Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witaj tomula76,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Sprawa wygląda następująco
Sms przenieś poszedł bez problemu po restarcie telegnu, otrzymałe sms ze numer bedzie przeniesiony na kart czy jakos tak. Po umowie wlaczyla m sie taryfa plus na karte, doladowalem chyba za 20zl i wlaczylem RWK. Telefon leżał nie uzytkowany, teraz widze se karta nie aktywna, nawet w plus online nie moge sie zalogowac podawajac prawidlowe dane...normalnie cyrk, i juz sam nie wiem czy chce ten numer czy juz dac sobie spokój. Nie wiem czemu plus chyba ta karte chyba dezaktywowal czy zablokowal?
Sms przenieś poszedł bez problemu po restarcie telegnu, otrzymałe sms ze numer bedzie przeniesiony na kart czy jakos tak. Po umowie wlaczyla m sie taryfa plus na karte, doladowalem chyba za 20zl i wlaczylem RWK. Telefon leżał nie uzytkowany, teraz widze se karta nie aktywna, nawet w plus online nie moge sie zalogowac podawajac prawidlowe dane...normalnie cyrk, i juz sam nie wiem czy chce ten numer czy juz dac sobie spokój. Nie wiem czemu plus chyba ta karte chyba dezaktywowal czy zablokowal?
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Taryfa Plus na kartę to stara taryfa i jeśli rzeczywiście przenosiłeś numer wtedy kiedy ta taryfa była na szczycie najnowszych to było to bardzo dawno. Poza tym zasilając najpierw konto, a następnie aktywując usługę RWK niczego to zmieniło ponieważ najpierw trzeba włączyć usługę, a dopiero potem zasilić konto.tomula76 pisze:(...) otrzymałem sms ze numer będzie przeniesiony na kart czy jakoś tak. Po umowie włączyła mi się taryfa plus na kartę, doładowałem chyba za 20 zł i włączyłem RWK. Telefon leżał nie użytkowany, teraz wydze, że karta nieaktywna, nawet w Plus online nie mogę się zalogować podając prawidłowe dane (...).
Co do blokady numeru to jeśli jest tak jak napisałem (po analizie Twojej wypowiedzi) to numer jest nie do odzyskania, ale jeśli przeniesienie odbyło się do taryfy nowszej niż PNK to możesz postąpić zgodnie z sugestią Joanny_Plus np. z tego posta viewtopic.php?f=99&t=11946&start=855#p2 ... et="_blank choć i tu gwarancji żadnych nie ma.
Możesz również sam sprawdzić czy numer jest aktywny dzwoniąc na niego z innego numeru. Aktywność tj. sygnał oznacza, że ma nowego właściciela.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
tomula76,
Karta nie loguje się do sieci? Nie ma na niej zasięgu?tomula76 pisze:teraz widze se karta nie aktywna
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid
Dzień dobry. Proszę o pomoc i interwencję. Złożona była dyspozycja rozwiązania umowy abonamentowej i przejście na kartę. W dniu 24.09 ok godziny 19:00 numer przestał działać w abonamencie a nie zaczął działać w prepaid. Nie jest to problem z rejestracją numeru. Problem występuje po stronie Polkomtel - karta sim nieprawidłowa/nieobsługiwana. Poprzez bok(at)plus.pl zgłosiłem problem w kontynuacji wątku [#2435856].
Również zgłoszenie techniczne: C00000001777356
Również zgłoszenie techniczne: C00000001777356
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2021, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid
A karta loguje się do sieci po przelogowaniu tel czy kaplica w tej chwili?
Re: Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid
Nie loguje się do sieci. Jest całkowite wyłączenie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witaj asandrzej,
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji powyższej sprawy.asandrzej pisze:Również zgłoszenie techniczne: C00000001777356
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dziękuję. Strasznie długo to trwa. Dziś między operatorami można przenieść numer w kilka godzin ... a z abonamentu na kartę już jest 80 godzin z tą różnicą że numer nie działa. Nie da się podgonić sprawy?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
asandrzej,
przekazałam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie. Na pewno aktywują numer najszybciej jak to tylko możliwe. A ja najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia z tym związane.
przekazałam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie. Na pewno aktywują numer najszybciej jak to tylko możliwe. A ja najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia z tym związane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Te najszybciej to mnie załamuje... wcale nie jest to pocieszające, że dziesiątki osób przede mną mają podobny problem... no i nie jest to PRL choć w Prlu czekałem na stacjonarny krócej bo dwa dni...
A swoją drogą nie da się go przywrócić na konto abonamentowe sprzed wypowiedzenia? Może będzie szybciej i pewniej?
Właśnie dostałem odpowiedź:
Dzień dobry
dziękuję Panu za przesłaną wiadomość.
Wyjaśniam, iż przesłane zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Z poważaniem
R(...) P(...)
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
bok@plus.pl"target="_blank
http://www.plus.pl"target="_blank
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie internetowym iPlus oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej iPlus dostępnej tu.
Komentarz całkiem zbędny...
A swoją drogą nie da się go przywrócić na konto abonamentowe sprzed wypowiedzenia? Może będzie szybciej i pewniej?
Właśnie dostałem odpowiedź:
Dzień dobry
dziękuję Panu za przesłaną wiadomość.
Wyjaśniam, iż przesłane zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Z poważaniem
R(...) P(...)
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
bok@plus.pl"target="_blank
http://www.plus.pl"target="_blank
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie internetowym iPlus oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej iPlus dostępnej tu.
Komentarz całkiem zbędny...
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Sytuacja w dniu 29.09.2021 bez zmian.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
asandrzej,
Prośba o przelogowanie urządzenia (wył./wł.) i weryfikację sytuacji.asandrzej pisze:karta sim nieprawidłowa/nieobsługiwana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Po awarii zaczął działać 120 godzin... dziękuję za pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
asandrzej,
dziękuję za wiadomość.asandrzej pisze:Po awarii zaczął działać 120 godzin... dziękuję za pomoc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ