Witam wszystkich serdecznie,
Mój problem jest następujący. Dnia 10.03 podpisałam w salonie plusa umowę na internet swiatłowodowy. Był jednak jakoś problem z podłączeniem. Brak sygnału.. Sretete.. Dzwoniłam zarówno do Netii jak i plusa.. W Netii powiedzieli ze bez problemu mogę rozwiązać umowę. W chwili gdy usługa nie jest aktywowana to tak jak jakby umowa nie jest ważna. Jednak w plusie mówią całkiem coś innego. Umowa jest na czas określony i nie ma możliwości rezygnacji z niej bez żadnych konsekwencji.. Czas na podłączenie jest nie więcej jak 30 dni.. Minęło ponad 20... W międzyczasie byłam zmuszona wziąć inny internet (praca zdalna w domu).. Teraz nagle się okazuje że już (JUŻ) jest możliwość realizacji podłączenia. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć wprost.. Czy mogę z tej umowy w plusie zrezygnować czy nie. Bo już delikatnie mówiąc jestem głupia w temacie. Jedni mówią tak... Drudzy inaczej...
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Rezygnacja z umowy na internet (światłowód)
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 kwie 2020, o 18:25