SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3150
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

1pietrek1,
1pietrek1 pisze:Czy po spóźnieniu z zapłatą za fakturę traci się rabat w Smart Dom 4 na stałe czy na najbliższy okres rozliczeniowy?
Jeśli jest to opóźnienie w spłacie należności, ale bez rozwiązania umowy, to rabat pozostanie na koncie. Zgodnie z Regulaminem Programu smartDOM dezaktywacja stała z powodu braku płatności lub rozwiązanie Umowy za brak płatności powoduje wyłączenie rabatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: SmartDOM

Post autor: pitupitu »

Smartdom to jest jakas masakra, nie można było oferty zrobic przejrzystej i czytelnej?

Chciałam przedłużyc umowę mam plus 50 płace 40zł to był numer przeniesiony dwa lata temu dodatkowo mam dwa kolejne numery głosowy 50% i internet rabat 25zł z działu reklamacji rabat 10zł smart dom i rabat 10 faktura


I co teraz będzie jak przedłużę umowę dalej będe płacić 40zł bo widzę że wyskakuje przy podsumowaniu 50zł... stracę rabat 50% na drugi numer i rabaty na internet ?

Po drugie wolała bym jakiś dobry router a nie telefon i nie widzę na stronie plusa by mozna było cokolwiek takiego wziąść.



Tak przeglądam strone PLUSA i macie dla mnie darmową telewizje :O jak to działa, że po 3 mc jest za darmo ? Rozumiem, że według prawa to co widzę na stronie obowiazuje w trakcie zakupu nawet jesli jest inaczej w umowie, moge wszak to reklamować i reklamacja musi byc uznana tak przynajmniej informuja na stronie uokik :)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

pitupitu,
- jeśli chcesz możemy zlecić kontakt konsultanta w sprawie oferty na przedłużenie umowy i on sprawdzi dokładnie wszystkie powiązane w smartDOM umowy wraz z możliwymi rabatami i dobierze najkorzystniejszą dla Ciebie opcję.
W tym celu podeślij nam numer o który chodzi, na ten adres, co poprzednio wraz z numerem kontaktowym.

Co do oferty TV, to wygląda to na błąd na stronie, przekazałam do weryfikacji do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzychu_b
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2020, o 22:39

Re: SmartDOM

Post autor: Krzychu_b »

Witam,
Jako umowę uprawniającą posiadam:
Plus Internet 40 z ef (LTE bez końca) od dobrych kilku miesięcy na czas nieokreślony za 40zł - była to oferta z DUK (10 miesiecy 30zł + 5 miesięcy 40zł)
Druga umowa to telewizja Polsat:
Premium Max 100zł
Multiroom 3 dodatkowe dekodery 0zł
Eleven Sports HD 0zł
Po rabacie w ramach Smart Dom 4 całość za 50zł, umowa na czas określony do czerwca 2020.
Umowy na telewizję nie planuje ruszać, pozwolę jej przejść na czas nieokreślony. Dziś dzwonił konsultant z Plusa i proponuje mi aneks na umowę na internet na 15 miesięcy (6 miesięcy za 25zł, 9 miesięcy za 35zł). Zapewnia, że nie stracę rabatu 50% na telewizję, jest to możliwe?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Krzychu_b,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.
Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzychu_b
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2020, o 22:39

Re: SmartDOM

Post autor: Krzychu_b »

OK, zgłoszenie wysłane, nr sprawy #1453451
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Krzychu_b,
Krzychu_b pisze:nr sprawy #1453451
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karol71
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 6 maja 2020, o 09:22

Re: SmartDOM

Post autor: Karol71 »

witam,
postanowiłem przenieść kolejny numer do plusa, udałem sie do salonu i zostałem poinformowany że przenoszac numer otrzymam w ramach smartDOM ulgę na abonament 50. Skorzystałem z tej promocji kosztem zapłacenia kary umownej u poprzedniego operatora za wcześniejszą rezygnacje. Po otrzymaniu faktury nie został mi naliczony rabat na abonament wspominany 50% !!!
Złożyłem reklamację i o zgrozo dostałem rabat na numer przenoszony ale został mi wyłączony rabat 50% z innego numeru którego jestem abonentem od kilku już lat !!!!!!Coś dostałem ale i coś też utraciłem o co w tym wszystkim chodzi ???!!!!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3150
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Karol71,
Karol71 pisze:Złożyłem reklamację i o zgrozo dostałem rabat na numer przenoszony ale został mi wyłączony rabat 50% z innego numeru którego jestem abonentem od kilku już lat !!!!!!Coś dostałem ale i coś też utraciłem o co w tym wszystkim chodzi ???!!!!
Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer kolejnego zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zmbwln
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 maja 2020, o 11:46

Re: SmartDOM

Post autor: zmbwln »

Cześć, mam pytanie o rabaty SD:
P1 - TV SAT
P2 - Tel Plus 60-10 SD-10Efaktura = 40 zł

Czy P7, P8,P9 będą rabatowane 25 zł? Czyli zamiast 50 będzie 25?

Wycinek regulaminu:
Abonent, który jest stroną Umowy uprawniającej w usłudze Plus Abonament określonej w § 1 ust. 3 lub Umowy rabatowanej w usłudze Plus Abonament określonej w § 1 ust. 4
lub Umowy w usłudze Plus Abonament z aktywnym Rabatem/Upustem promocyjnym/Upustem specjalnym z poprzednich odsłon Programu z minimalnym zobowiązaniem
miesięcznym 49,90 zł, dla maksymalnie łącznie trzech zawartych/przedłużonych Umów w usłudze Plus Abonament (”Umowa dodatkowa”) oraz w promocjach: „Plus Internet
LTE tylko SIM na 24 miesiące – bundle”, „Plus Internet LTE z modemem lub routerem na 24/36/48 rat z opłata początkową – bundle”, „Plus Internet LTE tylko SIM na 24
miesiące w Sklepie Internetowym – bundle”, „Plus Internet LTE z modemem lub routerem na 24/36/48 rat z opłata początkową w Sklepie Internetowym – bundle” z
minimalnym miesięcznym zobowiązaniem 50 zł z VAT otrzyma benefit („Benefit”) w postaci 50% upustu na abonament, a w przypadku umów z zobowiązaniem
miesięcznym wyższym niż 50 zł z VAT otrzyma benefit w postaci upustu 25 zł z VAT na czas obowiązywania Umowy rabatowanej, zawartej w okresie obowiązywania
Programu smartDOM 4.5. W przypadku Umowy dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące.


Kwota 49,90 zł liczy się bez rabatów SD, prawda?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj zmbwln,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zmbwln
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 maja 2020, o 11:46

Re: SmartDOM

Post autor: zmbwln »

Chodzi mi o czysto teoretyczną sytuację, zastanawiam się nad kompletem usług w Plusie/CP i czy faktycznie tak będzie:
Chciałbym TV za 30 zł + Telefon z 50 rabatowany na 40 + internet bundle za 25 zł + 3 telefony za 25 zł.

Czy to możliwe?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

zmbwln,
zmbwln pisze: Kwota 49,90 zł liczy się bez rabatów SD, prawda?
tak.
zmbwln pisze:internet bundle za 25 zł + 3 telefony za 25 zł.
Mogą być łącznie 3 umowy w tym Internet w ofercie Bundle.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bialasek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 maja 2020, o 21:21

Re: SmartDOM

Post autor: Bialasek »

Dzień dobry.

Mam trzy usługi w ofercie SmartDom.
1. Telefon.
2. Internet mobilny z 50% rabatem.
3. Telewizję satelitarną za 11zł.
Usługi druga i trzecia są na czas nieokreślony.

Będąc w firmowym salonie Plusa otrzymałem od konsultanta odpowiedź (miał wgląd w moje konto), że w przypadku rezygnacji z drugiej usługi nie utracę rabatu na usługę trzecią.
Dla pewności zadałem takie samo pytanie przez bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank:

Czy jeśli zrezygnuję z drugiej usługi (internet mobilny), to opłata za telewizję pozostanie bez zmian (nie utracę rabatu)?

Otrzymałem taką odpowiedź:

Szanowni Państwo,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Wyjaśniam, iż zgodnie z Regulaminem Promocji w ramach Programu SmartDOM Abonent traci przyznany Upust promocyjny w przypadku rozwiązania jednej z Umów tj.: Umowy uprawniającej lub Umowy, która otrzymała Rabat.

W opisanej sytuacji dla wszystkich numerów biorących udział w Programie SmartDOM przyznane rabaty zostaną bezpowrotnie utracone.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.

Z poważaniem
XXX XXX
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej...

Nie bardzo rozumiem udzielonej odpowiedzi. Ja nie chcę zmieniać umowy uprawniającej. Nie rozumiem też zdania o wszystkich numerach w programie SmartDom. Mam tylko jeden nr tym programie.

Dwa takie same pytania do Plusa i dwie różne odpowiedzi, ostatnia nie udzielona wprost.

Czy ktoś też ma takie doświadczenia? Komu zaufać?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3150
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bialasek,
Bialasek pisze:Dla pewności zadałem takie samo pytanie przez bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank:

Czy jeśli zrezygnuję z drugiej usługi (internet mobilny), to opłata za telewizję pozostanie bez zmian (nie utracę rabatu)?
Z pozycji forum nie mam wglądu na konto, ale prośba o podanie numeru zgłoszenia. Jeśli podpisywałeś aneks do umowy uprawniającej po roku 2018, to ten numer zmigrował do najnowszej odsłony programu smartDOM. Wówczas w przypadku rezygnacji z drugiej umowy, przyznany na usłudze TV rabat zostanie zachowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ