W przesyłce, którą odebrałeś od kuriera, nie było karty SIM? Karta powinna znajdować się w środku kartonu w wewnętrznym jego zagięciu. Jeśli nie został spisany protokół przy kurierze, należy złożyć reklamację w tej sprawie również
Niestety nie znalazłem żadnej karty, zresztą wychodzi na to że zbyt pochopnie podpisałem umowe bo faktycznie nie przeczytałem jej dokładnie, a jest to 47 stron dokumentów!
Wysłałem ponownie reklamację i napisałem o braku karty sim. A jak najszybciej moge otrzymać nową kartę?
Czy to bedzie nowy numer tymczasowy?
Przed przeniesieniem numeru docelowego zostaje aktywowany numer tymczasowy. Aby nie płacić za abonament, należy skorzystać z usługi WAKACJE OD ABONAMENTU.
1. W ramach Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu. 2. Abonent może zlecić aktywację Usługi Wakacje od Abonamentu poprzez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS na numer 80666, o treści: WAKACJE. Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej aktywacja usługi nastąpi z pierwszym dniem najbliższego Okresu rozliczeniowego.
Andrzej_1974 pisze:Czy to bedzie nowy numer tymczasowy?
Numer tymczasowy został przydzielony przy zawieraniu umowy. Po uwolnieniu Twojego numeru przez obecnego operatora nastąpi zamiana numeru tymczasowego na docelowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Trzeba było nie wyrazić zgody na aktywacje numeru przed upływem 14dni. Zaznaczylo to się przy składaniu zamówienia. Wtedy dopiero naliczaliby ci opłaty po 14 dniach od podpisania umowy tym smsem. Ewentualnie trzeba uruchomić usługę wakacje ale ona nie jest zawsze takim dobrym wyborem. Bo uruchamia się na cały okres rozliczeniowy. Bez możliwości skrócenia.
Witam, na umowie z konwersji z plush na kartę do abo, jest blad w adresie zamieszkania. Pesel się zgadza. Coś takim razie,? Na Przesylce był dobry adres bo kurier trafił. Czy nie podpisywać umowy tym smsem?
88michal pisze:na umowie z konwersji z plush na kartę do abo, jest blad w adresie zamieszkania. Pesel się zgadza. Coś takim razie,? Na Przesylce był dobry adres bo kurier trafił. Czy nie podpisywać umowy tym smsem?
proszę o zaakceptowanie umowy poprzez SMS lub kliknięcie w link przesłany w wiadomości. Po aktywacji karty będzie można dokonać korekty adresu. Informacje na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jest jeszcze jeden problem numer telefonu kontaktowego na umowie konwersji, przez pomyłkę jest wpisana jedna cyfra źle, co za tym idzie Cały numer telefonu jest nieprawidłowy. Czy na ten numer kontaktowy przychodzi SMS do podpisania umowy w formie dokumentowej? Co w w tej sytuacji mamy zrobić?
PS swoją droga dlaczego ten SMS nie przychodzi na numer, który ma być konwertowany z prepaid do abonamentu? Trzba było przy zamówieniu podać numer do kontaktu inny niż ten co ma być w abonamencie. Jeżeli tylko tam przychodzi ten SMS to co jeżeli ktoś ma tylko jeden numer? Nie rozumiem tego. Wiem, mój błąd bo pomyliłem się o jedną cyfrę wpisując szybko jednak to dość ważny numer, jeżeli ma przyjść na niego SMS by zaakceptować umowę. A w żadnej sposób ten numer nie jest sprawdzany, choćby hasłem wysyłanym na ten numer w czasie zamówienia. Może warto to zmienić, ?
W każdym razie... Co tu teraz zrobić? Kontakt z BOK? Czy jak
88michal pisze:Wiem, mój błąd bo pomyliłem się o jedną cyfrę wpisując szybko
Rozumiem, że umowa była zawierana w naszym sklepie internetowym, tym samym proszę skontaktuj się w powyższej sprawie z obsługą sklepu pod numerem 601 101 200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Czy to nie przesada aby tak długo przenosić numer który jest w Play na kartę do Plusha Abo ?
Zamówienie numer: 2020102310396004
28 października w godzinach przedpołudniowych klikałem w link potwierdzający podpisanie umowy.
Uważam, że stanowczo za długo to trwa.....???
Pozdr