Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

[quote="Basia_Plus"]sedzia20,

przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.

Witaj Basiu, jaki to dział, i jak mogę się z nim skontaktować? Nie ukrywam, iż szalenie bardzo nam zależy na dostawie - no coś w końcu w domu trzeba robić :)))
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sedzia20,

sprawa została przekazana dalej, proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:sedzia20,

sprawa została przekazana dalej, proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Rozumiem, dziękuję za info i z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi.
Pozdrawiam, sedzia20.
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Basia_Plus pisze:sedzia20,

przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.

sl@w_es,

jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.


Witaj adalbert10001,
adalbert10001 pisze:wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107;
umowa jest zawarta na firmę czy też osobę fizyczną?
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych.
umowa zawarta na osobę fizyczną
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

adalbert10001,
adalbert10001 pisze:
wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
Złożyłeś rezygnację z tego numeru?
SMS o treści PRZENIES nie powoduje migracji numeru abonamentowego do oferty na kartę. Dzięki wysłaniu tej wiadomości, po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
SMS powinien być wysłany przed wskazaną datą wyłączenia numeru abonamentowego, czyli zanim jeszcze nastąpi jego dezaktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Marta_Plus pisze:adalbert10001,
adalbert10001 pisze:
wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
Złożyłeś rezygnację z tego numeru?
SMS o treści PRZENIES nie powoduje migracji numeru abonamentowego do oferty na kartę. Dzięki wysłaniu tej wiadomości, po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
SMS powinien być wysłany przed wskazaną datą wyłączenia numeru abonamentowego, czyli zanim jeszcze nastąpi jego dezaktywacja.
Oczywiście, że była złożona rezygnacja (list polecony). Po złożeniu rezygnacji negocjowałem ewentualne warunki przedłużenia umowy z konsultantem DUK (można o tym poczytać kilka postów wcześniej). Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie. Rozmowy są nagrywane przez Państwa, więc można to zweryfikować.
Na dzień dzisiejszy nie mogę w sposób smsowy dokonać konwersji numeru (a na tym mi zależy, bo jest to dla mnie najmniej kłopotliwy sposób przejścia z abonamentu na kartę).
Proszę sprawdzić status umowy mojej żony. Numer telefonu podałem w zgłoszeniu numer 1340756.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

adalbert10001,
adalbert10001 pisze: Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie.
Rozumiem, ale nawiązując do wcześniejszych wpisów, jak potwierdzała Ewa_Plus:
Ewa_Plus pisze:adalbert10001
czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
- zgadza się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Marta_Plus pisze:adalbert10001,
adalbert10001 pisze: Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie.
Rozumiem, ale nawiązując do wcześniejszych wpisów, jak potwierdzała Ewa_Plus:
Ewa_Plus pisze:adalbert10001
czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
- zgadza się.
Jednak ostatecznie nie dokonałem przeniesienia (z przyczyn technicznych).
Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

adalbert10001,
adalbert10001 pisze:Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Przez wybór zakładki "przenieś numer do Plusa/Plush'a" nie dokonasz migracji numeru do oferty na kartę. To opcja dla Klientów przenoszących numer do naszej sieci.
adalbert10001 pisze:Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta numeru. Aby zweryfikować obecną sytuację na numerze żony, mogę zaproponować Ci kontakt z naszym BOK, najlepiej mailowy (pamiętaj o podaniu danych i numeru telefonu). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.
Mogę także raz jeszcze zlecić kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Marta_Plus pisze:adalbert10001,
adalbert10001 pisze:Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Przez wybór zakładki "przenieś numer do Plusa/Plush'a" nie dokonasz migracji numeru do oferty na kartę. To opcja dla Klientów przenoszących numer do naszej sieci.
adalbert10001 pisze:Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta numeru. Aby zweryfikować obecną sytuację na numerze żony, mogę zaproponować Ci kontakt z naszym BOK, najlepiej mailowy (pamiętaj o podaniu danych i numeru telefonu). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.
Mogę także raz jeszcze zlecić kontakt konsultanta DUK.
Numer zgłoszenia do BOK 1365405.

Jeżeli chodzi o kontakt konsultanta, to oczywiście jestem otwarty na rozmowę, jeżeli jest w stanie zrealizować moje oczekiwania (lub podobne) co do przedłużenia umowy (wskazałem je w zgłoszeniu nr 1340756).
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

adalbert10001,

dziękuję bardzo za numer zgłoszenia - już poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Marta_Plus pisze:adalbert10001,

dziękuję bardzo za numer zgłoszenia - już poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi.
Dziękuję, sprawa ruszyła od ręki. I to jedyna dobra wiadomość.
Okazało się że konsultant z biura obsługi klienta poprosił mnie o Pesel żony w celu ponownego wprowadzenia rezygnacji z datą pierwotną!!!
Oznacza to, że ktoś w Plusie wycofał bez wiedzy żony jej rezygnację z umowy z systemu.
Dla mnie to jawne OSZUSTWO. Zażądałem wyjaśnień, przede wszystkim informacji kiedy nastąpiło oświadczenie o wycofaniu złożonej na piśmie (i potwierdzonej przez PLUS również na piśmie) rezygnacji.

P.S. Oczywiście nie podałem konsultantowi numeru PESEL, bo myślę, że jeżeli ktoś w PLUS dał ciała, to PLUS powinien osobiście to wyjaśnić i załatwić bez fatygowania żony.
Dla mojej żony na dzień dzisiejszy umowa ulega rozwiązaniu po 12 kwietnia 2020 r., na co ma dokumenty. A co będzie dalej - najwyżej batalia przy pomocy innych instytucji.

Przekazuję tę informację na forum, aby inni mieli świadomość, że nawet pisemna rezygnacja z umowy nie zawsze skutkuje jej rozwiązaniem i mogą pojawić się problemy takie jak w moim przypadku.
Szkoda, że w ten sposób kończy się przygoda z PLUS zarówno dla mojej żony, jak i dla mnie ( w październiku).
Pozdrawiam wszystkich konsultantów z tego forum, bo to osoby, które przez kilka dobrych lat służyły pomocą.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

adalbert10001,
adalbert10001 pisze:Numer zgłoszenia do BOK 1365405.
adalbert10001 pisze:Zażądałem wyjaśnień,
Jeżeli poprosiłeś o weryfikację, to wierzę, że zostanie to sprawdzone i uzyskasz odpowiedź na swoje pytania.
adalbert10001 pisze:Pozdrawiam wszystkich konsultantów z tego forum, bo to osoby, które przez kilka dobrych lat służyły pomocą.
Bardzo dziękuję za te miłe słowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arek_pl1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2019, o 19:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: arek_pl1 »

Dzień dobry,
Wczoraj skończył mi się okres 30 dni wypowiedzenia umowy. Mam pismo z plusa w którym napisane jest że mam pójść do salonu Plusa i na nowo zarejestrować numer. Ma pytane:
1. Czy jeżeli numer był na mojego brata (numeru używałem tylko ja od podstawówki) to muszę pojechać z nim do salonu i tam na nowo zarejestrować numer?
2.Czy po rejestracji numeru na po przedniego właściciela mogżna od razu w salonie przenieść numer na drugą osobę? Czy trzeba odczekać określoną liczbę dni i ponownie pojawić się w salonie i przepisać numer?
3.Czy po prostu mogę sam pojechać i zarejestrować numer od razu na siebie?

Numer telefonu o którym mowa był na abonament i teraz chce przejść na oferte kartę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj arek_pl1,

rozumiem, że ten numer nie jest jeszcze zarejestrowany na żadne dane?
Posiadasz może w Plusie jakiś numer telefonu, który jest zarejestrowany na Twoje dane? Jeśli tak, to mógłbyś bez wychodzenia z domu zarejestrować numer poprzez SMS. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ