Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Andrzej_1974
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 paź 2020, o 12:42

Re: Plush Abonament

Post autor: Andrzej_1974 »

Marta_Plus
W przesyłce, którą odebrałeś od kuriera, nie było karty SIM? Karta powinna znajdować się w środku kartonu w wewnętrznym jego zagięciu. Jeśli nie został spisany protokół przy kurierze, należy złożyć reklamację w tej sprawie również
Niestety nie znalazłem żadnej karty, zresztą wychodzi na to że zbyt pochopnie podpisałem umowe bo faktycznie nie przeczytałem jej dokładnie, a jest to 47 stron dokumentów!
Wysłałem ponownie reklamację i napisałem o braku karty sim. A jak najszybciej moge otrzymać nową kartę?
Czy to bedzie nowy numer tymczasowy?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1194
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

@Andrzej_1974

Z tego co wyczytałem numer przenoszony na umowę w Plush ABO L na czas nieokreślony ?

Jeśli chodzi o kartę SIM, powinna być dołączona do umowy.
Andrzej_1974
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 paź 2020, o 12:42

Re: Plush Abonament

Post autor: Andrzej_1974 »

Ron
Z tego co wyczytałem numer przenoszony na umowę w Plush ABO L na czas nieokreślony ?

Jeśli chodzi o kartę SIM, powinna być dołączona do umowy
Tak na czas nieokreślony, karty sim nie było, same dokumenty
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1194
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

Andrzej_1974 pisze: Tak na czas nieokreślony...
Przed przeniesieniem numeru docelowego zostaje aktywowany numer tymczasowy. Aby nie płacić za abonament, należy skorzystać z usługi WAKACJE OD ABONAMENTU.
1. W ramach Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu.
2. Abonent może zlecić aktywację Usługi Wakacje od Abonamentu poprzez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS na numer 80666, o treści: WAKACJE. Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej aktywacja usługi nastąpi z pierwszym dniem najbliższego Okresu rozliczeniowego.


Szczegóły znajdziesz w Regulaminie § 12 USŁUGA WAKACJE OD ABONAMENTU. Proszę zapoznaj się dokładnie z tym zapisem.

Co do braku karty SIM pozostaje reklamacja. Możesz tutaj podać numer zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej_1974,
Andrzej_1974 pisze:Wysłałem ponownie reklamację i napisałem o braku karty sim.
jeśli dysponujesz numerem tej reklamacji, to podaj go tutaj, wówczas poproszę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Andrzej_1974 pisze:A jak najszybciej moge otrzymać nową kartę?
Wymiana karty SIM, będzie możliwa w najbliższym punkcie Plusa: https://www.plus.pl/znajdz-salon"target="_blank
Andrzej_1974 pisze:Czy to bedzie nowy numer tymczasowy?
Numer tymczasowy został przydzielony przy zawieraniu umowy. Po uwolnieniu Twojego numeru przez obecnego operatora nastąpi zamiana numeru tymczasowego na docelowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Trzeba było nie wyrazić zgody na aktywacje numeru przed upływem 14dni. Zaznaczylo to się przy składaniu zamówienia. Wtedy dopiero naliczaliby ci opłaty po 14 dniach od podpisania umowy tym smsem. Ewentualnie trzeba uruchomić usługę wakacje ale ona nie jest zawsze takim dobrym wyborem. Bo uruchamia się na cały okres rozliczeniowy. Bez możliwości skrócenia.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Tradycyjnie poproszę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia [#1780240] - jak zwykle nie włączono Wakacji :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

zif,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Witam, na umowie z konwersji z plush na kartę do abo, jest blad w adresie zamieszkania. Pesel się zgadza. Coś takim razie,? Na Przesylce był dobry adres bo kurier trafił. Czy nie podpisywać umowy tym smsem?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj 88michal,
88michal pisze:na umowie z konwersji z plush na kartę do abo, jest blad w adresie zamieszkania. Pesel się zgadza. Coś takim razie,? Na Przesylce był dobry adres bo kurier trafił. Czy nie podpisywać umowy tym smsem?
proszę o zaakceptowanie umowy poprzez SMS lub kliknięcie w link przesłany w wiadomości. Po aktywacji karty będzie można dokonać korekty adresu. Informacje na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Jest jeszcze jeden problem numer telefonu kontaktowego na umowie konwersji, przez pomyłkę jest wpisana jedna cyfra źle, co za tym idzie Cały numer telefonu jest nieprawidłowy. Czy na ten numer kontaktowy przychodzi SMS do podpisania umowy w formie dokumentowej? Co w w tej sytuacji mamy zrobić?
PS swoją droga dlaczego ten SMS nie przychodzi na numer, który ma być konwertowany z prepaid do abonamentu? Trzba było przy zamówieniu podać numer do kontaktu inny niż ten co ma być w abonamencie. Jeżeli tylko tam przychodzi ten SMS to co jeżeli ktoś ma tylko jeden numer? Nie rozumiem tego. Wiem, mój błąd bo pomyliłem się o jedną cyfrę wpisując szybko jednak to dość ważny numer, jeżeli ma przyjść na niego SMS by zaakceptować umowę. A w żadnej sposób ten numer nie jest sprawdzany, choćby hasłem wysyłanym na ten numer w czasie zamówienia. Może warto to zmienić, ?
W każdym razie... Co tu teraz zrobić? Kontakt z BOK? Czy jak
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush Abonament

Post autor: Joanna_Plus »

88michal,
88michal pisze:Wiem, mój błąd bo pomyliłem się o jedną cyfrę wpisując szybko
Rozumiem, że umowa była zawierana w naszym sklepie internetowym, tym samym proszę skontaktuj się w powyższej sprawie z obsługą sklepu pod numerem 601 101 200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Czy zmieniajac abonament smsem na abonament M za 20zl miesięcznie, obowiązuje tu też rabat za kilka numerów na pesel? Zapalaci się wtedy 15zl?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush Abonament

Post autor: Joanna_Plus »

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tpcom
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 31 lip 2015, o 09:12

Re: Plush Abonament

Post autor: tpcom »

Witam.
Czy to nie przesada aby tak długo przenosić numer który jest w Play na kartę do Plusha Abo ?
Zamówienie numer: 2020102310396004
28 października w godzinach przedpołudniowych klikałem w link potwierdzający podpisanie umowy.
Uważam, że stanowczo za długo to trwa.....???
Pozdr
ODPOWIEDZ