru tematu rozmowy i przekierowaniu rozmówcy na odpowiedni dla tematu numer komórkowy. Mamy kilkadziesiąt rozmów dziennie do przekierowania. Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Witaj gw82,
Regulamin usługi Centralka Firmy określa jej działanie na numerze komórkowym w Plusie. Zachęcam także do zapoznania się z usługą Wirtualnej Centrali Telefonicznej: https://biznes.plus.pl/komunikacja-glos ... et="_blank.gw82 pisze:Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Centralka Telefoniczna Plus
Dzień dobry
Mamy w Plusie:
- nr stacjonarny
- kilka nr komórkowych w abonamencie
- kilka nr komórkowych 'na kartę'
Pytanie:
Czy możemy uruchomić usługę centralki telefonicznej na nr stacjonarnym, z odpowiednimi przekierowaniami na nr komórkowe abonamentowe i na nr 'na kartę'?
Czy opłata za usługę zależna jest od ilości nr na które są realizowane przekierowania?
Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus?
Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus z abonamentem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Mamy w Plusie:
- nr stacjonarny
- kilka nr komórkowych w abonamencie
- kilka nr komórkowych 'na kartę'
Pytanie:
Czy możemy uruchomić usługę centralki telefonicznej na nr stacjonarnym, z odpowiednimi przekierowaniami na nr komórkowe abonamentowe i na nr 'na kartę'?
Czy opłata za usługę zależna jest od ilości nr na które są realizowane przekierowania?
Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus?
Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus z abonamentem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, o 21:06 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do wątku poruszającego podobne zagadnienia.
Powód: Przeniesienie do wątku poruszającego podobne zagadnienia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Witaj RGG,
regulamin Centralki Firmy określa działanie usługi na numerze komórkowym. Przekierowania mogą być realizowane również na numery innych sieci komórkowych. W poruszanym temacie odpowiedzi udzielała już Basia_Plus tutaj.
regulamin Centralki Firmy określa działanie usługi na numerze komórkowym. Przekierowania mogą być realizowane również na numery innych sieci komórkowych. W poruszanym temacie odpowiedzi udzielała już Basia_Plus tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 10:27
Re: Centralka Firmowa
Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa. Problem polega na tym ze osoba dzwoniąca na nr telefonu, Połączenie trafia bezpośrednio na telefon zamiast do centralki.
Twierdzą że nie skonfigurowałem centralki. Co tam można konfigurować jest tylko ustawienie drzewka powiadomień i włącz wyloguj. Nic więcej tam nie ma do konfigurowania. Działało to do 2020 i później przestało samo od siebie. Ktoś z działu technicznego namieszał i teraz jest problem.
Twierdzą że nie skonfigurowałem centralki. Co tam można konfigurować jest tylko ustawienie drzewka powiadomień i włącz wyloguj. Nic więcej tam nie ma do konfigurowania. Działało to do 2020 i później przestało samo od siebie. Ktoś z działu technicznego namieszał i teraz jest problem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
networkgame,
podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia.networkgame pisze:Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 10:27
Re: Centralka Firmowa
C00000001722935 z dnia 22 stycznia
C00000001746288 z dnia 11 czerwca
C00000001748624 z dnia 10 sierpnia
C00000001762894 z dnia 4 października
C00000001779696 z dnia 15 listopada
C00000001746288 z dnia 11 czerwca
C00000001748624 z dnia 10 sierpnia
C00000001762894 z dnia 4 października
C00000001779696 z dnia 15 listopada
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
networkgame,
dziękuję za podane numery zgłoszeń.
Czy usługa VoLTE jest włączona na tym numerze?
dziękuję za podane numery zgłoszeń.
Czy usługa VoLTE jest włączona na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 10:27
Re: Centralka Firmowa
Zgłaszałem do działu że miała zostać wyłączona. W telefonie jest ona wyłączona. Nie mam pojęcia co tam w tym dziale się dzieje ale ja mówię swoje a dział swoje.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
networkgame,
usługa VoLTE wyklucza się z Centralką Firmy. Możliwe, że ta pierwsza jest aktywna na koncie. Aby zweryfikować sytuację na koncie, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
usługa VoLTE wyklucza się z Centralką Firmy. Możliwe, że ta pierwsza jest aktywna na koncie. Aby zweryfikować sytuację na koncie, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 10:27
Re: Centralka Firmowa
Re: Centralka Firmy Plusa [#2604549]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Centralka Firmowa
networkgame,
Dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.networkgame pisze:Centralka Firmy Plusa [#2604549]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 10:27
Re: Centralka Firmowa
Działa :):):) Jupiii. Dopiero jak tu napisałem wszystko zaczęło poprawnie funkcjonować. Dziękuje za pomoc