Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Re: Przedłużenie umowy
[quote="Basia_Plus"]sedzia20,
przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Witaj Basiu, jaki to dział, i jak mogę się z nim skontaktować? Nie ukrywam, iż szalenie bardzo nam zależy na dostawie - no coś w końcu w domu trzeba robić :)))
przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Witaj Basiu, jaki to dział, i jak mogę się z nim skontaktować? Nie ukrywam, iż szalenie bardzo nam zależy na dostawie - no coś w końcu w domu trzeba robić :)))
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sedzia20,
sprawa została przekazana dalej, proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
sprawa została przekazana dalej, proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Rozumiem, dziękuję za info i z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi.Basia_Plus pisze:sedzia20,
sprawa została przekazana dalej, proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Pozdrawiam, sedzia20.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
umowa zawarta na osobę fizycznąBasia_Plus pisze:sedzia20,
przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
sl@w_es,
jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj adalbert10001,
umowa jest zawarta na firmę czy też osobę fizyczną?adalbert10001 pisze:wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107;
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001,
SMS o treści PRZENIES nie powoduje migracji numeru abonamentowego do oferty na kartę. Dzięki wysłaniu tej wiadomości, po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
SMS powinien być wysłany przed wskazaną datą wyłączenia numeru abonamentowego, czyli zanim jeszcze nastąpi jego dezaktywacja.
Złożyłeś rezygnację z tego numeru?adalbert10001 pisze:
wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
SMS o treści PRZENIES nie powoduje migracji numeru abonamentowego do oferty na kartę. Dzięki wysłaniu tej wiadomości, po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
SMS powinien być wysłany przed wskazaną datą wyłączenia numeru abonamentowego, czyli zanim jeszcze nastąpi jego dezaktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Oczywiście, że była złożona rezygnacja (list polecony). Po złożeniu rezygnacji negocjowałem ewentualne warunki przedłużenia umowy z konsultantem DUK (można o tym poczytać kilka postów wcześniej). Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie. Rozmowy są nagrywane przez Państwa, więc można to zweryfikować.Marta_Plus pisze:adalbert10001,
Złożyłeś rezygnację z tego numeru?adalbert10001 pisze:
wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
SMS o treści PRZENIES nie powoduje migracji numeru abonamentowego do oferty na kartę. Dzięki wysłaniu tej wiadomości, po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
SMS powinien być wysłany przed wskazaną datą wyłączenia numeru abonamentowego, czyli zanim jeszcze nastąpi jego dezaktywacja.
Na dzień dzisiejszy nie mogę w sposób smsowy dokonać konwersji numeru (a na tym mi zależy, bo jest to dla mnie najmniej kłopotliwy sposób przejścia z abonamentu na kartę).
Proszę sprawdzić status umowy mojej żony. Numer telefonu podałem w zgłoszeniu numer 1340756.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001,
Rozumiem, ale nawiązując do wcześniejszych wpisów, jak potwierdzała Ewa_Plus:adalbert10001 pisze: Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie.
Ewa_Plus pisze:adalbert10001- zgadza się.czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Jednak ostatecznie nie dokonałem przeniesienia (z przyczyn technicznych).Marta_Plus pisze:adalbert10001,
Rozumiem, ale nawiązując do wcześniejszych wpisów, jak potwierdzała Ewa_Plus:adalbert10001 pisze: Umowa kończy się 12 kwietnia 2020 r. Nie doszedłem z konsultantem do konsensusu co do ewentualnego przedłużenia umowy. W żadnej z rozmów (a było ich kilka) nie oświadczyłem, że chcę wycofać wypowiedzenie.Ewa_Plus pisze:adalbert10001- zgadza się.czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001,
Mogę także raz jeszcze zlecić kontakt konsultanta DUK.
Przez wybór zakładki "przenieś numer do Plusa/Plush'a" nie dokonasz migracji numeru do oferty na kartę. To opcja dla Klientów przenoszących numer do naszej sieci.adalbert10001 pisze:Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta numeru. Aby zweryfikować obecną sytuację na numerze żony, mogę zaproponować Ci kontakt z naszym BOK, najlepiej mailowy (pamiętaj o podaniu danych i numeru telefonu). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.adalbert10001 pisze:Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
Mogę także raz jeszcze zlecić kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Numer zgłoszenia do BOK 1365405.Marta_Plus pisze:adalbert10001,Przez wybór zakładki "przenieś numer do Plusa/Plush'a" nie dokonasz migracji numeru do oferty na kartę. To opcja dla Klientów przenoszących numer do naszej sieci.adalbert10001 pisze:Próbowałem dokonać migracji numeru do PLUSH poprzez stronę www, ale w trakcie tej operacji pojawił się komunikat "numer należy do sieci PLUS" i nie było możliwości dokonania kolejnego kroku w kierunku przeniesienia. Nie mam również żadnego potwierdzenia przeniesienia numeru do sieci PLUSH.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta numeru. Aby zweryfikować obecną sytuację na numerze żony, mogę zaproponować Ci kontakt z naszym BOK, najlepiej mailowy (pamiętaj o podaniu danych i numeru telefonu). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.adalbert10001 pisze:Wobec powyższego proszę ponownie jaki na dzień dzisiejszy jest status umowy numeru mojej żony, lub kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji na numer do kontaktu, który podany został w zgłoszeniu nr 1340756.
Mogę także raz jeszcze zlecić kontakt konsultanta DUK.
Jeżeli chodzi o kontakt konsultanta, to oczywiście jestem otwarty na rozmowę, jeżeli jest w stanie zrealizować moje oczekiwania (lub podobne) co do przedłużenia umowy (wskazałem je w zgłoszeniu nr 1340756).
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001,
dziękuję bardzo za numer zgłoszenia - już poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi.
dziękuję bardzo za numer zgłoszenia - już poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, sprawa ruszyła od ręki. I to jedyna dobra wiadomość.Marta_Plus pisze:adalbert10001,
dziękuję bardzo za numer zgłoszenia - już poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi.
Okazało się że konsultant z biura obsługi klienta poprosił mnie o Pesel żony w celu ponownego wprowadzenia rezygnacji z datą pierwotną!!!
Oznacza to, że ktoś w Plusie wycofał bez wiedzy żony jej rezygnację z umowy z systemu.
Dla mnie to jawne OSZUSTWO. Zażądałem wyjaśnień, przede wszystkim informacji kiedy nastąpiło oświadczenie o wycofaniu złożonej na piśmie (i potwierdzonej przez PLUS również na piśmie) rezygnacji.
P.S. Oczywiście nie podałem konsultantowi numeru PESEL, bo myślę, że jeżeli ktoś w PLUS dał ciała, to PLUS powinien osobiście to wyjaśnić i załatwić bez fatygowania żony.
Dla mojej żony na dzień dzisiejszy umowa ulega rozwiązaniu po 12 kwietnia 2020 r., na co ma dokumenty. A co będzie dalej - najwyżej batalia przy pomocy innych instytucji.
Przekazuję tę informację na forum, aby inni mieli świadomość, że nawet pisemna rezygnacja z umowy nie zawsze skutkuje jej rozwiązaniem i mogą pojawić się problemy takie jak w moim przypadku.
Szkoda, że w ten sposób kończy się przygoda z PLUS zarówno dla mojej żony, jak i dla mnie ( w październiku).
Pozdrawiam wszystkich konsultantów z tego forum, bo to osoby, które przez kilka dobrych lat służyły pomocą.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001,
adalbert10001 pisze:Numer zgłoszenia do BOK 1365405.
Jeżeli poprosiłeś o weryfikację, to wierzę, że zostanie to sprawdzone i uzyskasz odpowiedź na swoje pytania.adalbert10001 pisze:Zażądałem wyjaśnień,
Bardzo dziękuję za te miłe słowa.adalbert10001 pisze:Pozdrawiam wszystkich konsultantów z tego forum, bo to osoby, które przez kilka dobrych lat służyły pomocą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Wczoraj skończył mi się okres 30 dni wypowiedzenia umowy. Mam pismo z plusa w którym napisane jest że mam pójść do salonu Plusa i na nowo zarejestrować numer. Ma pytane:
1. Czy jeżeli numer był na mojego brata (numeru używałem tylko ja od podstawówki) to muszę pojechać z nim do salonu i tam na nowo zarejestrować numer?
2.Czy po rejestracji numeru na po przedniego właściciela mogżna od razu w salonie przenieść numer na drugą osobę? Czy trzeba odczekać określoną liczbę dni i ponownie pojawić się w salonie i przepisać numer?
3.Czy po prostu mogę sam pojechać i zarejestrować numer od razu na siebie?
Numer telefonu o którym mowa był na abonament i teraz chce przejść na oferte kartę.
Wczoraj skończył mi się okres 30 dni wypowiedzenia umowy. Mam pismo z plusa w którym napisane jest że mam pójść do salonu Plusa i na nowo zarejestrować numer. Ma pytane:
1. Czy jeżeli numer był na mojego brata (numeru używałem tylko ja od podstawówki) to muszę pojechać z nim do salonu i tam na nowo zarejestrować numer?
2.Czy po rejestracji numeru na po przedniego właściciela mogżna od razu w salonie przenieść numer na drugą osobę? Czy trzeba odczekać określoną liczbę dni i ponownie pojawić się w salonie i przepisać numer?
3.Czy po prostu mogę sam pojechać i zarejestrować numer od razu na siebie?
Numer telefonu o którym mowa był na abonament i teraz chce przejść na oferte kartę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj arek_pl1,
rozumiem, że ten numer nie jest jeszcze zarejestrowany na żadne dane?
Posiadasz może w Plusie jakiś numer telefonu, który jest zarejestrowany na Twoje dane? Jeśli tak, to mógłbyś bez wychodzenia z domu zarejestrować numer poprzez SMS. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja
rozumiem, że ten numer nie jest jeszcze zarejestrowany na żadne dane?
Posiadasz może w Plusie jakiś numer telefonu, który jest zarejestrowany na Twoje dane? Jeśli tak, to mógłbyś bez wychodzenia z domu zarejestrować numer poprzez SMS. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ