Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 243
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35
Re: Przedłużenie umowy
Mam obecnie umowę na czas nieokreślony, zaczyna mi brakować internetu w paczce obecnej taryfy, można prosić o kontakt kogoś z DUK?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
cedero,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Joanna_Plus pisze:Witaj lodyga ,Jak długo posiadasz tę umowę na tym numerze?lodyga pisze:Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99
Chyba jakos od wrzesnia 2019
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
W chwili obecnej posiadam w Plusie abonament na telefon komórkowy (sieć rodzinna - 3 numery) za 99,99zł miesięcznie. Umowa ta od dłuższego czasu jest już na czas nieokreślony, dodatkowo jest ona umową uprawniającą w SmartDom 1.
Dodatkowo posiadam jako drugi produkt telewizję w Cyfrowym Polsacie (produkt drugi) już w ramach SmartDom 4 z rabatem 25zł. Tej umowie niedługo kończy się czas oznaczony.
Jako trzeci produkt posiadam internet mobilny w Plusie w SmartDom 1 z rabatem 48,90zł. Ta umowa też jest już na czas nieokreślony.
Byłabym zainteresowana przedłużeniem pierwszej umowy na telefon, lecz interesuje mnie obniżenie kwoty przy jednoczesnym zachowaniu zniżek SmartDom na pozostałych umowach. W chwili obecnej kwota prawie 100zł za 3 numery nie jest już w żaden sposób dla mnie atrakcyjna, biorąc pod uwagę oferty innych operatorów.
Proszę o kontakt kogoś z Działu Utrzymania Klienta w celu przedstawienia oferty. Na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank wysłałam też wiadomość ze swoim nickiem na forum oraz numerem telefonu.
Dodatkowo posiadam jako drugi produkt telewizję w Cyfrowym Polsacie (produkt drugi) już w ramach SmartDom 4 z rabatem 25zł. Tej umowie niedługo kończy się czas oznaczony.
Jako trzeci produkt posiadam internet mobilny w Plusie w SmartDom 1 z rabatem 48,90zł. Ta umowa też jest już na czas nieokreślony.
Byłabym zainteresowana przedłużeniem pierwszej umowy na telefon, lecz interesuje mnie obniżenie kwoty przy jednoczesnym zachowaniu zniżek SmartDom na pozostałych umowach. W chwili obecnej kwota prawie 100zł za 3 numery nie jest już w żaden sposób dla mnie atrakcyjna, biorąc pod uwagę oferty innych operatorów.
Proszę o kontakt kogoś z Działu Utrzymania Klienta w celu przedstawienia oferty. Na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank wysłałam też wiadomość ze swoim nickiem na forum oraz numerem telefonu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Imler,
Dziękuję bardzo - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę do naszego konsultanta DUK.Imler pisze:Proszę o kontakt kogoś z Działu Utrzymania Klienta w celu przedstawienia oferty. Na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank wysłałam też wiadomość ze swoim nickiem na forum oraz numerem telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29
Re: Przedłużenie umowy
Również wysłałem zgłoszenie. Od dłuższego czasu mam starą umowę na czas nieokreślony i chciałbym mieć lepsze warunki, ale oferta przedłużeniowa jest dla mnie słaba, szczególnie w porównaniu z tym, co oferuje Plush, który również przecież należy do Plusa.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry wysłałem zgłoszenie na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, proszę o realizację.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
lodyga,
taka oferta będzie przygotowana dla Ciebie, jeśli staż w aktualnej umowie wyniesie 18 miesięcy. Zapraszam zatem do kontaktu w nieco późniejszym terminie.
Witaj mindcrasher, ecc88,
dziękuję za wiadomości - sprawdźcie proszę pocztę.
taka oferta będzie przygotowana dla Ciebie, jeśli staż w aktualnej umowie wyniesie 18 miesięcy. Zapraszam zatem do kontaktu w nieco późniejszym terminie.
Witaj mindcrasher, ecc88,
dziękuję za wiadomości - sprawdźcie proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 wrz 2020, o 08:02
- Lokalizacja: Czerwieńsk
Re: Przedłużenie umowy
Witam jestem w sieci Plus już kilkanaście lat, umowa kończy się 21.11.2020 obecna oferta przedłużenia umowy jest pisząc wprost śmieszna. Obecnie posiadam taryfę Ja+49,99 płacę co miesiąc za nią 40 zł w pakiecie mam 7GB internetu oraz rozmowy i sms bez limitu. Obecnie widzę ofertę za 40zl gdzie jest 4GB internetu czyli za tą cenę dostaję jeszcze mniej.
Zgłoszenie wysłane również na podany adres e-mail.
Zgłoszenie wysłane również na podany adres e-mail.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36
Re: Przedłużenie umowy
zadzwoniła do mnie pani i zaproponowała abonament (12 gb i no limit)) na 16 miesięcy przez pierwsze 6 miesięcy płacę 40 zł a pozostałe 50 zł , ale tak sobie to przemyślałem na spokojnie i doszedłem do wniosku że jednak jest to słaba oferta i chcę odstąpić od umowy czy można to zrobić przez e-maila albo telefonicznie czy trzeba iść do punktu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Grzesiek.N,
bartek1985,
podaj proszę numer zgłoszenia.Grzesiek.N pisze:Zgłoszenie wysłane również na podany adres e-mail.
bartek1985,
w celu odstąpienia od umowy należy wypełnić formularz oświadczenia, który masz w dokumentacji i wysłać go na adres: ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, mailowo: bok@plus.pl"target="_blank lub w punkcie.bartek1985 pisze:chcę odstąpić od umowy czy można to zrobić przez e-maila albo telefonicznie czy trzeba iść do punktu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 wrz 2020, o 08:02
- Lokalizacja: Czerwieńsk
Re: Przedłużenie umowy
[#1718382] taki numer jest w otrzymanym e-mailu.
Dzwonił już przedstawiciel z identyczną ofertą jak na stronie internetowej, zostaje chyba jedynie złożyć rezygnację. Ale i tak dziękuję za pomoc.
Dzwonił już przedstawiciel z identyczną ofertą jak na stronie internetowej, zostaje chyba jedynie złożyć rezygnację. Ale i tak dziękuję za pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Grzesiek.N,
dziękuję za informację.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował to daj nam znać.
dziękuję za informację.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował to daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plus abo 70 zl - HBO GO
Witam.
Przedłużałem umowę na pakiet za 70 zł z HBO GO.
Dlaczego mam jakiś limit 5GB na ten właśnie pakiet?
Mógłby mi ktoś to wyjaśnić?
Rozumiem, że te 5GB jest tylko na korzystanie z telefonu z plusa. A nieograniczony dostęp do HBO GO będzie przy światłowodzie np. w Smart TV, itp. Zgadza się?
Bo czytam ten regulamin i nie mogę zrozumieć tego HBO GO 5 GB pakiet danych promocja.
Drugie pytanie to czemu w pakiecie za 70 zł mam 12 GB a nie 24? Jakiś błąd? W aplikacji mi pisze pakiet danych 12GB a nie 24GB jak mam w umowie napisane...
Przedłużałem umowę na pakiet za 70 zł z HBO GO.
Dlaczego mam jakiś limit 5GB na ten właśnie pakiet?
Mógłby mi ktoś to wyjaśnić?
Rozumiem, że te 5GB jest tylko na korzystanie z telefonu z plusa. A nieograniczony dostęp do HBO GO będzie przy światłowodzie np. w Smart TV, itp. Zgadza się?
Bo czytam ten regulamin i nie mogę zrozumieć tego HBO GO 5 GB pakiet danych promocja.
Drugie pytanie to czemu w pakiecie za 70 zł mam 12 GB a nie 24? Jakiś błąd? W aplikacji mi pisze pakiet danych 12GB a nie 24GB jak mam w umowie napisane...
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 13:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj blend,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ